Καλογήρου: Ολική επαναφορά εφτά χρόνια μετά την είσοδο Φάις – Πώς έκλεισε το 2023

Πέτυχε η αλλαγή σελίδας για την Καλογήρου, που από το 2017 αποτελεί θυγατρική του ομίλου Φάις

Καλογήρου: Ολική επαναφορά εφτά χρόνια μετά την είσοδο Φάις – Πώς έκλεισε το 2023

Αύξηση του τζίρου κατά 7% ή € 3.329.158 εμφάνισε η Καλογήρου το 2023, επιβεβαιώνοντας ξανά την αλλαγή σελίδας στην πορεία της που έχει συντελεστεί εδώ και εφτά χρόνια, όταν πέρασε ως θυγατρική στον όμιλος Φάις, που δραστηριοποιείται στο χώρο της χονδρικής και λιανικής εμπορίας προϊόντων μόδας για περισσότερο από 4ο χρόνια.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις στο ΓΕΜΗ, η σωστή διαχείριση της εταιρείας οδήγησε σε μια ακόμα χρήση με θετικό αποτέλεσμα προ φορών ενώ το ποσοστιαίο μικτό περιθώριο κερδών μειώθηκε κατά € 1,55% μεταξύ τρέχουσας και προηγούμενης χρήσης κυρίως λόγω προωθητικών ενεργειών οι οποίες είχαν σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση της ρευστότητας της εταιρείας. Παράλληλα η εταιρεία διατηρεί στην τρέχουσα χρήση υψηλό EBITDA ποσού € 8.425.031 και € 9.580.601.

Kiko Milano: Τα σχέδια του ομίλου Φάις για την ανάπτυξη του ιταλικού brand

Ο κύκλος εργασιών έφθασε στο ποσό των € 49.309.477 έναντι € 45.980.319 την προηγούμενη χρήση παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7 %. Τα κέρδη της χρήσης ανήλθαν σε € 1.587.930 έναντι κερδών της προηγούμενης χρήσεως ποσού € 4.339.870. Τα μικτά αποτελέσματα της χρήσεως 2023 προσδιορίστηκαν σε ποσοστό 43% του κύκλου εργασιών έναντι 44% της προηγούμενης χρήσεως.

Από το 2017 και μετά, όλα τα brands της Καλογήρου, ανάμεσά τους και το Haralas, πέρασαν από ολικό rebranding και διαδικασία επανατοποθέτησης στην αγορά, φτάνοντας πλέον υπό την Λούση Φάις ως πρόεδρο και τον Χασδάι Καπόν ως διευθύνοντα σύμβουλο, να έχει ηγετική θέση στο χώρο των υποδημάτων πολυτελείας, δικαιώνοντας την κληρονομιά 130 ετών.

Καλογήρου: Εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιο

Η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους στοχεύοντας στην σταδιακή επέκταση της δραστηριότητάς της, αποκτώντας μεγαλύτερα μερίδια αγοράς τόσο μέσω της συνεργασίας της με νέους επώνυμους οίκους στους κλάδους της ένδυσης, της υπόδησης και του αξεσουάρ, με σκοπό να αναλάβει την αντιπροσώπευση και διανομή αυτών στις χώρες που δραστηριοποιείται, όσο και μέσω του δικτύου λιανικών πωλήσεων που διαθέτει.

Ήδη η Καλογήρου διαθέτει την ομώνυμη handmade-in-Greece σειρά Kalogirou Collection, ενώ το brand portfolio της περιλαμβάνει περισσότερους από 50 εμβληματικούς αλλά και ανερχόμενους οίκους μόδας και σχεδιαστές του εξωτερικού.

Οι στόχοι για καταστήματα

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία αναμένεται να έχει ισχυρές πωλήσεις και δυνατή κερδοφορία. Μετά την ανακαίνιση του καταστήματος του Πειραιά που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2024, η ολοκλήρωση των αναμορφώσεων του δικτύου των καταστημάτων Καλογήρου αποτελεί μέρος του πλάνου της εταιρείας, όπως και η διαρκής αναζήτηση νέων εμπορικών συνεργασιών, σε συνδυασμό με την ανανέωση στρατηγικών συνεργασιών με διεθνείς οίκους στο χώρο της ένδυσης, υπόδησης και των αξεσουάρ.

Στρατηγικής σημασίας για τα επόμενα χρόνια θα είναι και η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων Haralas.
Το 2024 άνοιξαν Haralas στην Λάρισα και στο εμπορικό κέντρο River West στην Αθήνα.

Σήμερα, με ανανεωμένη ταυτότητα, η αλυσίδα αποτελείται από 10 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και το e-shop Kalogirou.com, προσφέροντας ολοκληρωμένες συλλογές για τη γυναίκα και τον άνδρα.

Συνολικά η εταιρεία διαθέτει 22 σημεία μαζί με τα σημεία mono brands όπως τα Salvatore Ferragamo, Philipp Plein, DKNY DH, Tods, Hogan, Geox.

Καλογήρου

Καλογήρου | φωτό: Marketing Tips

Παπούτσια που έγραψαν ιστορία

Το πρώτο κατάστημα με την επωνυμία Καλογήρου άνοιξε το 1890 στο κέντρο της Αθήνας από τον Κομνηνό Καλογήρου, θέτοντας τις βάσεις για μια μάρκα που θα έφερνε την επανάσταση στο γυναικείο κυρίως παπούτσι.

Παρά τις δυσκολίες στα πολεμικά και μεταπολεμικά χρόνια, το Κραχ, τα σκαμπανεβάσματα της ελληνικής οικονομίας και ένα δυσχερές επιχειρηματικό κλίμα, ο Καλογήρου επιβίωσε μετέφερε το κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας και επιβίωσε.

Όταν πέρασαν τα ηνία στην κόρη Άννα και το σύζυγό της Φραγκίσκο Λεμονή, ξεκίνησε και μια φάση εξωστρέφειας, που έφερε σταδιακά μέχρι τις επόμενες γενιές Λεμονή, νέα υλικά και σχέδια (ψάθα, φιόγκους, στρας), πρωτοπορίες όπως το πλαστικό τακούνι, νέα concept καταστημάτων, αλλά και ένα εργοστάσιο παραγωγής υποδημάτων στο Περιστέρι.

Στο απόγειο της δόξας της οικογένειας Λεμονή που «έτρεχε» την αλυσίδα Καλογήρου, νέα brands ήρθαν στην ελληνική αγορά, η παραγωγή του εργοστασίου κατευθυνόταν στο εξωτερικό, ενώ τα σχέδια των παπουτσιών της φιγούραραν και στο Bloomingdale’s.

Τα οικονομικά και λειτουργικά προβλήματα οδήγησαν στη διαδικασία αναζήτησης στρατηγικού επενδυτή, ο οποίος βρέθηκε στον όμιλος Φάις. Το 2017 απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο του ομίλου Λεμονή και οδήγησε την εταιρεία Καλογήρου στην επόμενη ημέρα.

Όλα τα brands, ανάμεσά τους και το Haralas, πέρασαν από ολικό rebranding και διαδικασία επανατοποθέτησης στην αγορά, φτάνοντας πλέον υπό την Λούση Φάις ως πρόεδρο και τον Χασδάι Καπόν ως διευθύνοντα σύμβουλο, να έχει ηγετική θέση στο χώρο των υποδημάτων πολυτελείας, δικαιώνοντας την κληρονομιά 130 ετών.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο