
Έρευνα: Πως αγοράζουν χρηματοοικονομικά προϊόντα οι Millennials;
Η προσαρμογή των χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων στα χαρακτηριστικά των Millennials, έχει ήδη γίνει αντιληπτή ως ανάγκη και προτεραιότητα.
Η προσαρμογή των χρηματοοικονομικών επιχειρήσεων στα χαρακτηριστικά των Millennials, έχει ήδη γίνει αντιληπτή ως ανάγκη και προτεραιότητα.
Στη μέση τυπική Ελληνική οικογένεια, για πολλές δεκαετίες, ο βαθμός της συνοχής και της εξάρτησης μεταξύ των διαδοχικών γενεών των μελών της ήταν πολύ υψηλός. Αυτή η συνοχή και εξάρτηση είχε χαρακτηριστικά και κοινωνικά και οικονομικά