Τα ηλεκτρικά σκούτερ για κάποιους είναι ένας οικονομικός και βολικός τρόπος μετακίνησης. Για άλλους είναι μια μάστιγα που προκαλεί χάος στις μετακινήσεις και απειλεί πεζούς και τους ίδιους τους επιβαίνοντες. Στην Θεσσα;λονική οι αρχές κάποια στιγμή βαρέθηκαν να ανεβάζουν πεταμένα σκούτερ από τον Θερμαϊκό.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Μαδρίτη θα απαγορεύσει τα κοινά ηλεκτρικά σκούτερ από τον επόμενο μήνα, ενώ το Παρίσι θα διώξει τα οχήματα από τους δρόμους και θα αντιμετωπίσει τις καταγγελίες για χάος εξαιτίας τους στα πεζοδρόμια, αναφέρει το Bloomberg.
Startups: Γιατί η Bird έπεσε από το… σκούτερ
«Προτεραιότητά μας είναι η σωματική ακεραιότητα και η ασφάλεια των ανθρώπων της Μαδρίτης. Ανακαλούμε την άδεια των εταιρειών αντιπροσώπευσης σκούτερ στους δρόμους της πόλης», δήλωσε ο δήμαρχος Χοσέ Λουίς Μαρτίνεθ-Αλμέιδα σε μήνυμα στο X μετά την ανακοίνωση του μέτρου από την κυβέρνηση της πόλης.
Οι εταιρείες που νοικιάζουν τα σκούτερ δεν έχουν συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένης της παροχής υπηρεσιών σε ολόκληρη την πόλη, ενώ δεν διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη και τεχνολογίες που τους εμποδίζουν να κυκλοφορούν ή να σταθμεύουν σε απαγορευμένες περιοχές, ανέφερε η τοπική κυβέρνηση σε ανακοίνωση.
Η πρωτοπορία του Παρισιού
Οι ψηφοφόροι του Παρισιού επέλεξαν σε δημοψήφισμα πέρυσι να απαγορεύσουν τα κοινά ηλεκτρικά σκούτερ σε όλη την πόλη, υποστηρίζοντας αξιωματούχους της πόλης που δήλωσαν ότι είχαν απογοητευτεί με τη χρήση του δημόσιου χώρου από τους χειριστές και τα ατυχήματα που σχετίζονται με σκούτερ. Η ψηφοφορία έκανε τη γαλλική πρωτεύουσα τη μεγαλύτερη πόλη που διώχνει τους διαχειριστές ενοικίασης σκούτερ. Το δημοτικό συμβούλιο της Μελβούρνης ψήφισε τον περασμένο μήνα να τα απαγορεύσει στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή, λέγοντας ότι αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια.
Η Μαδρίτη πέρυσι ανέθεσε στις Lime, Dott και Tier Mobility ένα τριετές συμβόλαιο για την προσφορά έως και 6.000 σκούτερ στην πόλη, αλλά οι τρεις εταιρείες θα πρέπει τώρα να τα αφαιρέσουν. Η κυβέρνηση είπε ότι ένα από τα κύρια προβλήματα με τις ενοικιάσεις σκούτερ στην πόλη ήταν η ακατάλληλη στάθμευση σε μη εξουσιοδοτημένα μέρη.
Η Lime διαφωνεί με την απόφαση της κυβέρνησης της Μαδρίτης και θα ασκήσει έφεση αφού λάβει επίσημη ειδοποίηση, ανέφερε σε ανακοίνωσή της.
Latest News
Θα αναθεωρήσει η Ιταλία τους στόχους για τις εκπομπές CO2 από αυτοκίνητα;
Οι συγκρούσεις με την Ιταλία, το αίνιγμα για τη Γερμανία αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δηλώσει ότι θα δυσκολευτούν σε σχέση με τους στόχους
«Όχι» στους δασμούς στα κινεζικά EV από το Βερολίνο - Αύριο η κρίσιμη ψηφοφορία
Η βιομηχανία στη Γερμανία ενισχύει τις πιέσεις προς την κυβέρνηση να καταψηφίσει την πρόταση της Κομισιόν
Στα... βράχια οι εκτιμήσεις της Tesla για το γ΄ τρίμηνο - Ο ανταγωνισμός φρέναρε τις πωλήσεις
Η Tesla παρέδωσε 462.890 οχήματα το τρίτο τρίμηνο σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε ετήσια βάση, αλλά πιο χαμηλά από τον στόχο
Παραδόσεις ρεκόρ ηλεκτρικών αυτοκινήτων από κινεζικές εταιρείες
Στην Κίνα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες Xpeng, Liauto και Zeekr έκαναν παραδόσεις - ρεκόρ στην εγχώρια αγορά τον Σεπτέμβριο
Η συνεργασία Uber με κινεζική startup φέρνει τα ρομποταξί στους δρόμους των ΗΑΕ
Η Uber Technologies και η κινεζική startup τεχνολογίας WeRide ανακοίνωσαν την έναρξη συνεργασίας τους την Τετάρτη
Γιατί η Ιταλία κρούει καμπανάκι κινδύνου για μαζικές απολύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία
Οι Βρυξέλλες πρέπει να αναθεωρήσουν τους φιλόδοξους περιβαλλοντικούς στόχους τους για την αυτοκινητοβιομηχανία, προειδοποιεί ο ιταλός υπουργός Βιομηχανίας
Northvolt: Ο γίγαντας των μπαταριών μειώνει 25% το εργατικό δυναμικό στη Σουηδία
Η στρατηγική δράση που εκπόνησε η διοίκηση της Northvolt απαιτεί τη μείωση του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά περίπου 20%
Ηλεκτροκίνηση: Πυροβολεί η Ευρώπη τα πόδια της;
Τα προβλήματα που αναγκάζουν την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να μελετά κλείσιμο εργοστασίων είναι συνέπεια λανθασμένων πολιτικών, λένε οι εργαζόμενοι
Γιατί οι δασμοί της ΕΕ δεν θα επηρεάσουν την επέλαση των κινεζικών EV
Πάνω από 50% θα πρέπει να είναι οι δασμοί της ΕΕ στα κινεζικά EV για προστατεύσουν την ευρωπαϊκή παραγωγή ηλεκτροκίνησης
Οι ΗΠΑ ενισχύουν με 3 δισ. δολ. 25 εργοστάσια παραγωγής μπαταριών EV
Η χρηματοδότηση αφορά παραγωγικές εγκαταστάσεις στις ΗΠΑ που παράγουν μπαταρίες ή υλικά για την κατασκευή μπαταριών