
«Μπλόκο» στα ανασφάλιστα οχήματα και σε αυτά που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ βάζουν το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και η ΑΑΔΕ, σύμφωνα με το σχέδιο δράσης του υπουργείου για το 2024, το οποίο φέρνει αυστηρά πρόστιμα από 150 έως 500 ευρώ, μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Προβλέπεται η ενεργοποίηση αυτόματου μηχανισμού για τον εντοπισμό τους καθώς και κλιμακωτά πρόστιμα για τα τέλη κυκλοφορίας.
Αυτοκίνητο: Ηλεκτρονικός φάκελος για κάθε όχημα
Συγκεκριμένα, το σχέδιο προβλέπει τρεις καίριες παρεμβάσεις που θα βάλουν σε «τάξη» το καθεστώς των οχημάτων, σύμφωνα με τις οποίες προβλέπεται η ενεργοποίηση ενός νέου αυτόματου μηχανισμού για τον εντοπισμό των οχημάτων που είναι ανασφάλιστα ή δεν έχουν περάσει από τους υποχρεωτικούς ελέγχους ΚΤΕΟ, ενώ σχεδιάζεται και η εφαρμογή κλιμακωτών προστίμων για τα τέλη κυκλοφορίας.
Τι ισχύει για κάθε κατηγορία
1) ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
– Εντοπισμός οχήματος μέσω πλατφόρμας
– 250 ευρώ πρόστιμο που θα πρέπει να εξοφληθεί ώστε το όχημα να μπορεί να ασφαλιστεί
– Όσοι ΔΕΝ συμμορφωθούν θα αντιμετωπίσουν πρόστιμο 500 ευρώ μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις (αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες, πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας)
2) Έλεγχοι ΚΤΕΟ
– Εντοπισμός ΚΤΕΟ μέσω πλατφόρμας
– Πρόστιμο 150 ευρώ
– Πρόστιμο 400 ευρώ αν διαπιστωθεί σε έλεγχο της Τροχαίας
3) Τέλη κυκλοφορίας
– Αλλάζει το πρόστιμο σε περίπτωση που δεν έχουν πληρωθεί τα τέλη
– Μέχρι τώρα, θα είναι διπλάσιο των τελών
– Επιβολή κλιμακωτού προστίμου ανάλογα με τον χρόνο καθυστέρησης
Τέλη κυκλοφορίας
Σχεδιάζεται νέο σύστημα βεβαίωσης των τελών κυκλοφορίας με επιβολή κλιμακωτού προστίμου ανάλογα με το χρόνο καθυστέρησης εξόφλησης των τελών, μέτρο που αναμένεται να εφαρμοστεί από το 2025. Όσο νωρίτερα γίνει η εξόφληση μετά την λήξη της προθεσμίας τόσο μικρότερο θα είναι το πρόστιμο.
Σήμερα το πρόστιμο είναι οριζόντιο και ανέρχεται στο διπλάσιο της αξίας των ετήσιων τελών ακόμα και εάν η πληρωμή των τελών καθυστερήσει κατά μια ημέρα.
Σημειώνεται ότι Για το 2024, οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν το περιθώριο εμπρόθεσμης εξόφλησης των τελών κυκλοφορίας έως τις 29 Φεβρουαρίου 2024.
Κερδισμένοι από την παράταση είναι και όσοι σχεδίαζαν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους για να αποφύγουν την πληρωμή των τελών.


Latest News

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας

Πιερρακάκης: Δεν δίνουμε υποσχέσεις – Δίνουμε λύσεις
Τι αναφέρει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης για τα μέτρα ενίσχυσης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση

Σε δημόσια διαβούλευση ο νέος αναπτυξιακός - Τα 12 καθεστώτα κρατικής ενίσχυσης
Σκοπός του σχετικού σχεδίου νόμου είναι η προσαρμογή στις νέες ανάγκες της ελληνικής οικονομίας