Η φθίνουσα ζήτηση των Αμερικανών για αθλητικά παπούτσια και αθλητικά είδη έχει επηρεάσει αρνητικά σημαντικούς παίκτες όπως η Nike, Adidas και Foot Locker σε μια διαδρομή. Η βρετανική αλυσίδα JD Sports Fashion βλέπει την αδυναμία της αγοράς των ΗΠΑ ως τη στιγμή της ανάκαμψης, σύμφωνα με τον WSJ, με μια προσέγγιση που η εταιρεία λέει ότι την ξεχωρίζει από τους αντιπάλους της.
Nike: «Συνταγή» αναδιάρθρωσης με πάνω από 1.500 απολύσεις
Ο αθλητισμός διπλασιάζει το αμερικανικό αθλητικό λιανικό εμπόριο, ανοίγοντας εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ. «Ο πελάτης των ΗΠΑ ήθελε κάτι νέο. Νομίζω ότι είχαν κουραστεί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Régis Schultz σε συνέντευξή του. «Έχουν πολλά καταστήματα αθλητικών παπουτσιών, τα οποία όλα φαίνονται το ίδιο».
Η JD Sports έχει αγοράσει τρεις λιανοπωλητές στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια και στοχεύει σε περισσότερα από 1.300 καταστήματα στις ΗΠΑ έως το 2028, από περίπου 900 σήμερα. Ο λιανοπωλητής έχει καθιερωθεί ως το κατάστημα αθλητικών ειδών της Gen-Z στη Βρετανία χάρη στη νεανική του ατμόσφαιρα τις φίρμες αθλητικών παπουτσιών. Κατά ομολογία του Schultz, πωλεί σχεδόν τα ίδια πάνινα παπούτσια και επώνυμα ρούχα με άλλα αθλητικά καταστήματα, αλλά έχει διαφοροποιηθεί προωθώντας τα προϊόντα της ως νεανική μόδα και όχι ως αποκλειστικά αθλητικά είδη.
Τα καταστήματα της JD Sports έχουν μια πιο σύγχρονη, streetwise αίσθηση που μοιάζει περισσότερο με ένα επώνυμο brand μόδας από ένα τυπικό κατάστημα αθλητικών ειδών. Η μουσική τείνει να είναι δυνατή, το προσωπικό νέο, και οι εικόνες στο κατάστημα δείχνουν αθλητικά παπούτσια και ενδύματα σε ένα πλαίσιο δρόμου αντί να χρησιμοποιείται για τρέξιμο ή αθλητισμό.
Με τον τρόπο ζωής να είναι μια πολύ μεγαλύτερη επιχείρηση από τα αθλήματα επιδόσεων, οι μάρκες έχουν καλωσορίσει την JD Sports ως μέσο πρόσβασης σε αυτή την πλευρά της αγοράς σε μια εποχή που τα έσοδά τους βρίσκονται υπό πίεση, είπε ο Πάουελ. «Ειδικά η Nike έχει δείξει στην JD πολλή αγάπη», είπε.
Το προφίλ της JD Sports
Με έδρα το Bury στη βόρεια Αγγλία, η JD Sports ιδρύθηκε το 1981 από τους John Wardle και David Makin. Ο μεγαλύτερος μέτοχός της είναι η Pentland Group, μια βρετανική εταιρεία επενδύσεων της οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τη μάρκα μαγιό Speedo και την εξωτερική ετικέτα Berghaus, με μερίδιο αγοράς 55%.
Η εταιρεία λειτουργούσε 3.347 καταστήματα παγκοσμίως από τον Σεπτέμβριο. Οι τρεις μεγάλες αγορές της, το Ηνωμένο Βασίλειο, η ηπειρωτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, αποτελούν περίπου το ένα τρίτο των δραστηριοτήτων της.
Πέρυσι ο Schultz, ένας 55χρονος Γάλλος που εντάχθηκε στην JD Sports το 2022, περιέγραψε ένα πενταετές σχέδιο επέκτασης επικεντρωμένο στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η στρατηγική απαιτεί η εταιρεία να δαπανά περίπου 750 εκατομμύρια δολάρια ετησίως ανοίγοντας περίπου 350 καταστήματα ετησίως.
Η JD Sports εισήλθε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ το 2018, όταν απέκτησε την Finish Line με έδρα την Ινδιανάπολη για 560 εκατομμύρια δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα αγόρασε την αλυσίδα αθλητικών παπουτσιών Shoe Palace από την Καλιφόρνια για 681 εκατ. δολάρια. Συμφώνησε να πληρώσει 495 εκατομμύρια δολάρια για τον λιανοπωλητή DTLR με έδρα τη Βαλτιμόρη το 2021.
Η εταιρεία δήλωσε ότι θα ανοίξει τρία νέα καταστήματα JD Sports στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, το
Toms River, NJ, Tacoma, Wash, και Hayward, σύμφωνα με τον WSJ.
Κατά το άνοιγμα νέων καταστημάτων, η εταιρεία αναζητά ιστότοπους πιο κοντά σε μάρκες ρούχων όπως Zara και όχι κοντά σε άλλα καταστήματα αθλητικών ειδών. Για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση, δίνει στους τοπικούς παράγοντες επιρροής πάνω από 500 $ σε πίστωση καταστήματος, σε αντάλλαγμα για την οποία συμφωνούν να δημοσιεύσουν βίντεο από τις αγορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η JD Sports σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 100 καταστήματα ετησίως στις ΗΠΑ μέχρι το 2028. Τα μισά από αυτά τα καταστήματα θα είναι νέοι ιστότοποι, με τα υπόλοιπα να είναι μαγαζιά με φυσική παρουσία. Η εταιρεία είχε αρχικά προγραμματίσει να παραμείνει με το όνομα Finish Line, αλλά η ομάδα διαχείρισης των ΗΠΑ συνέστησε τη μετάβαση στη βρετανική μάρκα, δήλωσε ο Schultz.
Η εταιρεία δοκίμασε την ιδέα αλλαγής ονόματος μετονομάζοντας ορισμένα καταστήματα Finish Line σε JD Sports. Τα καταστήματα που λειτουργούν ως JD Sports είχαν καλύτερη απόδοση, ενισχύοντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι η αγορά των ΗΠΑ ήταν ώριμη για αναδιοργάνωση.
Η JD Sports σχεδιάζει να διατηρήσει και να αναπτύξει τις μάρκες DTLR και Shoe Palace. “Οι μεγάλες μάρκες υποστηρίζουν πλήρως την επέκταση της JD στις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Schultz.
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ