Τα εργοτάξια του υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος επισκέφθηκε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Ο αυτοκινητόδρομος μήκους 74,8 χλμ. κατασκευάζεται σε τρία τμήματα από τις εταιρείες ΤΕΡΝΑ, Άκτωρ και AVAX.
Καραγιάννης: Στις αρχές του 2025 θα παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος «Πάτρα-Πύργος»
Η ΤΕΡΝΑ
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά το τμήμα του οδικού άξονα Πύργου – Γαστούνη μήκους 20 χλμ. που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ σημειώνει τη μεγαλύτερη, έναντι των άλλων τμημάτων, πρόοδο εργασιών με 50%.
Η Άκτωρ
Από την Άκτωρ που έχει αναλάβει το τμήμα Καραίικα – Γαστούνη μήκους 33 χλμ. ανακοινώθηκε πως η πρόοδος των εργασιών στο τμήμα της εργολαβίας της Άκτωρ έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με την περίοδο προ της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της εταιρείας από τον όμιλο Intrakat, έχοντας φτάσει πλέον στο 20% του φυσικού αντικειμένου. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Άκτωρ κ. Αλέξανδρος Εξάρχου διαβεβαίωσε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σταϊκούρα πως «η εταιρεία κινείται εντός χρονοδιαγράμματος».
Η AVAX
Αναφορικά με το τμήμα «Βιομηχανική Περιοχή Πατρών – Καραίικα» του οποίου τη ευθύνη κατασκευής έχει ο όμιλος AVAX, μήκους 21 χλμ γίνεται γνωστό πως οι εργασίες αυτή τη στιγμή εκτείνονται και στα 21 χλμ του τμήματος.
Ο ρυθμός απορρόφησης κινείται περίπου στο 30%, με ταχεία αύξηση το τελευταίο 3μηνο που αναμένεται να αποτυπωθεί ενισχυμένη τους επόμενους μήνες.
O κ. Σταϊκούρας και οι δύο υφυπουργοί
Μετά την ενημέρωση για την πορεία του έργου στις εγκαταστάσεις του αυτοκινητόδρομου της Ολυμπίας Οδού στο Ρίο, ο κ. Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Η συνολική πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει πλέον το 30%.
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούλιο του 2023, όταν είχαμε επισκεφθεί τα εργοτάξια, η πρόοδος κατασκευής υπολειπόταν του 20%. Αυτό σημαίνει ότι μέσα σε διάστημα έξι μηνών, το έργο προχώρησε με πάρα πολύ υψηλό και επιταχυνόμενο ρυθμό. Εκτιμούμε ότι το ποσοστό ολοκλήρωσης θα διαμορφωθεί στο 50% μέχρι τον Ιούνιο και θα υπερβεί το 75% στο τέλος του έτους. Με την ολοκλήρωση του έργου να επιτυγχάνεται, όπως έχουμε δεσμευτεί, μέσα στο 2025».
Σύμφωνα με τον υπουργό «αυτό το έργο, μαζί με την παράδοση του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία σε λίγες ημέρες, την ολοκλήρωση σημαντικού τμήματος του Ε65 σε λίγους μήνες, και τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης μέσα στο έτος, συνιστούν συλλογικά ορόσημα επιτυχίας για το 2024».
Από τη μεριά της η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές Χριστίνα Αλεξοπούλου δήλωσε: «Με δεδομένο ότι τα χρονοδιαγράμματα τηρούνται αυστηρά, μέχρι το 2025 θα έχουμε έναν σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο, ο οποίος θα συμβάλλει τόσο στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας, αλλά και στην ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και ολόκληρης της χώρας».
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος σημείωσε:
« Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, υψηλών προδιαγραφών, 74,8 χιλιομέτρων και σχεδιαστική ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα. Το έργο αυτό θα αναβαθμίσει τις μεταφορές στην περιοχή και θα μετατρέψει έναν δρόμο υψηλής επικινδυνότητας σε μια ασφαλή δίοδο.
Παράλληλα, θα μειώσει τον χρόνο ταξιδίου μεταξύ των δύο πόλεων, αλλά και τον χρόνο ταξιδιού από την Αθήνα. Και είμαστε πολύ αισιόδοξοι ότι δεν θα παρεκκλίνουμε του χρονοδιαγράμματος και του αρχικού σχεδιασμού και ότι το έργο θα παραδοθεί στον χρόνο και με την ποιότητα που ορίζονται».
Latest News
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο
Παραχωρήσεις και κατασκευές γιγαντώνουν τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο νέος πήχης για τα οικονομικά μεγέθη
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη το 2023 - Πάνω από 25% η επιστροφή κεφαλαίου
Στα 5,3 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής