Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών Χάρη Θεοχάρη για την παράταση της προθεσμίας καταβολής των τελών κυκλοφορίας 2024.
Σύμφωνα με την απόφαση η προθεσμία για την εμπρόθεσμη καταβολή των τελών κυκλοφορίας έτους 2024, που λήγει την 31-12-2023, καθώς και για τη θέση των οχημάτων σε ακινησία, παρατείνεται έως και 29-02-2024.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν δύο ακόμα μήνες για να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας χωρίς να απειλούνται από πρόστιμα ενώ όσοι είχαν σχεδιάσει να καταθέσουν πινακίδες έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν για δύο ακόμα μήνες τα οχήματά τους, χωρίς να χρειαστεί να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας.
Τέλη Κυκλοφορίας: Παράταση πληρωμής μέχρι 29 Φεβρουαρίου
Αντί να καταθέσουν ψηφιακά τις πινακίδες τους στις 31 Δεκεμβρίου 2023 μπορούν να το κάνουν στις 29 Φεβρουαρίου 2024.
Κατάθεση πινακίδων
Η παράταση ισχύει και για όσους θέσουν τα οχήματά τους σε ακινησία.
Για την «κατάθεση» πινακίδων δεν απαιτείται πλέον –παρά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις- επίσκεψη στις Δ.Ο.Υ.
Η διαδικασία γίνεται ψηφιακά μέσα από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο των φορολογουμένων μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης της δημόσιας διοίκησης gov.gr και ειδικότερα στην πλατφόρμα myCAR με τους κωδικούς Taxisnet.
Ο χρήστης επιλέγει «Ψηφιακή Ακινησία/Κυκλοφορία» , καταχωρεί ή επιλέγει τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμεί να θέσει σε ψηφιακή ακινησία. Καταχωρούνται τα στοιχεία της διεύθυνσης ακινητοποίησης του οχήματος, δηλαδή τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής, την οδό και τον αριθμό.
Σημειώνεται ότι στην περίπτωση αυτή, οι πινακίδες κυκλοφορίας μένουν στο όχημα και δηλώνεται ο χώρος στάθμευσης που θα παραμείνει το αυτοκίνητο για όσο διάστημα βρίσκεται σε ακινησία.
Οσοι όμως εντοπιστούν μετά τη δήλωση ακινησίας να κυκλοφορούν τα οχήματά τους τους βρίσκονται αντιμέτωποι με βαριές καμπάνες.
Θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμο 10.000 ευρώ το οποίο αυξάνεται στα 30.000 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής ενώ ταυτόχρονα αφαιρείται για τρία χρόνια το δίπλωμα οδήγησης του ιδιοκτήτη ή κατόχου του οχήματος.
Latest News
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση
Με «συνοδηγό» την ακρίβεια η πασχαλινή έξοδος - Στα ύψη η βενζίνη
Ξεφεύγει η τιμή των καυσίμων σε Λεκανοπέδιο και δημοφιλείς προορισμούς – Βάσανο το πασχαλινό τραπέζι, πού κυμαίνονται οι τιμές
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Η φορολογία κύρια πηγή εσόδων του προϋπολογισμού
H μοναδική πηγή που υπέρ-αποδίδει είναι αυτή του φόρου εισοδήματος, με την μερίδα του λέοντος να προέρχεται από τις επιχειρήσεις
Το θετικό αποτύπωμα της επενδυτικής βαθμίδας σε ομόλογα και μετοχές
Μία νέα γενιά επενδυτών περισσότερο "ποιοτικών" και μακροπρόσθεσμων, δημιουργείται για τα ελληνικά assets, μετά την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας
Γιατί «κόλλησε» πάνω από το 10% η ανεργία;
Ποιες είναι οι βασικές στρεβλώσεις στην ελληνική αγορά εργασίας
Μαζική πασχαλινή έξοδος με τα καύσιμα να «σουβλίζουν» την τσέπη
Ουρές στα διόδια και τα λιμάνια σχηματίζουν οι Έλληνες – Η ακρίβεια σε καύσιμα και τρόφιμα, όμως, δεν τους αφήνει να απολαύσουν ανέμελοι τις ημέρες αυτές