
Με την συμμετοχήτου ομίλου Royal Caribbean Group, ενισχύεται η πρωτοβουλία Methane Abatement in Maritime Innovation Initiative (MAMII) που στόχο έχει την μείωση των εκπομπών μεθανίου από τα πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Η Royal Caribbean μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, έγινε το τελευταίο μέλος που προσχώρησε στη διακλαδική πρωτοβουλία για τη μείωση του μεθανίου. Η εταιρεία κρουαζιέρας προστίθεται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο μελών που περιλαμβάνει τις BP, Capital Gas, CMA CGM, GTT, Lloyd’s Register, MSC, NYK Lines και Shell, γεγονός που αντικατοπτρίζει την ευρεία δέσμευση του κλάδου στην πρωτοβουλία.
Royal Caribbean: Η προσφορά γνώσεων
Σημειώνεται ότι η αντιμετώπιση των εκπομπών μεθανίου αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον ναυτιλιακό κλάδο- καθώς τα μεταβατικά καύσιμα, όπως το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), υιοθετούνται όλο και περισσότερο. Στο πλαίσιο αυτό οι ηγέτες εστιάζουν στη μείωση των εκπομπών μεθανίου για να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αλυσίδας αξίας. Η MAMII, η οποία ιδρύθηκε το 2022 και διευθύνεται από την Safetytech Accelerator, ενώνει ηγέτες του κλάδου, καινοτόμους της τεχνολογίας και ενδιαφερόμενους φορείς της ναυτιλίας για την ανάπτυξη τεχνολογιών που παρακολουθούν, μετρούν και μετριάζουν τις εκπομπές μεθανίου από πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η Royal Caribbean αναμένεται να παράσχει πολύτιμες γνώσεις και να υποστηρίξει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της MAMII για την ανάπτυξη και εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών μείωσης των εκπομπών μεθανίου σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Επείγουσα πρόκληση
Ο Steve Price, Διευθυντής Προγράμματος του Safetytech Accelerator, σχολίασε: «Η μείωση του μεθανίου αποτελεί επείγουσα πρόκληση καθώς εργαζόμαστε για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ναυτιλιακού τομέα. Η σημαντική συμβολή του μεθανίου στην υπερθέρμανση του κλίματος καθιστά το θέμα αυτό ένα ζήτημα που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε. Με τη συμμετοχή του ομίλου Royal Caribbean Group, κερδίζουμε έναν εταίρο που μοιράζεται την αποφασιστικότητά μας να προωθήσουμε την καινοτομία και τη συνεργασία για την αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου ζητήματος».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ενταχθούμε στους ηγέτες του κλάδου και θα συνεργαστούμε στην πρωτοβουλία MAMII, η οποία πιστεύουμε ότι θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην ανταλλαγή πληροφοριών και στην ανάπτυξη εργαλείων που απαιτούνται για τη διαχείριση των εκπομπών μεθανίου», δήλωσε ο Palle Laursen, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος ναυτιλίας της Royal Caribbean Group. «Δεσμευόμαστε για τη συνεργασία στον κλάδο και συνεργασίες όπως αυτή είναι το κλειδί για την επίτευξη του Destination Net Zero, της στρατηγικής μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ώστε να επιτύχουμε καθαρές μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2050».
Υπενθυμίζεται ότι η MAMII δημοσίευσε πρόσφατα μια έκθεση σχετικά με την διαφυγή μεθανίου στην ατμόσφαιρα στα πλοία που χρησιμοποιούν το LNG ως καύσιμο και τις διαθέσιμες τεχνολογίες για την αντιμετώπισή της. Η έκθεση, χρησιμεύει ως έκκληση προς τους ηγέτες του κλάδου να συμμετάσχουν στην προσπάθεια καταπολέμησης των εκπομπών μεθανίου.


Latest News

Το 35% του παγκόσμιου στόλου ελέγχει η ΕΕ
Ο ευρωπαϊκός ναυτιλιακός στόλος είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον κόσμο - Τι δείχνουν μελέτες της Deloitte και της CE Delft

Εντολή Κικίλια για έκτακτες επιθεωρήσεις στα πλοία σε όλα τα λιμάνια της χώρας
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας

Ικανοποίηση της Ένωσης Ρυμουλκών για τον νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων των ΕΛΠΕ Βορείου Ελλάδος
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχτηκαν τα μέλη της Ένωσης Ρυμουλκών το νέο κανονισμό των ΕΛΠΕ Β. Ελλάδος σχετικά με τις ρυμουλκήσεις

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία