AVAX: Καμία παρέκκλιση από το σχέδιο για τη Γραμμή 4

Με μήκος 12,8 χλμ., 15 νέους σταθμούς και συνολικό προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ, τα έργα για τη Γραμμή 4 προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς

AVAX: Καμία παρέκκλιση από το σχέδιο για τη Γραμμή 4

Απρόσκοπτα συνεχίζονται τα έργα κατασκευής της Γραμμή 4 στο Μετρό της Αθήνας, ακολουθώντας το πλάνο της κοινοπραξίας AVAX-GHELLA-ALSTOM, χωρίς καμία παρέκκλιση.

Αυτό τόνισε σε ανακοίνωσή της η AVAX, σε σχέση με δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας κατόπιν επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΚΚΕ Χρήστου Κατσώτη, και αφορούσαν την κατασκευή της βοηθητικής σήραγγας η οποία ενώνει την κύρια σήραγγα στον σταθμό Κατεχάκη με τον επίσταθμο ΓΝΑ.

Οι διευκρινίσεις

Ειδικότερα, από την κατασκευάστρια κοινοπραξία AVAX-GHELLA-ALSTOM διευκρινίζεται ότι:

• Δεν υπάρχει καμία γεωμετρική παρέκκλιση από την εγκεκριμένη χάραξη. Προφανώς και η σήραγγα κατασκευάζεται στην προβλεπόμενη από τη μελέτη θέση.

• Σε ό,τι αφορά τις εργασίες εκσκαφής, επισημαίνεται ότι αυτές εκτελούνται εξαρχής κατά τη συνήθη πρακτική, με απόλυτη προσήλωση στην ασφάλεια και με γνώμονα την τεχνική αρτιότητα. Η μεθοδολογία κατασκευής είναι σύμφωνη με τις διεθνείς προδιαγραφές και στο πλαίσιο της εγκεκριμένης μελέτης.

• Κατά τη συστηματική παρακολούθηση των επιφανειακών καθιζήσεων έχει διαπιστωθεί ότι αυτές είναι σε τιμές πολύ χαμηλότερες των επιτρεπόμενων ορίων.

• Συνεχίζει η κοινοπραξία την εκτέλεση του μεγαλύτερου δημόσιου έργου στην Ελλάδα, με αίσθημα περηφάνιας για την προσπάθεια των εργαζομένων των εταιρειών που συμμετέχουν στο έργο, και με γνώμονα την ασφάλεια και την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση του έργου.

AVAX

Η εξέλιξη του έργου

Η διάνοιξη και κατασκευή των σηράγγων της Γραμμής 4 προχωρά ταχύτατα.

Οι δύο υπερσύγχρονοι μετροπόντικες της κοινοπραξίας AVAX-GHELLA-ALSTOM θα έχουν ολοκληρώσει την κατασκευή της σήραγγας της Γραμμής 4 «Γουδή – Άλσος Βεϊκου» εντός του 2026. Θ

α περνά από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως την Κυψέλη, τα Δικαστήρια, τα Εξάρχεια, την Ακαδημίας, το Κολωνάκι, την Καισαριανή, τα Ιλίσια και του Ζωγράφου.

Ο πρώτος μετροπόντικας, η «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη και έχει κατασκευάσει σήραγγα περίπου 3 χλμ, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον Σταθμό Ιλίσια και αναμένεται να φτάσει στον Ευαγγελισμό στα τέλη του 2025.

Το δεύτερο TBM, η «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία και κινείται από το Άλσος Βεΐκου προς τον Ευαγγελισμό, βρίσκεται κοντά στον σταθμό Γαλάτσι και αναμένεται να φτάσει στον Ευαγγελισμό στα τέλη του 2026.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο