Το Netflix κατάφερε να εγγράψει 13,1 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το τελευταίο τρίμηνο του 2023, είχε δηλαδή το καλύτερο τρίμηνο ανάπτυξης συνδρομητικής βάσης από την εποχή της πανδημίας και τα λοκντάουν.

Μάλιστα, το τελικό αποτέλεσμα ξεπέρασε και τις εκτιμήσεις της Wall Street που ήθελε την συνδρομητική βάση της εταιρείας ροής περιεχομένου να αυξάνεται κατά 8,91 εκατομμύρια συνδρομητές, με το Netflix να προσθέτει περισσότερους από 5 εκατομμύρια νέους χρήστες μόνο στη ζώνη Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA). Συγχρόνως, οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 8,83 δισεκατομμύρια δολάρια,  ξεπερνώντας επίσης τις προβλέψεις.

Πόσο πιθανή είναι η συγχώνευση Warner Bros Discovery – Paramount

Το Netflix ανέκαμψε από ένα δύσκολο 2022, με το 2023 να είναι μία από τις χρονιές με την υψηλότερη ανάπτυξη σε αριθμό συνδρομητών, που από την καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, την εισαγωγή μιας φθηνότερης επιλογής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και μια συνεχή ενίσχυση του τηλεοπτικού προγράμματος.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η ισχυρή απόδοση του Netflix έρχεται σε έντονη αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές του στο Χόλυγουντ, οι οποίοι λειτουργούν συρρικνωμένα καλωδιακά δίκτυα και ασύμφορες υπηρεσίες ροής. Αυτές οι εταιρείες πλέον συγχωνεύονται και περικόπτουν θέσεις εργασίας για να προσπαθήσουν να συμβαδίσουν.

Οι μετοχές του Netflix αυξήθηκαν έως και 8,9% στα 535,91 δολάρια σε εκτεταμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση των κερδών.

Μόλις πριν από μερικά χρόνια, φαινόταν ότι το Netflix είχε φτάσει στο ανώτατο όριο ανάπτυξης, αφού η εταιρεία έχασε πελάτες το πρώτο εξάμηνο του 2022. Αλλά τα βήματα που έγιναν από τότε απέδωσαν καρπούς.

«Πιστεύουμε ότι αντιμετωπίσαμε με επιτυχία την κοινή χρήση λογαριασμών, διασφαλίζοντας ότι όταν οι άνθρωποι απολαμβάνουν το Netflix πληρώνουν και για την υπηρεσία», ανέφερε η εταιρεία σε επιστολή της προς τους μετόχους.

Σημειώνεται ότι ενώ το επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις ξεκίνησε με αργό ρυθμό, έχει αρχίσει να αυξάνεται. Η εταιρεία είπε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι τώρα έχει περισσότερους από 23 εκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν το πακέτο συνδρομής που περιλαμβάνει διαφήμιση.

Το Netflix έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να βελτιώσει τις διαφημιστικές του δραστηριότητες, δήλωσε την Τρίτη ο συν-διευθύνων σύμβουλος Γκρεγκ Πίτερς. Η εταιρεία πρέπει να προσθέσει περισσότερους πελάτες, να εισαγάγει νέα προϊόντα και να βελτιώσει την τεχνολογία της. Η διοίκηση πιστεύει ότι το Netflix μπορεί να αποσπάσει δισεκατομμύρια δολάρια από γραμμικά τηλεοπτικά δίκτυα.

«Έχουμε εκατοντάδες εκατομμύρια νοικοκυριά με τα κατάλληλα προσόντα εκεί έξω που δεν έχουν ακόμη εγγραφεί στο Netflix», δήλωσε ο Πίτερς σε μια τηλεδιάσκεψη με επενδυτές. «Δεν μπορώ να το πιστέψω, αλλά είναι εκεί και πρέπει να τους κερδίσουμε».

Η πάλη αναμένεται να δώσει ώθηση στη διαφήμιση

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη μια 10ετή συμφωνία για την προσφορά εβδομαδιαίου ζωντανού προγράμματος από την World Wrestling Entertainment ξεκινώντας το 2025. Ο συν-CEO Τεντ Σαράντος περιέγραψε το WWE ως αθλητική ψυχαγωγία και είπε ότι η συμφωνία δεν αποτελεί ένδειξη του ενδιαφέροντος της εταιρείας για αθλητικά δικαιώματα — τουλάχιστον όχι ακόμα.

Το WWE έχει μια μεγάλη βάση θαυμαστών πολλών γενεών που θα αυξηθεί στο Netflix, ειδικά στο εξωτερικό, δήλωσε.

Το Netflix εξακολουθεί να κερδίζει σχεδόν όλα τα χρήματά του από ανθρώπους που πληρώνουν για να παρακολουθούν ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές κατά παραγγελία, αλλά έχει αρχίσει να επενδύει τόσο σε ζωντανό πρόγραμμα όσο και σε βιντεοπαιχνίδια.

Συγκρατημένη αισιοδοξία

Παρά την αισιοδοξία του Πίτερς, η ισχυρή αύξηση των συνδρομητών στο τέλος του έτους ενδέχεται να μην συνεχιστεί το 2024. Το Netflix είπε ότι δεν θα προσθέσει τόσους πελάτες το πρώτο τρίμηνο του 2024, όπως έκανε τους τελευταίους μήνες του 2023, αν και ο απολογισμός θα υπερβεί το 1,75 εκατ. της περσινής περιόδου. Η Wall Street αναμένει ότι το Netflix θα προσθέσει 4,31 εκατομμύρια πελάτες το τρίμηνο.

Ωστόσο, αυτό δεν θα βλάψει την αύξηση των πωλήσεων. Το Netflix είπε ότι θα συνεχίσει να ενισχύει τα έσοδα με διψήφιο ρυθμό, εν μέρει αυξάνοντας τις τιμές, όπως έκανε εδώ και πολλά χρόνια.

Τα κέρδη τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν στα 2,11 δολάρια ανά μετοχή, αν και αυτό ήταν μικρότερο από τις προβλέψεις της Wall Street. Το Netflix δημιούργησε καθαρά έσοδα 5,41 δισεκατομμυρίων δολαρίων για όλο το περασμένο έτος και έκλεισε το 2023 με 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και βραχυπρόθεσμες επενδύσεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή