Για παραπληροφόρηση που υποκίνησε μποϊκοτάζ στην μπύρα Bud Light, τον κωδικό της Anheuser-Busch InBev (AB InBev) με έδρα το Λέουβεν του Βελγίου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, κατηγόρησε μερίδα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ο CEO της εταιρείας.
AB InBev: Ο Έλληνας πίσω από το τιμόνι της μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο
Ο θόρυβος προκλήθηκε, όπως υποστηρίζει το αφεντικό της βελγικής ζυθοποιίας, μετά την προώθηση της συγκεκριμένης μπύρας από διεμφυλική influencer.
Η Bud Light έχει γίνει στόχος σφοδρών αντιδράσεων από τη στιγμή που η Ντίλαν Μαλβέινι, γνωστή για τις λεπτομέρειες της μετάβασης του φύλου της σε καθημερινά βίντεο στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων TikTok, δημοσίευσε ένα βίντεο τον περασμένο μήνα στο Instagram, όπου έχει 1,8 εκατομμύρια ακολούθους, με ένα κουτί μπύρας που σχεδιάστηκε από την εταιρεία και ήταν διακοσμημένο με μια φωτογραφία της.
Το μποϊκοτάζ των συντηρητικών μείωσε κατακόρυφα τις πωλήσεις κατά 25% οδήγησε τους όγκους πωλήσεων της μπύρας να μειωθούν κατά ένα τέταρτο, ενώ δύο στελέχη της Bud Light αναγκάστηκαν να πάρουν άδεια, προφανώς για να αποφύγουν να αντιμετωπίσουν τις αντιδράσεις.
«Δεν ήταν καμπάνια»
Μιλώντας στους FT, ο CEO της εταιρείας, Μισέλ Δουκέρης είπε: «οι άνθρωποι συχνά μιλούν για αυτό το θέμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας θόρυβο. Υπάρχει ένα γεγονός και ο καθένας εκφράζει μια γνώμη πίσω από αυτό. Και τότε οι απόψεις αρχίζουν να αναπαράγονται γρήγορα. Από την στιγμή που 10 ή 20 άτομα ανήρτησαν ένα σχόλιο εκεί έξω, η πραγματικότητα δεν είναι πλέον αυτό καθαυτό το γεγονός, αλλά περισσότερο τα όσα έχουν ειπωθεί στα σχόλια».
Ο Δουκέρης σχολίασε ότι πρόκειται για «παραπληροφόρηση και σύγχυση» κάποιων που νόμισαν πως το μήνυμα της Μαλβέινι ήταν ότι το κουτάκι της μπύρας θα κυκλοφορούσε στο εξής σαν αυτό που κρατούσε η ίδια στο Instagram. «Ποτέ δεν είχαμε σκοπό να το κάνουμε για γενική παραγωγή και πώληση για το κοινό», διευκρίνισε ο CEO.
Άλλοι, είπε, νόμιζαν ότι ήταν μια καμπάνια Bud Light ενώ «δεν ήταν: ήταν μια ανάρτηση. Δεν ήταν διαφήμιση».
Πρόσθεσε ότι υπήρξαν ακόμη και βίντεο σε διαφημιστικές πινακίδες της Bud Light που είχαν τοποθετηθεί «ηλεκτρονικά» και «10 εκατομμύρια άνθρωποι [το παρακολουθούσαν] και σχολίαζαν… Αυτό δεν είχε καμία σχέση με τη Bud Light, ήταν ξεκάθαρα και μόνο ή δημιουργία μέσων κοινωνικής δικτύωσης».
Βουτιά στις πωλήσεις
Ο θόρυβος που προκλήθηκε και οι επακόλουθες αντιδράσεις πλήττουν τις πωλήσεις, οι οποίες ήδη αντιμετώπιζαν μακροχρόνια πτώση. Ο όγκος πωλήσεων της Bud Light κατά τη διάρκεια της εβδομάδας έως τις 22 Απριλίου, μειώθηκαν κατά 26% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με ανάλυση της Bump Williams Consulting με βάση τα δεδομένα Nielsen IQ.
Κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο Ντουκέρις είπε ότι η μείωση των πωλήσεων στις ΗΠΑ τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Απριλίου αντιπροσώπευε το 1% του παγκόσμιου όγκου παραγωγής της ζυθοποιίας.
Τα κέρδη του πρώτου τριμήνου της AB InBev αυξήθηκαν σχεδόν 14% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών, εν μέσω διαρκούς ζήτησης ακόμη και μετά τις αυξήσεις των τιμών. Ο όμιλος ανέφερε «έναν υγιή συνδυασμό όγκου και τιμής», καθώς διατήρησε τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές αύξησης των κερδών του από 4 έως 8%.
Latest News
Καμπανάκι Κίνας προς ΗΠΑ για την αύξηση των αμερικανικών δασμών
Το Πεκίνο ζητεί από την Ουάσινγκτον να «διορθώσει αμέσως τα λάθη της και να ακυρώσει την αύξηση των τελωνειακών δασμών απέναντι στην Κίνα»
Πράσινο φως ΕΕ για χρηματοδότηση της Ουκρανίας - 50 δισ. ευρώ έως το 2027
Το πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων και επενδύσεων που έχει υποβάλει το Κίεβο στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθορίζει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα που θα πρέπει να τηρήσουν οι ουκρανικές αρχές
«Οι ΗΠΑ μας κάνουν μπούλινγκ» - Τι απαντά η Κίνα για την «πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα»
Ο Γουάνγκ υποστήριξε ότι η ηγετική θέση της Κίνας σε αυτούς τους τομείς είναι αποτέλεσμα των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της δυναμικής αγοράς της
Υψηλότερα από το αναμενόμενο ο αμερικανικός πληθωρισμός χονδρικής
Oι επενδυτές αναλύουν τα επιμέρους στοιχεία για να σχηματίσουν εικόνα για την πορεία της νομισματικής πολιτικής
Mέσα απο το δίκτυο της Stellantis οι πωλήσεις της κινεζικής Leapmotor
Τα ηλεκτρικά οχήματα της Leapmotor θα πωλούνται απο το Σεπτέμβριο μέσω του δικτύου της Stellantis στις ευρωπαϊκές χώρες
Anglo American: Επιχείρηση «διάσπαση» για να πολεμήσει την προσφορά της BHP
Η Anglo American παρουσίασε σχέδια για μια πιθανή διάσπαση του ομίλου μέσω πώλησης των δραστηριοτήτων της
Ελεύθερο εμπόριο τέλος - Δασμοί έως 100% στα κινεζικά ηλεκτρικά ΙΧ από ΗΠΑ
Τα νέα μέτρα επηρεάζουν κινεζικά εισαγόμενα αγαθά αξίας 18 δισ. δολαρίων
Ο χαλκός... λάμπει σαν χρυσός - Τι τροφοδοτεί το ράλι σε επίπεδα άνω των 10.000 δολ.
Στο υψηλότερο επίπεδο από το 2022 κινείται ο χαλκός με τον τόνο να ξεπερνά τα 10.200 δολάρια
Η Uber επενδύει στην Delivery Ηero μέσω... foodpanda - Τι προβλέπει το deal των 1,25 δισ.
Οι όμιλοι παράδοσης τροφίμων έχουν διαθέσει δισεκατομμύρια για να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση την τελευταία 10ετία
Τέλος η Μελίντα, από το Bill & Melinda Gates Foundation
Ξεκινά το δικό της φιλανθρωπικό ίδρυμα