Ανοδικά για δέκατο διαδοχικό μήνα κινήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάιο, καθώς η ζήτηση για ηλεκτροκίνητα ξεπέρασε την ευρύτερη αγορά.
Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 18% σε 1,12 εκατομμύρια οχήματα, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία αυξήθηκαν κατά 66% τον περασμένο μήνα, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες επωφελήθηκαν από τη βελτιωμένη προσφορά εξαρτημάτων, αν και εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένες ελλείψεις.
Η Tesla Inc. ηγήθηκε της προόδου των EV, υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, εν μέρει χάρη στις επιθετικές μειώσεις των τιμών. Άλλες εταιρείες plug-in αυτοκινήτων, όπως το MG της SAIC Motor Corp., είναι επίσης δημοφιλείς στους αγοραστές, σύμφωνα με τον Felipe Munoz, αναλυτή στην Jato Dynamics.
«Οι καταναλωτές φαίνεται να ανταποκρίνονται καλά σε ευρύτερες ανταγωνιστικές προσφορές που παρουσιάζουν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες», υπογράμμισε.
Αύξηση της παραγωγής
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παράγουν περισσότερα οχήματα μετά από μακροχρόνια προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα που τελικά άρχισαν να χαλαρώνουν. Πριν από αυτή τη 10μηνη περίοδο επέκτασης, οι πωλήσεις είχε συρρικνωθεί για 13 διαδοχικούς μήνες.
Μετά τη μάχη για τη διατήρηση της λειτουργίας των γραμμών παραγωγής, η προσοχή έχει μετατοπιστεί στον κίνδυνο οι καταναλωτές να μειώσουν το κόστος τους ως αποτέλεσμα του απότομα υψηλότερου κόστους ζωής, συμπεριλαμβανομένης της ραγδαίας αύξησης των τιμών της ενέργειας.
Η οικονομία της Γερμανίας συρρικνώθηκε κατά τους χειμερινούς μήνες με τις δαπάνες των νοικοκυριών να μειώνονται σε τρόφιμα, ποτά και είδη ένδυσης. Έκτοτε έχουν εμφανιστεί περισσότερα σημάδια χαλάρωσης, με την παραγωγή χημικών στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης να παραμένει ένα πέμπτο κάτω από τα ιστορικά επίπεδα.
Ανεβαίνουν τα ηλεκτρικά οχήματα
Σχεδόν το 14% των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν τους πρώτους πέντε μήνες του έτους ήταν ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, με τις πωλήσεις να αυξάνονται περισσότερο από 40% σε λίγο περισσότερες από 730.000 μονάδες. Η Tesla ξεπέρασε τις μάρκες Nissan και Volvo με ταξινομημένα 138.294 αυτοκίνητα.
Η Renault SA ήταν ο μεγάλος κερδισμένος μεταξύ των κορυφαίων «παραδοσιακών» εταιρειών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με της πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 31% στις 515.340, υστερώντας μόνο από τη Volkswagen AG και τη Stellantis NV. Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του περασμένου έτους, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είχε γλιστρήσει πίσω από το Hyundai Motor Group.
Μεταξύ των μεγάλων αγορών, η Ιταλία και η Γερμανία ηγήθηκαν της συνολικής αύξησης των πωλήσεων όλων των τύπων οχημάτων τον Μάιο με κέρδη 23% και 19%, αντίστοιχα.
Latest News
«Ανάρπαστα» κρεματόρια και γραφεία κηδειών για Ευρωπαίους επενδυτές
Η γαλλική Funecap έχει αγοράσει περισσότερα από 300 κρεματόρια και γραφεία κηδειών κυρίως στην Ευρώπη
Στη Moderna κατοχυρώθηκε η πατέντα για το εμβόλιο της Covid-19 - Κέρδισε την Pfizer και την BioNTech
Η Moderna διεκδικεί από την Pfizer και την BioNTech μερίδιο των κερδών τους από τα εμβόλια Covid-19 σε διάφορα δικαστήρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
H Μόσχα δεσμεύει assets της Unicredit, μετά από αξίωση της Gazprom
Τι απαντά η ιταλική τράπεζα
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές
Σε προπολεμικά επίπεδα παρά τις κυρώσεις η ανάπτυξη στη Ρωσία - Τι βλέπει η EBRD
Πλήγμα για τις οικονομίες και δη για τον τουρισμό Ιορδανίας και Αιγύπτου ο πόλεμος στη Γάζα
Γιατί το...ρίχνει στις ιδιωτικοποιήσεις η Κωνσταντινούπολη
H πόλη σχεδιάζει να συγκεντρώσει φέτος κεφάλαια 1,1 δισ. δολ από τις χρηματαγορές
«Η νίκη είναι το παν» για τη Nike - Τι περιμένει από την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Λάθη, παραλείψεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και επανεστίαση στρατηγικής, απομάκρυναν τη Nike από τους τελικούς καταναλωτές και τα αθλήματα
Πιέσεις προς τις τράπεζες να φύγουν από τη Ρωσία: Η επιστολή - τελεσίγραφο της ΕΚΤ
Η ρυθμιστική αρχή ζήτησε λεπτομερή σχέδια από τους δανειστές