Ο Κωνσταντίνος Καπετανάκης είναι ο πρώτος έλληνας που αναλαμβάνει πρόεδρος στην International Bunker Industry Association (ΙΒΙΑ) μια διεθνή ένωση των εταιρειών που ασχολούνται με τον εφοδιασμό των πλοίων με καύσιμα.
Δημήτρης Φαφαλιός: Νέα υψηλά πρότυπα λειτουργίας για τα πλοία ξηρού φορτίου
Ο Δρ: Καπετανάκης Κωνσταντίνος, εντάχθηκε το 2014 στην ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk, και από το 2019 διατηρεί τη θέση του Διευθυντή Bunker της Star Bulk, υπεύθυνος για την προμήθεια/στρατηγική καυσίμων και τη συνεργασία της Star Bulk με τους εμπλεκόμενους φορείς της βιομηχανίας καυσίμων.
Σε δήλωση του ο κ. Καπετανάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι «είναι μεγάλη τιμή για μένα να είμαι πρόεδρος της IBIA και είμαι ενθουσιασμένος για τις στιγμές που έρχονται, όντας αποφασισμένος να οδηγήσω την Ένωση σε περαιτέρω παγκόσμια ανάπτυξη και προβολή σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή κοινότητα».
Αντιπρόεδρος της ΙΒΙΑ εξελέγη ο Adrian Tolson, ο ιδιοκτήτης της 2050 Marine Energy LLC. Ο ίδιος αναγνωρίζεται ευρέως ως ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες της ναυτιλιακής βιομηχανίας στον τομέα της θαλάσσιας ενέργειας. Με περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρίας, διαθέτει λεπτομερή γνώση όσο και μοναδική εικόνα της αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμων και των πολλών συναφών εξελίξεων στις υποδομές της.
Επίτιμος ταμίας εξελέγη ο Nigel Draffin, με καριέρα που ξεκίνησε στη θάλασσα ως μηχανικός της Shell το 1966 και μεταπήδησε στη στεριά το 1979. Είναι τεχνικός σύμβουλος με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας, ιδρυτής και πρώην πρόεδρος (2012) και ταμίας (2022) της IBIA και επανεξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο το 2023. Ο Draffin έχει συγγράψει 13 βιβλία σχετικά με το Bunkering και τη ναυτιλία και είναι καταξιωμένος ομιλητής σε συνέδρια του κλάδου.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης