Τη δυνατότητα να επισκεφτούν και να δουν από κοντά χώρους του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχουν σήμερα και αύριο (Σάββατο και Κυριακή) οι πολίτες, καθώς η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. συμμετέχει και στο φετινό «OPEN HOUSE THESSALONIKI 2023» ανοίγοντας τις εγκαταστάσεις του Σταθμού «Αγία Σοφία».
Από νωρίς πλήθος κόσμου περίμενε υπομονετικά για να μπει στον σταθμό, δημιουργώντας ουρές παρά τον κακό καιρό.
Άκτωρ: Στη Θεσσαλονίκη ο Εξάρχου για την επιτάχυση των έργων του Μετρό
Έτοιμοι δύο υπερσύγχρονοι σταθμοί
Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μία εικόνα της μορφής και της λειτουργικότητας του έργου, αλλά και να δουν από κοντά δύο από τους υπερσύγχρονους συρμούς, οι οποίοι θα είναι σταθμευμένοι στην αποβάθρα του σταθμού.
Σε λειτουργία το μετρό εντός του 2024 – Στον σταθμό Αγίας Σοφίας υπουργός και υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Περιήγηση στις εγκαταστάσεις του σταθμού Αγίας Σοφίας του μέτρο Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν το πρωί του Σαββάτου ο υπουργός υποδομών και μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας με τον υφυπουργό υποδομών, Νίκο Ταχιάο.
Ο υπουργός μεταφορών ξεναγήθηκε στους χώρους του σταθμού και των συρμών, συνομίλησε με πολίτες που επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις ενώ συμμετείχε και σε ξενάγηση που πραγματοποιούνταν εκείνη την ώρα στον χώρο.
Όπως ανέφερε ο Χρηστος Σταϊκούρας: «Είχαμε την ευκαιρία ως πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να βρεθούμε στο μετρό. Όχι μόνο για να δούμε την πορεία των εργασιών, αλλά για να συζητήσουμε με τους συμπατριώτες μας στη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι εύλογα αγωνιούν για να ολοκληρωθεί ένα εμβληματικό έργο για την πόλη. Η δέσμευσή μας παραμένει στο ακέραιο. Η πόλη θα έχει σε λειτουργία το μετρό στο δεύτερο εξάμηνο του 2024. Αυτή η εικόνα που αποκτούν οι πολίτες για το περιουσιακό τους στοιχείο, αποδεικνύει και καταδεικνύει ότι είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του στόχου μας. Αυτό σημαίνει ότι περιορίζεται και η εύλογη καχυποψία που υπάρχει στη Θεσσαλονίκη για την έγκαιρη υλοποίηση των έργων».
Ο υπουργός υποδομών τόνισε πως «Ως πολιτική ηγεσία δεσμευόμαστε για το σύνολο των έργων στην Θεσσαλονίκη ότι θα είμαστε ακριβείς».
Ο Χρήστος Σταϊκούρας ανέφερε, μάλιστα, πως πριν έρθει στο μέτρο είχε την ευκαιρία να μετακινηθεί με αστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ.
«Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει το μετρό, υπάρχει κατ’ αντιστοιχία μια εύλογη ανησυχία των πολιτών για την καθημερινότητά τους. Οφείλουμε να είμαστε κοντά τους. Αυτούς τους τέσσερις μήνες, έχουμε αναλάβει ρόλους ρεαλισμού. Γιατί δεν μπορούμε να καλλιεργήσουμε προσδοκίες που δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε. Γι’ αυτό με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες προσπαθούμε να βελτιώσουμε την καθημερινότητα του πολίτη, σε ό,τι αφορά την μετακίνησή του με λεωφορεία. Έτσι αξιοποιήσαμε ανθρώπινο δυναμικό που βρήκαμε μέσα στον ΟΑΣΘ, περίπου 20 οδηγούς. Ταυτόχρονα χθες ξεκίνησε επιπρόσθετη γραμμή», πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.
«100 δρομολόγια, πέντε συνολικά επιπρόσθετες γραμμές, πάνω από 35 λεωφορεία»
Όπως τόνισε ο υπουργός μεταφορών, «Μέχρι τις αρχές του έτους θα ολοκληρωθεί η διαδικασία που ξεκινάει τις επόμενες ημέρες για προσλήψεις 150 οδηγών και ταυτόχρονα τον Απρίλιο του 2024 θα έχουμε και 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη. Κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να βελτιώσουμε την καθημερινότητα του πολίτη, τόσο σε ό,τι αφορά την έγκαιρη έναρξη του μετρό όσο και να ενισχύσουμε το στόλο και τους οδηγούς στον ΟΑΣΘ στα λεωφορεία της πόλης».
Ο υφυπουργός υποδομών, Νικος Ταχιάος ανέφερε πως το μέτρο έχει αναχθεί σε ένα έργο σύμβολο για τη Θεσσαλονίκη, αλλά με αρνητικά χαρακτηριστικά και πως θα πρέπει να αναστρέψουμε αυτή την εικόνα η οποία αναστρέφεται μόνο όταν το μετρό τεθεί σε λειτουργία.
«Έχουν ήδη ξεκινήσει οι δυναμικές δοκιμές που σημαίνει ότι γρήγορα τα πράγματα μπαίνουν σε μια τροχιά παράδοσης και λειτουργίας. Πιστεύω ότι στο δεύτερο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς αυτό θα είναι επιτεύξιμο. Και παράλληλα αυτό που προσπαθεί η Ελληνικό μέτρο σε συνεργασία με τον ανάδοχο είναι να κλείσει και όλες τις υπόλοιπες ανοιχτές εκκρεμότητες», ανέφερε αρχικά.
Όπως ανέφερε ο κ. Ταχιάος, «σήμερα μετακομίζει το εργοτάξιο του μέτρο το οποίο υπάρχει μπροστά στον σιδηροδρομικό σταθμό που σημαίνει ότι ο χώρος αυτός θα επιστραφεί στην ΓΑΙΑΟΣΕ για να μπορέσει να την αξιοποιήσει. Είναι ένας πολύ καλός χώρος στην γωνία Μοναστηριού με Μιχάηλ Καλλού, και μέσα σε 40 με 45 μέρες θα κλείσει και το φρεαρ της οδού Εγνατίας ώστε να είναι απρόσκοπτη η κυκλοφορία των αυτοκινήτων», και όπως είπε για να αναπληρώσει την απώλεια λωρίδων από το flyover.
«Ξεπερνάμε ένα έργο που έχει αναχθεί σε ανέκδοτο για την πόλη»
Ο Νίκος Ταχιάος τόνισε πως «Οι προσπάθειες που γίνονται είναι παρά πολύ σημαντικές και ξεπερνάμε ένα έργο που είχε αναχθεί σε ανέκδοτο για την πόλη το κάνουμε πραγματικότητα το παραδίδουμε στους πολίτες» και συμπλήρωσε πως «προχωράμε στα επόμενα έργα ενώ μέχρι τέλους της χρονιάς θα έχει παραδοθεί και η μελέτη ανάπτυξης του μετρό Θεσσαλονίκης, όπου θα δείτε και ποιες θα είναι οι επόμενες γενιές έργων του μέτρο, γιατί δεν εξαντλείται στην κεντρική γραμμή και δεν εξαντλείται στην Καλαμαριά, έρχονται και τα επόμενα στάδια ανάπτυξης του», και πρόσθεσε πως «το μέτρο είναι ένα αρθροτο έργο που έρχεται η μια γραμμή και κολλάει πάνω στην άλλη».
Καλαφάτης: Στο τέλος της ημέρας οι Θεσσαλονικείς θα χαρούν με τη χρήση του μετρό
Ο γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος συμμετείχε στην ξενάγηση, σημείωσε πως η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται πως αυτό που απαιτείται είναι πολλή και σκληρή δουλειά και αποτελεσματικότητα, χωρίς λόγια και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «στο τέλος της ημέρας οι Θεσσαλονικείς θα χαρούν με τη χρήση αυτού του μέσου».
Το ωράριο που είναι ανοιχτός ο σταθμός
Ο σταθμός Αγίας Σοφίας του μέτρο Θεσσαλονίκης είναι επισκέψιμος για το κοινό σήμερα και αύριο Κυριακή, καθώς η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. συμμετέχει και στο φετινό «OPEN HOUSE THESSALONIKI 2023».
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μία εικόνα της μορφής και της λειτουργικότητας του έργου, αλλά και να δουν από κοντά δύο από τους υπερσύγχρονους συρμούς, οι οποίοι θα είναι σταθμευμένοι στην αποβάθρα του σταθμού.
Για την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις, θα είναι ανοιχτές και οι δύο είσοδοι του σταθμού «Αγία Σοφία» στη συμβολή των οδών Εγνατίας και Αγίας Σοφίας. Ώρες για το κοινό: 10.00 – 16.00.
Πηγή in.gr
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου