Ένα προσβάσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα πωλείται προς 25.000 ευρώ σκοπεύει να κατασκευάσει στο εργοστάσιό της κοντά στο Βερολίνο η Tesla, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το Reuters.
Kίνα – Nio: Ο αντίπαλος της Tesla μειώνει κατά 10% το εργατικό δυναμικό
Πρόκειται για μια πολυαναμενόμενη εξέλιξη, καθώς η εταιρεία του Ίλον Μασκ επιδιώκει να διευρύνει το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται τα EVs της. Μέχρι στιγμής, η υψηλή τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελεί έναν από τους πολλούς παράγοντες που εμποδίζουν την εξάπλωση της εν λόγω τεχνολογίας στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως δείχνουν έρευνες καταναλωτών.
Η μέση τιμή λιανικής πώλησης ενός EV στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν πάνω από 65.000 ευρώ, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών για τα αυτοκίνητα JATO Dynamics, σε σύγκριση με λίγο πάνω από 31.000 ευρώ στην Κίνα.
Τα σχέδια του Μασκ
Ο Μασκ σχεδίαζε εδώ και καιρό να κατασκευάσει ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όμως το 2022 δήλωσε ότι η εταιρεία του δεν διαθέτει ακόμα την κατάλληλη τεχνολογία και έβαλε το σχέδιο στο ράφι.
Παρόλα αυτά, πηγές δήλωσαν στο Reuters τον Σεπτέμβριο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πλησίαζε σε μια καινοτομία που θα της επέτρεπε να κατασκευάζει σχεδόν όλο το κάτω μέρος του EV ως ένα ενιαίο τμήμα, κάτι που θα επιτάχυνε την παραγωγή και θα μείωνε το κόστος.
Όπως σχολιάζει το Reuters, η επέκταση στη μαζική αγορά είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου της Tesla να αυξήσει τις παραδόσεις οχημάτων στα 20 εκατομμύρια έως το 2030.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, επισκέφθηκε το εργοστάσιο στο Gruenheide την Παρασκευή και ευχαρίστησε το προσωπικό για τη σκληρή δουλειά του. Ήταν σε αυτή τη συνάντηση που ενημέρωσε το προσωπικό για τα σχέδια κατασκευής του οχήματος των 25.000 ευρώ, σύμφωνα με πηγή του Reuters.
Το γερμανικό εργοστάσιο παράγει σήμερα το Model Y, το EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Η παραγωγή στη Γερμανία
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να διπλασιάσει τη δυναμικότητα του γερμανικού εργοστασίου σε 1 εκατομμύριο οχήματα ετησίως. Τον Μάρτιο η παραγωγή της εν λόγω μονάδας ανερχόταν σε 5.000 οχήματα εβδομαδιαίως.
Οι τοπικές αρχές δήλωσαν τον Οκτώβριο ότι ζήτησαν από την αυτοκινητοβιομηχανία να υποβάλει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το πώς τα σχέδια επέκτασής της θα τηρούν τους νόμους περί προστασίας της φύσης και στη συνέχεια θα λάβουν απόφαση για το αν θα τα εγκρίνουν, χωρίς να δώσουν χρονοδιάγραμμα.
Η Tesla ενημέρωσε επίσης τους εργαζόμενους την Παρασκευή ότι όλο το προσωπικό θα λάβει αύξηση μισθού 4% από τον Νοέμβριο και μετά, ενώ οι εργαζόμενοι στην παραγωγή θα λάβουν επιπλέον 2.500 ευρώ ετησίως από τον Φεβρουάριο του 2024 – κάτι που ισοδυναμεί με αύξηση μισθού 18% σε 1-1,5 χρόνο.
Σύμφωνα με το γερμανικό συνδικάτο IG Metall, το 2022 οι μισθοί της Tesla ήταν περίπου 20% χαμηλότεροι από εκείνους που προσφέρονται στο πλαίσιο συλλογικών συμβάσεων σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος