Κάθε μέρα κρύβει και μια δυσάρεστη έκπληξη για την αμερικανική Boeing. Έλεγχοι εκ νέου πρόκειται να διενεργηθούν σε ένα ακόμη μοντέλο αεροσκάφους της Boeing μετά την αποκόλληση μιας αχρησιμοποίητης πόρτας σε ένα από τα αεροσκάφη της νωρίτερα αυτό το μήνα, που βρέθηκε αργότερα στην αυλή ενός σπιτιού.

Η… ανοιχτή τρύπα στην άτρακτο ενός Boeing 737 max 9 της Alaska Airlines, που εκτινάχθηκε στα 15.000 πόδια (4.600 μέτρα) μετά την απογείωση του αεροπλάνου πάνω από το Όρεγκον στις 5 Ιανουαρίου, είχε ως αποτέλεσμα η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) να καθηλώσει στο έδαφος περισσότερα από 170 αεροσκάφη του στόλου 737 Max 9.

Boeing: Ασφάλεια έναντι κερδοφορίας λέει ο μεγαλύτερος πελάτης

Την Κυριακή, η υπηρεσία ανακοίνωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει επίσης να επιθεωρήσουν τα παλαιότερα μοντέλα 737-900ER, τα οποία χρησιμοποιούν τον ίδιο σχεδιασμό πόρτας.

Η FAA περιέγραψε την κίνηση αυτή στο Reuters ως ένα «πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας».

Τόνισε ωστόσο ότι δεν έχουν αναφερθεί προβλήματα με το 737-900ER, αλλά ότι χρησιμοποιεί το ίδιο στυλ πίνακα για να «κλείσει» μια αχρησιμοποίητη πόρτα με το αεροπλάνο που εμπλέκεται στο τρομακτικό περιστατικό της 5ης Ιανουαρίου.

Έλεγχοι παντού

Ο οργανισμός ερευνά τις κατασκευαστικές πρακτικές και τις γραμμές παραγωγής της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που συνδέονται με τον υπεργολάβο Spirit AeroSystems, ο οποίος παρείχε τον πίνακα.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η FAA δήλωσε ότι είχε πραγματοποιήσει επιθεωρήσεις σε 40 από τα αεροπλάνα που είχαν καθηλωθεί στο έδαφος, αλλά δεν είπε πότε θα μπορούσαν να πετάξουν ξανά.

Σε ανακοίνωσή της την Κυριακή, η υπηρεσία ανέφερε: «Ο αερομεταφορέας δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα: “Η ασφάλεια του ιπτάμενου κοινού, και όχι η ταχύτητα, θα καθορίσει το χρονοδιάγραμμα για την επιστροφή αυτών των αεροσκαφών στην υπηρεσία”».

Η Boeing δήλωσε ότι θα αυξήσει την ποιότητα των επιθεωρήσεων στη διαδικασία κατασκευής της στον απόηχο του περιστατικού.

Τα μοντέλα 737-900ER έχουν πραγματοποιήσει 11 εκατομμύρια ώρες λειτουργίας χωρίς παρόμοιο περιστατικό με τα νεότερα 737 Max 9.

Η FAA δεν έδωσε εντολή να καθηλωθούν τα παλαιότερα μοντέλα, ενώ οι έλεγχοι πραγματοποιούνται από τους φορείς εκμετάλλευσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή