Funko: «Καμπανάκι» για τα Funko – Η αλλαγή που απαιτείται τον επόμενο χρόνο

Η δεύτερη προειδοποίηση της Funko και η απαισιοδοξία για το 2026 και τα νέα πλάνα

Funko: «Καμπανάκι» για τα Funko – Η αλλαγή που απαιτείται τον επόμενο χρόνο
Ο νέος CEO της Funko, Josh Simon

Σε συναργερμό τέθηκε η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς μετά και τη δεύτερη προειδοποίηση που εξέδωσε η Funko για αδυναμία πληρωμών και ύπαρξη ρευστότητας τους επόμενους μήνες.

Η εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1998 από το συλλέκτη Mike Becker και πωλεί έκτοτε συλλεκτικά αντικείμενα ποπ κουλτούρας, με πιο γνωστές τις φιγούρες από βινύλιο Funko Pop! είδε τη δημοφιλία της να κινείται πτωτικά καθώς κατέγραψε ζημίες 41 εκατομμυρίων δολαρίων από καθαρά κέρδη 5,4 εκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσια βάση.

Η Funko υποχωρεί ξανά

Η Funko δήλωσε ότι δεν προβλέπεται να έχει επαρκή ταμειακά αποθέματα για την πλήρη αποπληρωμή των δανείων βάσει μιας πιστωτικής σύμβασης που λήγει τον Σεπτέμβριο του 2026 και η συμφωνία θα πρέπει να αναχρηματοδοτηθεί.

Η εταιρεία παιχνιδιών, μάλιστα, προχώρησε στην πρόσληψη της εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Moelis & Company για να συμβουλεύσει σχετικά με τη διαδικασία αναχρηματοδότησης, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Yves LePendeven σε τηλεφωνική επικοινωνία με αναλυτές.

Η Funko εξέδωσε για πρώτη φορά προειδοποίηση για λειτουργία τον Μάιο. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία δήλωσε ότι συμμορφωνόταν με τις δανειακές της υποχρεώσεις και είχε «άφθονη» ρευστότητα για τη λειτουργία της επιχείρησης.

Από τότε, η εταιρεία προσέλαβε έναν νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο, τον Josh Simon, από το Netflix, όπου υπηρετούσε ως αντιπρόεδρος καταναλωτικών προϊόντων.

Funko

Οι δείκτες που ανησυχούν

Στο τρίτο τρίμηνο,  οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 14% σε ετήσια βάση στα 251 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν σχεδόν κατά 80% στα 948.000 δολάρια. Οι συνολικές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις αυξήθηκαν σχεδόν κατά 50% στα 457,4 εκατομμύρια δολάρια.

Είχαν προηγηθεί καθαρές πωλήσεις για το δεύτερο τρίμηνο ύψους 193,5 εκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας πτώση 22% σε ετήσια βάση, σε ένα τρίμηνο που επηρεάστηκε από ένα δυναμικό και αβέβαιο τιμολογιακό περιβάλλον.

Ενώ κατά το πρώτο τρίμηνο παρατηρήθηκε μια αναστάτωση στις πωλήσεις που σχετίζεται με δασμούς, οι οποίοι σταμάτησαν τις παραγγελίες από την Κίνα «από τους άμεσους πελάτες εισαγωγών μας», όπως μάλιστα τόνισε στο RetailDive και ο οικονομικός διευθυντής Yves LePendeven.

Οι χαρακτηριστικές φιγούρες για τα υπερμεγέθη κεφάλια και τα μεγάλα, μαύρα μάτια, και αναπαριστούν χαρακτήρες από μια μεγάλη γκάμα ταινιών, τηλεοπτικών εκπομπών, βιντεοπαιχνιδιών και άλλων, υφίστανται τις οικονομικές επιπτώσεις της αλλαγής των δασμολογικών πολιτικών των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια και του δεύτερου και του τρίτου τριμήνου, η οποία περιελάμβανε μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περίπου 20%. Η εταιρεία αύξησε επίσης τις τιμές και επιτάχυνε τη μετατόπιση της παραγωγής της από την Κίνα σε προμήθεια σε άλλες χώρες.

Το επόμενο βήμα της Funko

Η εταιρεία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μέσω της στρατηγικής της «Make Culture Pop», η οποία βασίζεται στον πολιτισμό, τη δημιουργικότητα και το εμπόριο. Οι στόχοι της περιλαμβάνουν την ανάδειξή της στην οριστική μάρκα για τη μετατροπή της ποπ κουλτούρας σε προϊόντα, την επέκταση των προσφορών προϊόντων της και την διεθνή επέκτασή της με έμφαση στην Ασία και τη Λατινική Αμερική.

«Έχω μόλις 60 ημέρες στον ρόλο, αλλά είναι ήδη σαφές πόσο ισχυρή είναι η μάρκα Funko και πόσες ευκαιρίες ανάπτυξης υπάρχουν μπροστά μου», διευκρίνισε ο Simon στο RetailDive.

«Η στρατηγική μας Make Culture POP! έχει να κάνει με το να βρισκόμαστε στο επίκεντρο των στιγμών για τις οποίες όλοι μιλάνε. Ξεκινώντας με αστραπιαίες κυκλοφορίες όπως το KPop Demon Hunters — όπου θα είμαστε ένας από τους λίγους κατόχους άδειας στα ράφια αυτή την εορταστική περίοδο — κινούμαστε γρήγορα για να μετατρέψουμε την ποπ κουλτούρα σε προϊόντα, επεκτεινόμενοι σε νέα fandoms, προσφέροντας τολμηρές εμπειρίες λιανικής και γιορτάζοντας τη δημιουργικότητα που κάνει την Funko μοναδική».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο