![JD Sports: Μπαίνει με φόρα στην αγορά των ΗΠΑ – Τι σχεδιάζει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/athlitika-jpg.jpg)
Η φθίνουσα ζήτηση των Αμερικανών για αθλητικά παπούτσια και αθλητικά είδη έχει επηρεάσει αρνητικά σημαντικούς παίκτες όπως η Nike, Adidas και Foot Locker σε μια διαδρομή. Η βρετανική αλυσίδα JD Sports Fashion βλέπει την αδυναμία της αγοράς των ΗΠΑ ως τη στιγμή της ανάκαμψης, σύμφωνα με τον WSJ, με μια προσέγγιση που η εταιρεία λέει ότι την ξεχωρίζει από τους αντιπάλους της.
Nike: «Συνταγή» αναδιάρθρωσης με πάνω από 1.500 απολύσεις
Ο αθλητισμός διπλασιάζει το αμερικανικό αθλητικό λιανικό εμπόριο, ανοίγοντας εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ. «Ο πελάτης των ΗΠΑ ήθελε κάτι νέο. Νομίζω ότι είχαν κουραστεί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Régis Schultz σε συνέντευξή του. «Έχουν πολλά καταστήματα αθλητικών παπουτσιών, τα οποία όλα φαίνονται το ίδιο».
Η JD Sports έχει αγοράσει τρεις λιανοπωλητές στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια και στοχεύει σε περισσότερα από 1.300 καταστήματα στις ΗΠΑ έως το 2028, από περίπου 900 σήμερα. Ο λιανοπωλητής έχει καθιερωθεί ως το κατάστημα αθλητικών ειδών της Gen-Z στη Βρετανία χάρη στη νεανική του ατμόσφαιρα τις φίρμες αθλητικών παπουτσιών. Κατά ομολογία του Schultz, πωλεί σχεδόν τα ίδια πάνινα παπούτσια και επώνυμα ρούχα με άλλα αθλητικά καταστήματα, αλλά έχει διαφοροποιηθεί προωθώντας τα προϊόντα της ως νεανική μόδα και όχι ως αποκλειστικά αθλητικά είδη.
Τα καταστήματα της JD Sports έχουν μια πιο σύγχρονη, streetwise αίσθηση που μοιάζει περισσότερο με ένα επώνυμο brand μόδας από ένα τυπικό κατάστημα αθλητικών ειδών. Η μουσική τείνει να είναι δυνατή, το προσωπικό νέο, και οι εικόνες στο κατάστημα δείχνουν αθλητικά παπούτσια και ενδύματα σε ένα πλαίσιο δρόμου αντί να χρησιμοποιείται για τρέξιμο ή αθλητισμό.
Με τον τρόπο ζωής να είναι μια πολύ μεγαλύτερη επιχείρηση από τα αθλήματα επιδόσεων, οι μάρκες έχουν καλωσορίσει την JD Sports ως μέσο πρόσβασης σε αυτή την πλευρά της αγοράς σε μια εποχή που τα έσοδά τους βρίσκονται υπό πίεση, είπε ο Πάουελ. «Ειδικά η Nike έχει δείξει στην JD πολλή αγάπη», είπε.
Το προφίλ της JD Sports
Με έδρα το Bury στη βόρεια Αγγλία, η JD Sports ιδρύθηκε το 1981 από τους John Wardle και David Makin. Ο μεγαλύτερος μέτοχός της είναι η Pentland Group, μια βρετανική εταιρεία επενδύσεων της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τη μάρκα μαγιό Speedo και την εξωτερική ετικέτα Berghaus, με μερίδιο αγοράς 55%.
Η εταιρεία λειτουργούσε 3.347 καταστήματα παγκοσμίως από τον Σεπτέμβριο. Οι τρεις μεγάλες αγορές της, το Ηνωμένο Βασίλειο, η ηπειρωτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, αποτελούν περίπου το ένα τρίτο των δραστηριοτήτων της.
Πέρυσι ο Schultz, ένας 55χρονος Γάλλος που εντάχθηκε στην JD Sports το 2022, περιέγραψε ένα πενταετές σχέδιο επέκτασης επικεντρωμένο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η στρατηγική απαιτεί η εταιρεία να δαπανά περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια ετησίως ανοίγοντας περίπου 350 καταστήματα ετησίως.
Η JD Sports εισήλθε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2018, όταν απέκτησε την Finish Line με έδρα την Ινδιανάπολη για 560 εκατομμύρια δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα αγόρασε την αλυσίδα αθλητικών παπουτσιών Shoe Palace από την Καλιφόρνια για 681 εκατ. δολάρια. Συμφώνησε να πληρώσει 495 εκατομμύρια δολάρια για τον λιανοπωλητή DTLR με έδρα τη Βαλτιμόρη το 2021.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα ανοίξει τρία νέα καταστήματα JD Sports στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, το
Toms River, NJ, Tacoma, Wash, και Hayward, σύμφωνα με τον WSJ.
Κατά το άνοιγμα νέων καταστημάτων, η εταιρεία αναζητά ιστότοπους πιο κοντά σε μάρκες ρούχων όπως Zara και όχι κοντά σε άλλα καταστήματα αθλητικών ειδών. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, δίνει στους τοπικούς παράγοντες επιρροής πάνω από 500 $ σε πίστωση καταστήματος, σε αντάλλαγμα για την οποία συμφωνούν να δημοσιεύσουν βίντεο από τις αγορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η JD Sports σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 100 καταστήματα ετησίως στις ΗΠΑ μέχρι το 2028. Τα μισά από αυτά τα καταστήματα θα είναι νέοι ιστότοποι, με τα υπόλοιπα να είναι μαγαζιά με φυσική παρουσία. Η εταιρεία είχε αρχικά προγραμματίσει να παραμείνει με το όνομα Finish Line, αλλά η ομάδα διαχείρισης των ΗΠΑ συνέστησε τη μετάβαση στη βρετανική μάρκα, δήλωσε ο Schultz.
Η εταιρεία δοκίμασε την ιδέα αλλαγής ονόματος μετονομάζοντας ορισμένα καταστήματα Finish Line σε JD Sports. Τα καταστήματα που λειτουργούν ως JD Sports είχαν καλύτερη απόδοση, ενισχύοντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι η αγορά των ΗΠΑ ήταν ώριμη για αναδιοργάνωση.
Η JD Sports σχεδιάζει να διατηρήσει και να αναπτύξει τις μάρκες DTLR και Shoe Palace. “Οι μεγάλες μάρκες υποστηρίζουν πλήρως την επέκταση της JD στις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Schultz.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Olivia Coffey: Η διαχειρίστρια κεφαλαίων που φλερτάρει με μετάλλιο στην κωπηλασία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Coffey_o_hero_806281_01-600x400.jpg)
Από τις επενδύσεις στο... κουπί: Η διαχειρίστρια κεφαλαίων που φλερτάρει με μετάλλιο στην κωπηλασία
Η Olivia Coffey διαπρέπει στον επενδυτικό στίβο και πλέον δοκιμάζει το όνειρό της για ένα ολυμπιακό μετάλλιο
![Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε πριν από την έναρξή τους [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/ParisOlympicCycles-600x400.jpeg)
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες πριν από την έναρξή τους [γραφήματα]
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, το μεγαλύτερο παγκόσμιο αθλητικό γεγονός ξεκινούν σήμερα με την τελετή έναρξης και 14 διοργανώσεις
![UBS: Έως €11,1 δισ. αναμένεται να κερδίσει η Γαλλία από τους Ολυμπιακούς Αγώνες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-25T142622Z_611343914_MT1AAP000YR5CJC_RTRMADP_3_OLY24-COLOUR-600x400.jpg)
Έως €11,1 δισ. το κέρδος της Γαλλίας από τους Ολυμπιακούς - Γιατί θα είναι οι πιο «πράσινοι» μέχρι σήμερα
Ποια είναι η «πρωτιά» των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού σε σχέση με προηγούμενες διοργανώσεις - Τι αναφέρει η UBS
![Ολυμπιακοί Αγώνες: Πάνω από 600.000 τα απούλητα εισιτήρια στο Παρίσι](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/PARIS-ent-600x337.jpg)
Ο νέος οικονομικός πονοκέφαλος της Γαλλίας: 600.000 απούλητα εισιτήρια για τους Ολυμπιακούς
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού και τι δείχνει η αγορά μεταπώλησης των εισιτήριων για την πορεία των εσόδων στη μεγαλύτερη γιορτή του αθλητισμού
![Ολυμπιακοί Αγώνες: Πόσο αξίζει ένα μετάλλιο;](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/medals-600x320.png)
Ολυμπιακοί Αγώνες: Πόσο αξίζει ένα μετάλλιο;
Πόσο αξίζουν τα μετάλλια που θα δωθούν στους αθλητές στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού;
![Ολυμπιακοί αγώνες: Χιλιάδες εισιτήρια στα αζήτητα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/11/paris-2024-600x386.jpg)
Γυρνάνε την πλάτη στους Ολυμπιακούς Αγώνες – Πάνω από 250.000 απούλητα εισιτήρια
Οι πιο ακριβές προσφορές στον ιστότοπο μεταπώλησης εισιτηρίων είναι για την τελετή έναρξης, με τις καλύτερες θέσεις να έχουν τιμή 2.970€.
![Ολυμπιακοί Αγώνες: Βουτιά στον καθαρό Σηκουάνα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/paris-600x378.jpg)
Ολυμπιακοί Αγώνες: Βουτιά στον καθαρό Σηκουάνα
Καθαρό νερό; Δυνατά ρεύματα; Αντιμέτωποι με πολλά προβλήματα φαίνεται να είναι οι αθλητές, λίγες μέρες πριν το αγώνισμα της ελεύθερης κολύμβησης στον Σηκουάνα
![Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι πέτυχαν το πρώτο ρεκόρ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/04/PARIS-ent-600x337.jpg)
Το πρώτο παγκόσμιο ρεκόρ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού
Ποιο είναι το πρώτο ρεκόρ που έχει ήδη καταρριφθεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.
![Adidas: Γιατί απέσυρε διαφήμιση με τη Μπέλα Χαντίντ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Capture-44-600x340.jpg)
Πώς συνδέονται η Adidas, οι Ολυμπιακοί του Μονάχου, το Ισραήλ και Μπέλα Χαντίντ
Ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών απέσυρε διαφήμιση με πρωταγωνίστρια το σούπερ μόντελ Μπέλα Χαντίντ - Ο ρόλος του Ισραήλ
![Γερμανία: Η γλυκόπικρη γεύση που αφήνει το Euro 2024 στους διογανωτές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/euro2024-1-600x341.jpg)
Τι γεύση αφήνει το Euro 2024 στους γερμανούς διοργανωτές
Ο απολογισμός του Euro 2024 αρχίζει - Το ποτήρι φαίνεται «μισοάδειο» ή «μισογεμάτο», είναι θέμα οπτικής γωνίας.