Την ανησυχία που διατυπώνουν οι εργαζόμενοι της Porsche, της γερμανικής φίρμας πολυτελών σπόρ αυτοκινητων, αλλά και των πραγματικών κινδύνων που αντιμετωπίζει εταιρεία εκφράζει ο πρόεδρος του συμβουλίου εργαζομένων της Porsche ,Ιμπραίμ Ασλάν .
Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων βλέπει τα γερμανικά εργοστάσια του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων σε κίνδυνο και προφανώς αναφέρεται στα εργοστάσια της διάσημης μάρκας στο Τσούφενχαουζεν-Στουτγάρδη και στο κέντρο ανάπτυξης στο Μπέμπλιγκεν.
«Το διοικητικό συμβούλιο μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να παρουσιάσει ένα όραμα για το μέλλον των γερμανικών εργοστασίων της Porsche, απειλώντας αντ’ αυτού να μεταφέρει την ανάπτυξη και την παραγωγή σε χώρες με σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα μισθών», δήλωσε ο Ασλάν στη Στουτγάρδη, αναφερόμενος στις συνεχιζόμενες συνομιλίες για περαιτέρω μέτρα μείωσης του κόστους. «Αυτό , όπως είπε, θέτει σε κίνδυνο μία στις τέσσερις θέσεις εργασίας στην Porsche AG».
Εάν η κλίμακα είναι ακριβής, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη μείωση του εργατικού δυναμικού της Porsche στην ιστορία της, σχολιάζει η γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt.
Οι περικοπές στην Porsche
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ενημέρωσαν το εργατικό δυναμικό για την κατάσταση των διαπραγματεύσεων σχετικά με το λεγόμενο «μελλοντικό πακέτο» στις συναντήσεις της εταιρείας. Μια ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε ήδη στο κεντρικό εργοστάσιο την Τρίτη. Μια συνάντηση είχε προγραμματιστεί για το απόγευμα στο κέντρο ανάπτυξης του Weissach.
Η δήλωση του Ιμπραίμ Ασλάν για τον κίνδυνο απωλειών αναφέρεται στο κύριο εργοστάσιο στη Στουτγάρδη-Τσούφενχαουζεν, στο κέντρο ανάπτυξης στο Βάισαχ στην περιοχή Μπέμπλινγκεν και σε αρκετές μικρότερες τοποθεσίες.

Η εταιρεία απασχολεί περίπου 23.000 άτομα σε αυτές τις εγκαταστάσεις. Αυτό σημαίνει ότι, θεωρητικά, πάνω από 5.500 θέσεις εργασίας θα μπορούσαν να τεθούν σε κίνδυνο μακροπρόθεσμα. Ο Ασλάν, σημειώνει η Handelsblatt , αρνήθηκε να δώσει συγκεκριμένο αριθμό όταν ρωτήθηκε.
Ωστόσο, ο πρόεδρος του συμβουλίου εργαζομένων της Porsche εκφράζει ενδοιασμούς καθώς η εταιρεία μέχρι στιγμής έχει δηλώσει μόνο ότι, δεδομένων των μεταβαλλόμενων συνθηκών, είναι απολύτως απαραίτητες σημαντικές βελτιστοποιήσεις στο κόστος.
Ο Ι.Ασλάν προέτρεψε τη διοίκηση να παρουσιάσει λύσεις, όπως η πραγματοποίηση επενδύσεων σε εργοστάσια της Porsche και όχι μονομερείς περικοπές εις βάρος των εργαζομένων.
















![Πληθωρισμός στην Ελλάδα: Τα 4,5 χρόνια ακρίβειας – Ποιοι κλάδοι χτύπησαν «κόκκινο» [πίνακας]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/12/ot_dtk_greece.png)
















