Ο Κωνσταντίνος Καπετανάκης είναι ο πρώτος έλληνας που αναλαμβάνει πρόεδρος στην International Bunker Industry Association (ΙΒΙΑ) μια διεθνή ένωση των εταιρειών που ασχολούνται με τον εφοδιασμό των πλοίων με καύσιμα.
Δημήτρης Φαφαλιός: Νέα υψηλά πρότυπα λειτουργίας για τα πλοία ξηρού φορτίου
Ο Δρ: Καπετανάκης Κωνσταντίνος, εντάχθηκε το 2014 στην ναυτιλιακή εταιρεία Star Bulk, και από το 2019 διατηρεί τη θέση του Διευθυντή Bunker της Star Bulk, υπεύθυνος για την προμήθεια/στρατηγική καυσίμων και τη συνεργασία της Star Bulk με τους εμπλεκόμενους φορείς της βιομηχανίας καυσίμων.
Σε δήλωση του ο κ. Καπετανάκης τόνισε μεταξύ άλλων ότι «είναι μεγάλη τιμή για μένα να είμαι πρόεδρος της IBIA και είμαι ενθουσιασμένος για τις στιγμές που έρχονται, όντας αποφασισμένος να οδηγήσω την Ένωση σε περαιτέρω παγκόσμια ανάπτυξη και προβολή σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή κοινότητα».
Αντιπρόεδρος της ΙΒΙΑ εξελέγη ο Adrian Tolson, ο ιδιοκτήτης της 2050 Marine Energy LLC. Ο ίδιος αναγνωρίζεται ευρέως ως ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες της ναυτιλιακής βιομηχανίας στον τομέα της θαλάσσιας ενέργειας. Με περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρίας, διαθέτει λεπτομερή γνώση όσο και μοναδική εικόνα της αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμων και των πολλών συναφών εξελίξεων στις υποδομές της.
Επίτιμος ταμίας εξελέγη ο Nigel Draffin, με καριέρα που ξεκίνησε στη θάλασσα ως μηχανικός της Shell το 1966 και μεταπήδησε στη στεριά το 1979. Είναι τεχνικός σύμβουλος με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας, ιδρυτής και πρώην πρόεδρος (2012) και ταμίας (2022) της IBIA και επανεξελέγη στο Διοικητικό Συμβούλιο το 2023. Ο Draffin έχει συγγράψει 13 βιβλία σχετικά με το Bunkering και τη ναυτιλία και είναι καταξιωμένος ομιλητής σε συνέδρια του κλάδου.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda