Οι ελλείψεις ημιαγωγών που έχουν δημιουργήσει σοβαρή δυσλειτουργία στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα χρειαστούν χρόνια για να επιλυθούν, παρά τα σχέδια των κατασκευαστών μικροτσίπ να κατασκευάσουν εργοστάσια παραγωγής στη χώρα. Αυτό δήλωσε διευθυντικό στέλεχος της γερμανικής Audi.
Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και οι παραγωγοί ηλεκτρονικών ειδών είναι από τους κλάδους που έχουν πληγεί σοβαρότερα από τις καθυστερήσεις παραγωγής, που προκαλούνται από την παγκόσμια έλλειψη μικροτσίπ.
Έλαβε γη και ύδωρ, τώρα πρέπει να φέρει αποτελέσματα – Το στοίχημα της Intel στη Γερμανία
Σε μια προσπάθεια να μειωθεί η εξάρτηση από τους ελάχιστους προμηθευτές τσιπ, που εδρεύουν σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες, τα ανώτερα στελέχη αυτών των κλάδων επιχειρούν να επανεξετάσουν τις γραμμές εφοδιασμού των οργανισμών τους.
Σημειώνεται ότι το Βερολίνο έχει φλερτάρει έντονα με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ημιαγωγών για τη δημιουργία εργοστασίων παραγωγής επί γερμανικού εδάφους. Ήδη εταιρείες κολοσσοί όπως η αμερικανική Intel και η ταϊβανέζικη TSMC έχουν ανακοινώσει σχέδια για την κατασκευή εργοστασίων στη Γερμανία.
Παρόλα αυτά «χρειάζονται χρόνια (για να καρποφορήσουν αυτές οι ενέργειες), πρόκειται για δισεκατομμύρια δολάρια που επενδύονται» αναφέρει η Ρενάτε Βαχενάουερ, επικεφαλής προμηθειών της Audi που ανήκει στη Volkswagen, σύμφωνα με την εφημερίδα Augsburger Allgemeine.
Μία πιθανή λύση
Η Βαχενάουερ δήλωσε επίσης ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα μπορούσαν να διευκολύνουν την συμφόρηση στο σύστημα εφοδιασμού μειώνοντας τις ποικιλίες των τσιπ που χρησιμοποιούνται από τους 8.000 διαφορετικούς τύπους που υπάρχουν σήμερα στα οχήματα.
«Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πολλούς μοχλούς για να σταθεροποιήσουμε την προσφορά ημιαγωγών και επίσης να εφοδιαστούμε σε κάποιο βαθμό από ενδιάμεσους προμηθευτές», πρόσθεσε.
Latest News
Κι άλλη υποχώρηση στην πολυτέλεια - Σειρά της Burberry για μείωση 40% στις πωλήσεις
Η βρετανική εταιρεία προβληματίζεται λόγω της υποχώρησης των πωλήσεων σε Ασία και Αμερική - Αναμένει ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο του 2025
Η απογείωση των αμερικανικών εισαγωγών από Βιετνάμ και ο εμπορικός εναγκαλισμός Πεκίνου - Ανόι
Το Βιετνάμ έχει σήμερα το τέταρτο υψηλότερο εμπορικό πλεόνασμα με τις ΗΠΑ, χαμηλότερο μόνο από την Κίνα, το Μεξικό και την ΕΕ
Τέλος στο μυστήριο - Αποκαλύφθηκε η κρυφή επένδυση του Μπάφετ
Ποια είναι η Chubb, η ασφαλιστική εταιρεία, στην οποία η Berkshire απέκτησε 26 εκατομμύρια μετοχές
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από τη μείωση των εξαγωγών ρωσικού ντίζελ
Οι ουκρανικές επιθέσεις είναι ο ένας λόγος - Ο άλλος είναι πολιτικός
Κίνα-Γερμανία: Επένδυση 290 εκατομμυρίων ευρώ από την FAW-Volkswagen
Στο εργοστάσιο της Τιαντζίν για την παραγωγή τριών μοντέλων SUV
Θα μπορούσαν οι ΗΠΑ με τους συμμάχους τους να αποδυναμώσουν το δολάριο;
Η Κίνα δεν θα ήταν πολύ χαρούμενη
Το μυστικό της επιτυχίας του Στιβ Βόσνιακ είναι πολύ πιο απλό από όσο νομίζετε
Ο εκατομμυριούχος, πλέον, συνιδρυτής της Apple μοιράστηκε το μυστικό του με φοιτητές Πανεπιστημίου του Κολοράντο
Ο Εμανουέλ Μακρόν κλείνει τα σύνορα για την TotalEnergies
Το Παρίσι «παγώνει» τη μεταφορά της κύριας θέσης διαπραγμάτευσης της μετοχής της εταιρείας στη Wall Street
Προς νέα μετωπική ΗΠΑ με Κίνα για το εμπόριο
Αύξηση φωτιά δασμών σε ηλεκτρικά οχήματα, μπαταρίες, μικροτσίπ, ηλιακά πάνελ, γερμανούς, σύριγγες, χειρουργικά γάντια [Γράφημα]
Προς πώληση το 2,8% της Eni - Στόχος η συγκέντρωση 1,4 δισ. ευρώ
Η κυβέρνηση Μελόνι «εκποιεί» κρατικές μετοχές για να μειώσει το χρέος