Ηλεκτρικά σκούτερ: Ποια πόλη τα απαγορεύει

Μετά το Παρίσι και άλλες πόλεις απαγορεύουν τα ηλεκτρικά σκούτερ

Ηλεκτρικά σκούτερ: Ποια πόλη τα απαγορεύει

Τα ηλεκτρικά σκούτερ για κάποιους είναι ένας οικονομικός και βολικός τρόπος μετακίνησης. Για άλλους είναι μια μάστιγα που προκαλεί χάος στις μετακινήσεις και απειλεί πεζούς και τους ίδιους τους επιβαίνοντες. Στην Θεσσα;λονική οι αρχές κάποια στιγμή βαρέθηκαν να ανεβάζουν πεταμένα σκούτερ από τον Θερμαϊκό.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Μαδρίτη θα απαγορεύσει τα κοινά ηλεκτρικά σκούτερ από τον επόμενο μήνα, ενώ το Παρίσι θα διώξει τα οχήματα από τους δρόμους  και θα αντιμετωπίσει τις καταγγελίες για χάος εξαιτίας τους στα πεζοδρόμια, αναφέρει το Bloomberg.

Startups: Γιατί η Bird έπεσε από το… σκούτερ

«Προτεραιότητά μας είναι η σωματική ακεραιότητα και η ασφάλεια των ανθρώπων της Μαδρίτης. Ανακαλούμε την άδεια των εταιρειών αντιπροσώπευσης σκούτερ στους δρόμους της πόλης», δήλωσε ο δήμαρχος Χοσέ Λουίς Μαρτίνεθ-Αλμέιδα σε μήνυμα στο X μετά την ανακοίνωση του μέτρου από την κυβέρνηση της πόλης.

Οι εταιρείες που νοικιάζουν τα σκούτερ δεν έχουν συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένης της παροχής υπηρεσιών σε ολόκληρη την πόλη, ενώ δεν διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη και τεχνολογίες που τους εμποδίζουν να κυκλοφορούν ή να σταθμεύουν σε απαγορευμένες περιοχές, ανέφερε η τοπική κυβέρνηση σε ανακοίνωση.

Η πρωτοπορία του Παρισιού

Οι ψηφοφόροι του Παρισιού επέλεξαν σε δημοψήφισμα πέρυσι να απαγορεύσουν τα κοινά ηλεκτρικά σκούτερ σε όλη την πόλη, υποστηρίζοντας αξιωματούχους της πόλης που δήλωσαν ότι είχαν  απογοητευτεί με τη χρήση του δημόσιου χώρου από τους χειριστές και τα ατυχήματα που σχετίζονται με σκούτερ. Η ψηφοφορία έκανε τη γαλλική πρωτεύουσα τη μεγαλύτερη πόλη που διώχνει τους διαχειριστές ενοικίασης σκούτερ. Το δημοτικό συμβούλιο της Μελβούρνης ψήφισε τον περασμένο μήνα να τα απαγορεύσει στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή, λέγοντας ότι αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια.

Η Μαδρίτη πέρυσι ανέθεσε στις Lime, Dott και Tier Mobility ένα τριετές συμβόλαιο για την προσφορά έως και 6.000 σκούτερ στην πόλη, αλλά οι τρεις εταιρείες θα πρέπει τώρα να τα αφαιρέσουν. Η κυβέρνηση είπε ότι ένα από τα κύρια προβλήματα με τις ενοικιάσεις σκούτερ στην πόλη ήταν η ακατάλληλη στάθμευση σε μη εξουσιοδοτημένα μέρη.

Η Lime διαφωνεί με την απόφαση της κυβέρνησης της Μαδρίτης και θα ασκήσει έφεση αφού λάβει επίσημη ειδοποίηση, ανέφερε σε ανακοίνωσή της.

OT Originals

Περισσότερα από Ηλεκτροκίνηση

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο