
Το διήμερο, «Sustainable Fashion Fair», πραγματοποιεί το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Απριλίου – και τις 2 ημέρες από τις 12.00 μ έως τις 21.00 – το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας σε συνεργασία με το Impact Hub Athens, Καραϊσκάκη 28 Ψυρρή, στηρίζοντας τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων μόδας.
Στόχος του event είναι, να αναδείξει τη σημασία της βιώσιμης μόδας, αλλά και τις επιχειρήσεις που κατασκευάζουν, φιλικά προς το περιβάλλον, ρούχα και αξεσουάρ.
Δύο ημέρες με: διαδραστικά και εκπαιδευτικά εργαστήρια, προβολή ταινιών και ένα market με μια μεγάλη γκάμα ρούχων και αξεσουάρ, που εντάσσονται στο πρόγραμμα.
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, είναι αρωγός στη Βιώσιμη Ανάπτυξη των κλάδων των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων της κλωστοϋφαντουργίας, του έτοιμου ενδύματος και της μόδα.
Το Impact Hub Athens, διαθέτει μεγάλη εμπειρία, στη διοργάνωση δράσεων για την ευαισθητοποίηση για τη σημασία της συνειδητής κατανάλωσης.
Το Sustainable Fashion Fair, πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου «EcoFashionEU – Promoting the sustainability of small and medium textile and fashion manufacturers», το οποίο υλοποιεί το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Αθήνας.
Η είσοδος στο market και στις δράσεις είναι δωρεάν. Ο χώρος είναι ανοιχτός και προσβάσιμος σε όλους.
Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν περισσότερα από 30 brands και να επιλέξουν ανάμεσα σε ποικιλία ρούχων με μοναδικό design από brands όπως τα παρακάτω:
Hallelujah, Keeklos, LoveCuts, Christiana Vardakou Atelier, It’s a shirt, Convertart, FG Fashion Designer, Pepper Vally, Συν Αθηνά και Χείρα Κίνει, Mary Stasini, Oratia Organic Underwear, Daphne Alex, Eating the Goober, και Valasi. Επίσης, θα υπάρχουν χειροποίητα κοσμήματα και αξεσουάρ από τα brands Apiliotis Jewelry, Amalthea Athens, Print Silk, Fibra Fibra & Fingerprint, ενώ θα εκθέσουν τα προϊόντα τους και οι ακόλουθες εταιρείες με είδη σπιτιού: Handmade by M. Και Tsakonika Ifanta.
Τέλος, στο πλαίσιο της έκθεσης, το brand Pico, θα παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να αποτυπώσει το δακτυλικό του αποτύπωμα, ή αυτό κάποιου αγαπημένου προσώπου σε ένα σεβαλιέ δαχτυλίδι ή σε ένα κρεμαστό.
Το πρόγραμμα του 2ημέρου:
Σάββατο 20/04, 18.00 | Προβολή ταινίας Traceable της Jennifer Sharpe, 2014, διάρκεια: 1h 07.
To Traceable, είναι ένα ντοκιμαντέρ, που πραγματεύεται το θέμα της ιχνηλασιμότητας ενός ενδύματος στη γρήγορη βιομηχανίας της μόδας. Πρόκειται για ένα ντοκιμαντέρ του 2014, που αναδεικνύει την αποσύνδεσή μας από την αλυσίδα παραγωγής ρούχων. Πού, πώς και ποιοι φτιάχνουν τα ρούχα μας; Μέσω συνεντεύξεων με ειδικούς του κλάδου, με την παράλληλη καταγραφή του ταξιδιού της σχεδιάστριας Laura Siegel στην Ινδία, η ταινία εξερευνά τις σχέσεις μας με τις κοινότητες που πλήττονται από τα ρούχα που καταναλώνουμε. H ταινία, θα προβληθεί στα αγγλικά χωρίς υπότιτλους.
Κυριακή 21/04, 16.00 – 18.00 | Εργαστήριο υφαντικής, από την Χρύσα Γεωργίου με το project Υφαίνειν.
Κυριακή 21/04, 18.00 | Προβολή ταινίας Fashion Reimagined της Becky Hutner, διάρκεια: 1h 40, με αγγλικούς υπότιτλους.
H ταινία, ακολουθεί τη διαδρομή της Amy Powney, κόρη ακτιβιστών/τριών για το περιβάλλον, από το περιθώριο στο κέντρο της βιομηχανίας μόδας, καθώς προσπαθεί να δημιουργήσει μια συλλογή ρούχων που θα είναι ηθική και βιώσιμη σε όλα της τα στάδια. Καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου το History Line μέσα από το συνεχιζόμενο εργαστήριό του και χρησιμοποιώντας τα παιδικά βιβλία Ιστορίας & Ενδυματολογίας του, θα βοηθήσει τους μικρούς μας φίλους, να κατανοήσουν παίζοντας την μοναδικότητα της Ιστορικής Ενδυμασίας.


Latest News

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο