Kraft Heinz: Οι σάλτσες «έδεσαν» θετικά τα αποτελέσματα τριμήνου – Αυξάνεται η μαγειρική στο σπίτι

Η Kraft Heinz κατέγραψε ζημία απομείωσης ύψους 9,3 δισ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο

Kraft Heinz: Οι σάλτσες «έδεσαν» θετικά τα αποτελέσματα τριμήνου – Αυξάνεται η μαγειρική στο σπίτι

Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα τριμήνου που ανακοίνωσε η Kraft Heinz την Τετάρτη, καθώς η εταιρεία έλαβε ώθηση από την ανθεκτική ζήτηση για βασικά είδη και καρυκεύματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, με τους καταναλωτές να προσπαθούσαν να περιορίσουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους.

Ένας συνδυασμός άκαμπτου πληθωρισμού και αυξημένης οικονομικής αβεβαιότητας έχει αναγκάσει τους καταναλωτές να μαγειρεύουν πιο προσιτά γεύματα στο σπίτι αντί να τρώνε έξω. Η προτεραιότητα των ανθρώπων στην πρωτεΐνη στη διατροφή τους έχει επίσης ενισχύσει τη ζήτηση για τη σάλτσα μπριζόλας και τη σάλτσα Worcestershire της Kraft Heinz.

Στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της με βάση τα έσοδα, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 3,4 ποσοστιαίες μονάδες

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας «εργάζεται επειγόντως» για να αξιολογήσει στρατηγικές επιλογές για ορισμένες μάρκες, δήλωσαν στελέχη σε τηλεδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, μετά από δημοσιεύματα στα μέσα ενημέρωσης νωρίτερα αυτόν τον μήνα ότι διερευνούσε μια απόσχιση της επιχείρησης παντοπωλείων. Η Kraft Heinz κατέγραψε ζημία απομείωσης ύψους 9,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο λόγω της σταθερής μείωσης της κεφαλαιοποίησης της αγοράς στα 33,8 δισεκατομμύρια δολάρια, με την αξία της μετοχής να μειώνεται κατά περίπου 30% από το 2022.

Η εταιρεία παραγωγής τυριού κρέμας Philadelphia έχει εργαστεί για την εισαγωγή πιο υγιεινών επιλογών σε ορισμένες κατηγορίες, όπως τα επιδόρπια, για να καλύψει τη ζήτηση των καταναλωτών και έχει δηλώσει ότι θα αφαιρέσει τις χρωστικές τροφίμων από το χαρτοφυλάκιό της.

Αλλάζει συσκευασίες η Kraft Heinz λόγω… χρωστικών

Επίσης, ανακοίνωσε σχέδια για αλλαγή της συσκευασίας για τη μαγιονέζα Kraft για να τονίσει την απουσία χρωστικών και τεχνητών αρωμάτων, εβδομάδες αφότου ο γίγαντας των σνακ PepsiCo ανακοίνωσε ότι θα αλλάξει την επωνυμία των τσιπς Lay’s και Tostitos χωρίς αυτές τις ουσίες.

Ενώ οι τριμηνιαίοι όγκοι πωλήσεων της Kraft Heinz μειώθηκαν κατά περίπου 2,7 ποσοστιαίες μονάδες λόγω κάποιας αδυναμίας σε κατηγορίες όπως ο καφές, τα αλλαντικά και τα έτοιμα προς κατανάλωση γεύματα, η μείωση ήταν χαμηλότερη από την πτώση των 5,6 ποσοστιαίων μονάδων του προηγούμενου τριμήνου.

Στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της με βάση τα έσοδα, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 3,4 ποσοστιαίες μονάδες.

«Κοιτάζοντας μπροστά, συνεχίζουμε να αναμένουμε ανάπτυξη στις διεθνείς μας δραστηριότητες, αλλά δεν εξετάζουμε βελτίωση στη βιομηχανία των ΗΠΑ για το υπόλοιπο του 2025», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος Carlos Abrams-Rivera.

Καθώς οι καταναλωτές αναζητούν αξία, η εταιρεία επενδύει σε προωθητικές ενέργειες και αυτό, μαζί με τον πληθωρισμό, θα μπορούσε να ασκήσει πίεση στα περιθώρια κέρδους στο τρέχον τρίμηνο, δήλωσε ο Arun Sundaram, αναλυτής της CFRA Research.

Οι καθαρές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 28 Ιουνίου ανήλθαν στα 6,35 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 6,26 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη της, ύψους 69 σεντς ανά μετοχή, ξεπέρασαν επίσης τις εκτιμήσεις.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο