Μέλημα είναι να φιλοξενηθούν οι επισκέπτες που βρίσκονται στη χώρα μέσω του tour operator FTI που πτώχευσε, απάντησε ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, Αλέξανδρος Βασιλικός  σε ερώτηση δημοσιογράφου. Τόνισε ότι αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι ο τουρισμός δεν προσφέρεται ούτε για υπεραισιοδοξία ούτε για εφησυχασμό, αφού από τη μια στιγμή στην άλλη μπορούν να ανατραπούν πολλά δεδομένα.

«Μέλημα όλων μας τώρα είναι να τύχουν της ζεστής ελληνικής φιλοξενίας οι επισκέπτες που βρίσκονται στη χώρα μας μέσω του συγκεκριμένου tour operator. Ωστόσο δεν μπορεί κάθε φορά η αντιμετώπιση τέτοιων προβλημάτων να επαφίεται αποκλειστικά στη φιλοπατρία του ξενοδόχου, ο οποίος υφίσταται και την οικονομική ζημιά. Πρέπει άμεσα να δημιουργηθεί μια ευρωπαϊκή νομοθετική ομπρέλα, η οποία θα επιτρέπει στα κράτη – μέλη να παρεμβαίνουν προστατεύοντας τα δικαιώματα των καταναλωτών – επισκεπτών αλλά και των ξενοδόχων. Τώρα, για τη συγκεκριμένη περίπτωση, είμαστε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και την κυβέρνηση διερευνώντας πως μπορούν να μετριασθούν οι οικονομικές απώλειες για τους ξενοδόχους – μέλη μας.» είπε.

Thomas Cook και FTI: Η ιστορία επαναλαμβάνεται για τα ελληνικά ξενοδοχεία;

FTI: Έστειλε επιστολή σε Έλληνες ξενοδόχους

Επιστολή από τον ο FTI, σύμφωνα με την οποία οι κρατήσεις που είχαν γίνει μέσω αυτού θα προχωρήσουν κανονικά και τα ποσά που πληρώθηκαν από τους ταξιδιώτες θα καλυφθούν από ένα ασφαλιστικό ταμείο, έλαβα τα ελληνικά ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με ανάρτηση του Προέδρου της Πανελλήνιας Οµοσπονδίας Ξενοδόχων Γιάννη Χατζή στο Χ, ο οποίος δημοσίευσε επιστολή που έλαβαν Έλληνες ξενοδόχοι που συνεργάζονται με τον FTI, το Γερμανικό Ταμείο Ταξιδιωτικής Ασφάλισης (DRSF) θα καλύψει, όπως προβλέπει ο νόμος τα ταξιδιωτικά πακέτα που κρατήθηκαν μέσω FTI, 5vorFlug ή BigXtra.

Thomas Cook και FTI: Η ιστορία επαναλαμβάνεται για τα ελληνικά ξενοδοχεία;

«Σε συνεργασία με το DRSF, θα προσπαθήσουμε να διασφαλίσουμε ότι οι επισκέπτες μας θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους όπως είχε προγραμματιστεί. Σας παρακαλούμε να μην τους θεωρήσετε υπεύθυνους, καθώς κάθε επισκέπτης θα καλύπτεται από μια συνοδευτική επιστολή με οδηγίες χρέωσης που εκδίδονται από το DRSF», αναφέρει η επιστολή.

Την ίδια ώρα οι Έλληνες ξενοδόχοι βρίσκονται σε αναμμένα κάρβουνα, αναμένοντας τις εξελίξεις.

Τι επισημαίνει το Υπουργείο Τουρισμού

Από το Υπουργείο Τουρισμού επισημαίνεται ότι τα πακέτα διακοπών των επισκεπτών από τη Γερμανία στη χώρα μας από την εν λόγω εταιρία έχουν ήδη εξοφληθεί είτε προπληρωθεί, άρα έχει αποφευχθεί ο κίνδυνος μη πληρωμής των ξενοδόχων και άλλων εμπλεκόμενων επιχειρήσεων.

Σύμφωνα και με την ενημέρωση από τον Σύνδεσμο Γερμανικών Τουριστικών Πρακτόρων DRV αλλά και την επίσημη ανακοίνωση του FTI , αυτό συνεπάγεται ότι οι πληρωμές που πραγματοποιήθηκαν – ολόκληρη η τιμή του ταξιδιού εάν έχει ήδη πληρωθεί, καθώς και οι προκαταβολές – προστατεύονται σε περίπτωση αφερεγγυότητας. Αυτό ισχύει για πελάτες που έχουν κάνει κράτηση πακέτου διακοπών.

Το DRSF είναι πλέον υπεύθυνο για την επεξεργασία σε περίπτωση αφερεγγυότητας, σε στενή συνεργασία με τον επηρεαζόμενο διοργανωτή. Αυτό σημαίνει ότι το DRSF είναι υπεύθυνο, αφενός, για την επιστροφή της τιμής ταξιδιού που καταβλήθηκε στους επηρεαζόμενους πελάτες και, αφετέρου, για κάθε απαραίτητο επαναπατρισμό των επισκεπτών. Ο κύριος όγκος των πελατών του FTI κατευθυνόταν στο 70% σε Κρήτη και Ρόδο, 20% σε Κέρκυρα και Κω και το υπόλοιπο 10% περίπου κάλυπτε την υπόλοιπη χώρα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott