Από την ίδρυσή της στην Αθήνα το 2006 μέχρι σήμερα, η Funky Buddha ως μέλος του Ομίλου Εταιρειών Altex της οικογένειας Αλεξίου, έχει εξελιχθεί σε μια μάρκα ρούχων που παρέχει άνετες και προσιτές λύσεις για άνδρες και γυναίκες χάρη στη συνεργασία της εταιρείας με πάνω από 350 συνεργάτες λιανικής πώλησης και στα περισσότερα από 75 καταστήματα Funky Buddha σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Ύστερα από 19 χρόνια δραστηριοποίησης με φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και στρατηγικές συνεργασίες, η Funky Buddha προχωρά σε μια νέα κίνηση που σύμφωνα με πηγές της αγοράς, θα αφορά το στήσιμο μια νέας αλυσίδας που θα επικεντρώνεται στο ισχυρό κοινό στόχο των γυναικών.
Η ραχοκοκαλιά και του νέου concept της Funky Buddha θα ακολουθεί τη φιλοσοφία του προσιτού modern casual
Η Funky Buddha για τις γυναίκες
Μέχρι τα τέλη του 2025 αναμένεται μάλιστα να ανοίξει τις πόρτες του το νέο σημείο στην ευρύτερη περιοχή των δυτικών προαστίων και με το όνομα «Funky Buddha Women».
Η ραχοκοκαλιά και του νέου concept θα ακολουθεί τη φιλοσοφία του προσιτού modern casual, με το οποίο έχει κινηθεί μέχρι σήμερα και για το αντρικό κοινό.
Στα σχέδια των αδελφών Νίκου και Κωνσταντίνου Αλεξίου είναι η δημιουργία δυο νέων καταστημάτων το 2026, τα οποία θα λειτουργήσουν υπό την ομπρέλα της εταιρείας και όχι σε μορφή franchise παρά την ισχυρή ζήτηση που υπάρχει από τους συνεργάτες franchisees.

Να σημειωθεί, εξάλλου, πως η γυναικεία ένδυση καταλαμβάνει ήδη ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων της Funky Budha, το οποίο υπολογίζεται σε περίπου 25% με 30% που αντιστοιχούν σε περίπου 14 εκατ. ευρώ.
Ενώ είναι ενδεικτικό πως οι πωλήσεις των γυναικείων ρούχων μέσα από την πλατφόρμα about you, όπου έχει παρουσία η Funky Budha, υπερβαίνουν τις πωλήσεις των ανδρικών. «Άλλη μια απόδειξη των προοπτικών και των δυνατοτήτων που έχει η συγκεκριμένη κατηγορία», όπως λένε στη στήλη πηγές που γνωρίζουν.
Ανάπτυξη παντού
Η είσοδος της Funky Buddha στην αγορά της Ρουμανίας σηματοδοτεί την εκκίνηση ενός ευρύτερου πλάνου επέκτασης των δραστηριοτήτων της τόσο σε άλλες πόλεις της χώρας όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Ενώ συνεχίζει με σταθερό ρυθμό την επέκταση της αλυσίδας στην ελληνική επικράτεια. Ενδεικτικό είναι ότι η Funky Buddha ξεκίνησε τη λειτουργία σε δύο καταστήματα στον Πειραιά και ένα στο εμπορικό κέντρο Med Cosmos Θεσσαλονίκης.
Η περίπτωση της Ρουμανίας
Τα τέλη του φετινού Μαΐου βρήκαν το fashion brand του ελληνικού ομίλου Altex να επεκτείνει τη δραστηριότητά στη Ρουμανία, με το πρώτο της κατάστημα που άνοιξε τις πόρτες του ένα μήνα πριν σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα εμπορικά κέντρα του Βουκουρεστίου, το ParkLake, ενώ ακολούθησε και το πρώτο ηλεκτρονικό της κατάστημα, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και σε ψηφιακό επίπεδο.
Η Altex στοχεύει στη δημιουργία ενός δεύτερου φυσικού καταστήματος εντός του 2025, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στη ρουμανική αγορά. Επιπλέον, θα επεκτείνει τη δραστηριότητά της αξιοποιώντας τα κανάλια της λιανικής, της χονδρικής και του e-commerce, διευρύνοντας τη δυναμική της μέσα από τοπικά marketplaces και προηγμένες ψηφιακές πλατφόρμες.