Με νέο κατάστημα Kiko Milano εκτός Ελλάδας, συμφωνίες στα σκαριά και σχέδια για το μέλλον, υποδέχθηκε ο όμιλος Φάις τη σεζόν, έχοντας ως βασικά οχήματα το brand της ιταλικής μάρκας ομορφιάς όπως και του Michael Kors.
Ήδη το δίκτυο του σήματος low cost καλλυντικών επεκτείνεται ταχύτατα σε όλη τη χώρα, ενώ ο όμιλος ως franchisee και σε Κύπρο, Ρουμανία και Βουλγαρία, κάνει τα αντίστοιχα βήματα για τη διεύρυνση του αποτυπώματος της μάρκας.
Kiko Milano: Πώς οδηγεί την ανάπτυξη του ομίλου Φάις
Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του ένα νέο σημείο στο Βουκουρέστι, εντός του εμπορικού κέντρου Mega Mall που βρίσκεται έξω από την πόλη, όπου έχουν δώσει το παρών δεκάδες γνωστά σήματα, εστιατόρια ενώ υπάρχει και κινηματογράφος τύπου multiplex.
Ήδη, η Kiko Milano διαθέτει 4 σημεία πώλησης στην Κύπρο και συνολικά αναπτύσσει ένα δίκτυο λιανικής πώλησης 32 σημείων, όπως και του e-shop της.
Εντυπωσιακές επιδόσεις
Η ιταλική εταιρεία καλλυντικών έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά το 2020, όταν ο όμιλος Φάις έφερε πρώτος το low cost beauty brand στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020, μέσω της θυγατρικής SLF East Europe.
Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο The Mall Athens, ακολούθησε το e-shop στις αρχές του 2021, ενώ η συνέχεια ήταν ταχύτατη: φυσικά καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λευκωσία, Λάρνακα, Πάφο και Σόφια, pop-up και shop-in-shop stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα.
Η διείσδυση του ιταλικού low cost beauty brand στην ελληνική αγορά αποτυπώθηκε στα οικονομικά στοιχεία της πρώτης οικονομικής χρήσης το 2021, όταν η Kiko Milano ξεπέρασε τα 3 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, με σύνολο τότε μόλις 5 καταστημάτων, ενώ το 2022 και το 2023 σηματοδότησαν την ανάπτυξη της αλυσίδας με εντατικούς ρυθμούς εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων.
Ενδεικτικό είναι ότι οι επιδόσεις της SLF Greece άγγιξαν σε τζίρο τα 8,4 εκατ. ευρώ την περσινή χρονιά. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ξεπέρασε τα 200 εκατ. ευρώ το 2023, με κέρδη στα 34 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις επιδόσεις του 2022 (κύκλος εργασιών 163,3 εκατ. ευρώ).
Μέσα σε τρία μόλις χρόνια, η Kiko Milano διαθέτει 4 σημεία πώλησης στην Κύπρο και συνολικά αναπτύσσει ένα δίκτυο λιανικής πώλησης 32 σημείων. Ξεχωριστή θέση στις πωλήσεις κατέχουν οι ηλεκτρονικές αγορές μέσα από το e-shop της.
Αποτέλεσμα mega-deal
Το ισχυρό της αποτύπωμα αποδείχθηκε από το mega deal της ιταλικής low cost μάρκας ομορφιάς με τον όμιλο της Louis Vuitton τον περασμένο Μάιο, όταν η επενδυτική εταιρεία L Catterton που υποστηρίζεται από την LVMH, ήρθε σε συμφωνία να αγοράσει το πλειοψηφικό μερίδιο της Kiko Milano από την οικογένεια Percassi σε μια συμφωνία περίπου 1,4 δισ. ευρώ που περιλαμβάνει και το χρέος του ιταλικού brand.
Οι Percassis που δημιούργησαν την Kiko Milano το 1997, θα διατηρήσουν «σημαντικό» μερίδιο, σύμφωνα με το Reuters, καθώς οι προοπτικές της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι εξαιρετικές.
Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 20% πέρυσι σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ, ενώ διαθέτει περισσότερα από 1.100 καταστήματα σε 66 χώρες, ενώ η παγκόσμια αγορά προϊόντων ομορφιάς αναμένεται να αυξηθεί στα 128 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2032 από 78 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, προβλέπει το Fortune Business Insight.
Τι ετοιμάζει ο όμιλος Φάις
Πληροφορίες αναφέρουν πως ο όμιλος Φάις προετοιμάζεται πυρετωδώς για μεγάλη επέκταση σε ακόμη δύο αγορές του εξωτερικού, παράλληλα με την εγχώρια ανάππτυξη.
Δεν είναι τυχαίο ότι ενισχύει περαιτέρω τη διανομή των Wilson, Adidas Padel και New Era, που εισάγει και εμπορεύεται σε χονδρική στην κατηγορία της άθλησης και της ευεξίας.
Την ίδια στρατηγική ακολουθεί και για τους βραχίονες της μηχανοκίνησης, των σκαφών αναψυχής και της διαχείρισης ακινήτων, όπως το εμπορικό κέντρο One Salonica στη Θεσσαλονίκη και την ανακαινισμένη Agora Modiano.
Το επόμενο χρονικό διάστημα προετοιμάζεται να ανοίξει το πρώτο monobrand κατάστημα του Michael Kors στην οδό Σταδίου, στο κέντρο της Αθήνας.
Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Απρίλιο, ο όμιλος Φάις επέκτεινε το δίκτυο του θρυλικού Levi’s με δύο νέα κομβικά και πολυτελή εμπορικά σημεία της Αθήνας με υψηλή επισκεψιμότητα.
Εξάλλου, διαθέτει ισχυρή παρουσία σε επίπεδο λιανικής και χονδρικής με περισσότερα από 15 multi-brand luxury καταστήματα, e-shops, monobrand μπουτίκ και shop-in-shop corners καθώς και ένα ισχυρό δίκτυο με πάνω από 350 σημεία πώλησης ενώ είναι είναι ο αποκλειστικός εκπρόσωπος και στη Ρουμανία, την Κύπρο και τη Βουλγαρία των fashion brands που εκπροσωπεί στην Ελλάδα – ανάμεσά τους οι Tod’s, Hogan, Ferragamo, Philip Plein, Kalogirou, Haralas, Ugg, DKNY, Dr. Martens, Geox.
Latest News
Ποιοι κλάδοι δίνουν αυξήσεις μισθών – Τι συμβαίνει σε βιομηχανία, λιανεμπόριο
Τι λέει στον ΟΤ ο υποδιοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Θεόδωρος Πελαγίδης για την ακρίβεια – «Κλειδί» οι μισθοί
Προϊόντα ΑΓΝΟ σε όλη την Ελλάδα – Γιατί πάει πίσω το παγωτό
Πότε έρχονται τα προϊόντα ΑΓΝΟ στην Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα – Τι σχεδιάζει ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία για το εργοστάσιο στον Λαγκαδά
Επιμένει η Viva με νομικές ενέργειες εναντίον SoftOne-Entersoft
Στην ανακοίνωση της Viva ξεκαθαρίζεται ότι η σημερινή προσωρινή διαταγή δεν εξετάζει την ουσία της υπόθεσης
Σκλαβενίτης: Έκτακτο μπόνους 300 ευρώ σε κάθε εργαζόμενο – Με δωροεπιταγές
Η έκτακτη οικονομική βοήθεια από τη Σκλαβενίτης θα δοθεί σε κάθε έναν εργαζόμενο ως επιβράβευση για τη θετική πορεία της επιχείρησης
Εθνική Τράπεζα: 80 χρόνια της θυγατρικής της Stopanska Banka στη Βόρεια Μακεδονία
Εκδήλωση ανάδειξης της επιτυχημένης πορείας της τράπεζας και της ηγετικής θέσης που κατέχει σήμερα στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της Β. Μακεδονίας
Μπάρμπα Στάθης: Στα 507 εκατ. η συνεισφορά στο ΑΕΠ - Στα 118 εκατ. τα έσοδα του κράτους από φόρους
Για κάθε 1 ευρώ συνεισφοράς της Μπάρμπα Στάθης στο ΑΕΠ δημιουργείται αξία 2,1 ευρώ στην εθνική οικονομία
Χαμηλή πτήση για τον τζίρο των επιχειρήσεων - Στο +2,9% τον Αύγουστο
ΕΛΣΤΑΤ: Τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασαν οι επιχειρήσεις σε Γεωργία και Αλιεία κατά 4,4%, ενώ και το λιανεμπόριο παρουσίασε μείωση κατά 0,7%
Ο πόλεμος των POS: Απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα της Viva
Το δικαστήριο έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς της Entersoft και Softone έναντι της Viva
Στα 9 ευρώ η τιμή διάθεσης των νέων μετοχών της ΑΜΚ για τη Cenergy Holdings
Σύμφωνα με την προσφορά για τη Cenergy Holdings θα εκδοθούν 22.222.222 νέες μετοχές
Πώς ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία πήγε τα Τρίκαλα στη Λευκωσία κατακτώντας την αγορά του χαλλουμιού
Νέα επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία στην Κύπρο – Πότε θα «αναστηθεί» το εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στη Θεσσαλονίκη