Προσβλέποντας σε μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά της μικρής λιανικής, που μόνο μικρή δεν είναι αφού αθροίζει τζίρο σχεδόν 2 δισ. ευρώ, το efood είναι πλέον και «στο δρόμο σου», ανοίγοντας μετά το Γουδή το δεύτερο efood local, αυτή τη φορά στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.

efood: Το ντεμπούτο του δικτύου efood local – Ποια νέα σούπερ μάρκετ έχει «φορτώσει» στην πλατφόρμα

Με έναν συνδυασμό παραδοσιακού ελληνικού μίνι μάρκετ, αμερικανικού ψιλικατζίδικου 7-Eleven (σ.σ. χωρίς τις αντλίες καυσίμων), συνοικιακού καφέ και τυροπιτάδικου, το efood στοχεύει στη γειτονιά, επιδιώκοντας να εδραιωθεί και στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με τον συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών.

Κάθε γειτονιά για το efood είναι ξεχωριστή

O Χάρης Τάκας, γενικός διευθυντής Quick Commerce του efood είπε χαρακτηριστικά «κάθε γειτονιά είναι ξεχωριστή, θα αφουγκραστούμε τις ανάγκες και θα προσαρμόζουμε το κάθε κατάστημα efood local».

Για παράδειγμα το νέο κατάστημα στο Χαλάνδρι θα διαθέτει και χώρο καθιστικού, για να μπορεί κάποιος να πιει καφέ ή φάει το πρωινό του, καθώς και λίγες θέσεις στάθμευσης.

Ανάλογα με τη γειτονιά θα προσαρμόζεται και η προϊοντική γκάμα του καταστήματος, που κατά βάση αποτελείται από 2.000 κωδικούς, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, τον καφέ και τα σνακ, ενώ διατίθενται επίσης ποτά, καπνικά και είδη mini market.

Σημαντικό πλεονέκτημα είναι βεβαίως και το διευρυμένο ωράριο όλες τις μέρες του χρόνου, με βάση το μοντέλο που λειτουργούν σήμερα τα καταστήματα ευκολίας, ενώ κάποια εξ αυτών θα λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως.

Τι θα γίνει με τα καταστήματα Kiosky’s

Ο κος Τάκας, κατά τη χθεσινή επίσημη παρουσίαση του concept, σημείωσε ότι το δίκτυο των efood local θα κινηθεί παράλληλα προς την ήδη υπάρχουσα αλυσίδα των περίπου 50 μικρών καταστημάτων Kiosky’s, ήτοι την «προίκα» που πήρε η εν Ελλάδι θυγατρική της Delivery Hero μετά την εξαγορά των εταιρειών του ομίλου Μούχαλη.

Ο ίδιος τόνισε ότι οι δύο επιχειρήσεις δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους, λέγοντας ότι η καθεμία έχει το δικό της χαρακτήρα και ότι σκοπός είναι η Kiosky’s να διατηρήσει αυτόνομη παρουσία στην αγορά με τη μορφή που έχει σήμερα.

Ωστόσο δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα και αφού η διοίκηση έχει δει πως εξελίσσεται η αποδοχή για τη νέα αλυσίδα να υπάρξουν συνέργειες μεταξύ Kiosky’s και efood local, αν και κάτι τέτοιο εξαρτάται και από τις διαθέσεις των υφιστάμενων δικαιοδόχων.

Πού θα επικεντρωθεί η ανάπτυξη

Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.

Πάντως σύμφωνα με τον κο Τάκα θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Λιανεμπόριο: Οι αβεβαιότητες, η νέα πραγματικότητα και οι ψηφιακές προκλήσεις
Επιχειρήσεις |

Νέα πραγματικότητα για το λιανεμπόριο - Πόλεμοι και πληθωρισμός κρατούν κλειστές τις τσέπες

Τι δείχνει το Retail Innovation Report 2024 ότι αλλάζει στο λιανεμπόριο στις Ελλάδα - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες, πόσο άλλαξαν οι καταναλωτικές συνήθειες, πόσο θα βοηθήσει η καινοτομία