Η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός αποδεικνύουν καθημερινά και έμπρακτα ότι η προστασία του περιβάλλοντος και η υλοποίηση καινοτόμων «πράσινων» επενδύσεων είναι στρατηγική επιλογή και πάγια δέσμευση. Αυτή η συνέπεια και τα αποτελέσματά της αναγνωρίζονται για μια ακόμη φορά στο πλαίσιο των Green Brand Awards. Η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός απέσπασαν στο πλαίσιο αυτού του θεσμού που διοργανώνει η Boussias Communications, 5 σημαντικές διακρίσεις, οι οποίες πιστοποιούν ότι είναι πραγματικά οι πιο «πράσινοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας».
Η Νέα Οδός απέσπασε βραβεία:
· Gold στην κατηγορία “Green Passengers Transportation Service”
· Gold στην κατηγορία “Green Business Model”
για τον καινοτόμο υβριδικό σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων – που έχει υλοποιήσει με την βοήθεια και την τεχνογνωσία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ο οποίος λειτουργεί πιλοτικά στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών Μαλακάσας (Σείριος).
Η Νέα Οδός και η Kεντρική Οδός απέσπασαν από κοινού τα παρακάτω βραβεία:
· Brozne στην κατηγορία “Green Holistic Approach”
για το σύνολο των «πράσινων» δράσεων που υλοποιούν
· Silver στην κατηγορία “Green Business/Industry Process”
για τη λειτουργία και συντήρηση μόνιμων σταθμών μέτρησης ποιότητας της ατμόσφαιρας
και
· Silver στην κατηγορία “Green Project”
για την πρωτοβουλία “Boosting Recycling Initiative” που αφορά το πλήρες επιχειρηματικό μοντέλο ανακύκλωσης των εταιρειών. Αξίζει να αναφέρουμε ότι συγκριτικά με το 2022, το 2023 σημειώθηκε στη Νέα Οδό αύξηση άνω του 40% στην ανακύκλωση αποβλήτων, όπως πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο, χαρτί, χαρτόνι σε μπλε, αλλά και σε κίτρινους κάδους, ενώ στην Κεντρική Οδό, ανακυκλώθηκαν 7 τόνοι επιπλέον υλικού.
H Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός, με σύνθημα το “Go Green”, αναγνωρίζουν την επίδραση των αυτοκινητοδρόμων ευθύνης τους στο φυσικό περιβάλλον και εργάζονται συστηματικά τόσο για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεών τους όσο και για την αρμονική ένταξη των έργων τους στις όμορες περιοχές. Απώτερος στόχος τους είναι να συμβάλλουν στην ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής και κύριο εργαλείο τους η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής στρατηγικής.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου