Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio σχεδιάζει να μειώσει κατά 10% το εργατικό δυναμικό της εν μέσω «έντονου ανταγωνισμού», όπως δήλωσε την Παρασκευή ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Γουίλιαμ Λι.
Το σχέδιο των απολύσεων προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του Νοεμβρίου.
«Τα επόμενα δύο χρόνια θα γίνουμε μάρτυρες του πιο έντονου ανταγωνισμού κατά τη διάρκεια του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας σε ένα περιβάλλον γεμάτο αβεβαιότητα», είπε ο Λι στους εργαζόμενους σε επιστολή που έφερε στη δημοσιότητα το CNBC.
Foxconn: Η κατασκευάστρια των iPhones θέλει να εισέλθει στην αγορά EVs
Ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας πρόσθεσε ότι η Nio αναλύει το διετές επιχειρησιακό της σχέδιο τους τελευταίους δύο μήνες και ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες, η εταιρεία «εντόπισε τις επιχειρηματικές προτεραιότητες και ανέπτυξε ένα λεπτομερές σχέδιο για οργανωτική και επιχειρηματική βελτιστοποίηση».
Η εταιρεία εστιάζει στην επένδυση στην τεχνολογία, περικόπτοντας έργα που δεν συμβάλλουν στην οικονομική απόδοση στα επόμενα τρία χρόνια και διασφαλίζοντας ότι τα βασικά προϊόντα του Nio θα κυκλοφορήσουν έγκαιρα, είπε ο Λι.
«Λυπάμαι για τους συναδέλφους που μπορεί να επηρεαστούν από τις προσαρμογές. Αυτή είναι μια σκληρή αλλά απαραίτητη απόφαση ενάντια στον σκληρό ανταγωνισμό».
Πλήγμα από το χαμηλό καταναλωτικό κλίμα
Όπως πολλές κινεζικές startups ηλεκτρικών οχημάτων, η Nio έχει πληγεί από το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, τον σκληρό ανταγωνισμό αλλά και τον πόλεμο τιμών που ξεκίνησε η Tesla του Ίλον Μασκ.
Η αυτοκινητοβιομηχανία του Μασκ άρχισε να μειώνει τις τιμές των αυτοκινήτων της στην Κίνα πέρυσι προκειμένου να τονώσει τη ζήτηση, αναγκάζοντας τους ανταγωνιστές της να κάνουν το ίδιο. Η Nio αρχικά αντιστάθηκε σε οποιεσδήποτε μειώσεις τιμών, αλλά τελικά πραγματοποίησε μία τον Ιούνιο.
Η Xpeng, μια άλλη κινεζική startup ηλεκτρικών οχημάτων, έχει αναδιαρθρώσει τις δραστηριότητές της, ενώ έχει επίσης προβεί σε περικοπές θέσεων εργασίας.
Ωστόσο η Νίο έχει καταφέρει να αυξήσει γρήγορα τις παραδόσεις οχημάτων της. Όπως ανακοίνωσε, παρέδωσε 16.074 αυτοκίνητα τον Οκτώβριο, αριθμός ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και κατά 60% υψηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι.
Ο Λι προσπαθώντας να αγγίξει συναισθηματικά τους εργαζόμενους της εταιρείας στο τέλος της επιστολής του σημείωσε: «Το ταξίδι μας είναι ένας μαραθώνιος σε μια λασπώδη πίστα. Παρακαλούμε μείνετε συγκεντρωμένοι στην αποτελεσματική εκτέλεση και τη βελτίωση των δυνατοτήτων του συστήματός μας. Συνεχίζουμε.”
Latest News
Εκτίναξη 20% της μετοχής της κινεζικής Nio - Διπλασίασε τις παραδόσεις EV
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.620 οχήματα τον Απρίλιο, σημειώνοντας αύξηση 134,6% σε ετήσια βάση
Έρχεται η πρώτη Δημοπρασία Εγγυήσεων Προέλευσης από τον ΔΑΠΕΕΠ - Πότε θα γίνει, ποιους αφορά
Tα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων διαφοροποιούνται και διακρίνονται ως προς την πηγή της Ανανεώσιμης Ενέργειας και την θέση του Σταθμού παραγωγής
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Κλιματική αλλαγή: «Καμπανάκι» ειδικών για δραματικές συνέπειες στο κοντινό μέλλον
Περιοχές στον πλανήτη θα βρίσκονται σύντομα σε δυσμενή θέση, με τα ζώα να αποτελούν τα πρώτα θύματα δραματικών αλλαγών
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Φως στο τούνελ… για τα μικρά φωτοβολταϊκά σε Κρήτη και Πελοπόννησο
Τι εκκρεμότητες υπάρχουν για να λήξει το «σήριαλ» με τους διαγωνισμούς του ΔΕΔΔΗΕ
DIMAND: Οι μεγάλες επενδύσεις που αλλάζουν την όψη της πόλης
Τα τελευταία χρόνια, η DIMAND έχει στοχεύσει δυναμικά στις αστικές αναπλάσεις, επενδύοντας σε κτήρια, συνδεδεμένα με την ιστορία του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά
Οικονομάκης (ΕΕΑΑ): Η εισφοροδιαφυγή το μεγάλο αγκάθι στην ανακύκλωση των συσκευασιών
Τι ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ), μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Λεωφορεία με υδρογόνο και αμαξοστάσια με φωτοβολταϊκά - Το «πράσινο» λίφτινγκ
Υδρογονοκίνηση, βιωσιμότητα και ηλεκτροκίνηση δείχνουν το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική
Συμφωνία στη G7 για μείωση της παραγωγής πλαστικού
Η ρύπανση από το πλαστικό δεν σταματά να αυξάνεται, ενώ εκτιμάται ότι θα τριπλασιαστεί έως το 2060 εάν δε ληφθεί κανένα μέτρο