Ερωτήματα τα οποία δεν μπορούν να απαντηθούν ούτε από τους πρατηριούχους παρά μόνο από τα διυλιστήρια προκύπτουν για την τιμή της βενζίνης καθώς κινείται στα 2 ευρώ είτε η τιμή στο πετρέλαιο είναι στα 130 δολάρια στο βαρέλι brent είτε στα 87.
«Τέτοια εποχή πέρυσι, λίγο πριν, είχαμε τιμές της τάξης των 130 δολαρίων στο βαρέλι brent του πετρελαίου και είχαμε τιμές της τάξης των 2 ευρώ το λίτρο στην αμόλυβδη. Τώρα, με 87 δολάρια στην τιμή του brent, είναι πάλι στα 2 ευρώ το λίτρο η τιμή της αμόλυβδης. Προκύπτει μία ερώτηση που δεν υποβάλλει μόνο ο καταναλωτής αλλά και ο κλάδος των πρατηριούχων», είπε μιλώντας στο Action 24, η πρόεδρος των βενζινοπωλών της Αττικής, Μαρία Ζάγκα.
«Η ερώτηση αυτή απευθύνεται στα διυλιστήρια και από τους καταναλωτές και από τον κλάδο μας, γιατί εμείς κινούμαστε βάσει τιμολογίων. Έχουμε δύο χρόνια στην πλάτη μας ένα πλαφόν στο κέρδος, που σημαίνει ότι το ποσοστό κέρδους είναι ορισμένο. Έλεγχοι γίνονται για την τιμή, αλλά όχι για τη νοθεία και τις πειραγμένες αντλίες», προσέθεσε.
«Μέσα σε δύο μήνες η απλή αμόλυβδη πήρε προσθετικά γύρω στα 14-15 λεπτά, ενώ το απλό πετρέλαιο πήρε 25 λεπτά, κάτι που επιβαρύνει πολύ τους επιχειρηματίες για τα οχήματα που χρησιμοποιούν πετρέλαιο κίνησης. Αυτή η τιμή, είναι γύρω στο 1,95-1,96 ευρώ το λίτρο για την αμόλυβδη στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη και το 1,70 ευρώ το λίτρο για το πετρέλαιο κίνησης, έχει ‘καθίσει’ εκεί για αρκετό καιρό. Υποπτεύομαι ότι για λίγο καιρό θα είμαστε εκεί. Δεν βλέπω ότι θα χτυπήσει κόκκινο, αλλά πάλι αυτό είναι μία υπόθεση. Το σωστό είναι βάσει τιμολογίων. Εμείς χθες παραλάβαμε σε σχεδόν ίδιες τιμές με την προηγούμενη εβδομάδα», είπε ακόμα η κυρία Ζάγκα.
Μάλιστα όπως επεσήμανε οι πολίτες δεν πρέπει να κοιτάνε «για δήθεν φθηνά καύσιμα και να παίρνουν σωστά σε μία λογική τιμή». Έφερε μάλιστα παραδείγματα πελατών της που ένας τη ρώτησε πώς γίνεται ενώ το αυτοκίνητο να «παίρνει 48 λίτρα, του έβαλαν 59;». Σε άλλη περίπτωση, οδηγός της είπε ότι «έμεινε» μετά από γέμισμα. «Δεν την είδες την τιμή; Καλά να πάθεις», του απάντησε.
«Η έννοια του κόσμου είναι να πάρει το σωστό πετρέλαιο όχι στην τιμή πλέον, γιατί έχει τη δυσάρεστη εμπειρία της ταλαιπωρίας είτε πειραγμένες αντλίες», εξήγησε.
«Δεν υπάρχει φτηνή βενζίνη στην Ελλάδα»
Όπως επεσήμανε «δεν υπάρχει φτηνή βενζίνη στην Ελλάδα γιατί έχουμε ειδικό φόρο αυξημένο. Το κέρδος είναι ελάχιστο, είναι πολύ μικρό».
«Η Ελλάδα είναι η τρίτη πιο ακριβή χώρα στην αμόλυβδη, γιατί έχει φόρο. Ολλανδία, Δανία, Ελλάδα. Βγάλε τα τρία τέταρτα της τιμής παίρνει η κυβέρνηση τον ειδικό φόρο και δίνει επιδόματα … αλλά το fuel pass πάει και στην τράπεζα, και αλλού. Να επιδοτηθούν τα καύσιμα στην αντλία», κατέληξε.
Latest News
Τα Νέα Βιβλία του Ομ. Καθηγητή Οικονομικών Παναγιώτη Πετράκη
Τα βιβλία κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Παπαζήση
Πώς θα σηκωθεί η ελληνική οικονομία; - Ο κώδωνας κινδύνου για το 2032
Οι συστάσεις Χαρδούβελη, Καραβία, Μυτιληναίου και Βέττα
Wood: Τα «ψιλά γράμματα» της ανάκαμψης της Ελλάδας, τι δεν λένε οι αριθμοί
Η πραγματικότητα της περιορισμένης αγοραστικής δύναμης και των συνεχών ανησυχιών για την κατεύθυνση της οικονομίας
Πόσα χρόνια πρέπει να δουλεύουμε για να αγοράσουμε διαμέρισμα 60 τ.μ. [γραφήματα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα της CPS
Πώς θα «πάρουν μπροστά» οι δημόσιες επενδύσεις - Τι αλλάζει
Θα αρχίσει να υλοποιείται σταδιακά περίπου 8-10 μήνες από την ψήφισή και θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από τις αρχές του 2026
Αύξηση 1,3% παρουσίασε ο γενικός δείκτης τιμών εισαγωγών στη βιομηχανία
Ο δείκτης τιμών εισαγωγών από χώρες εκτός ευρωζώνης αυξήθηκε κατά 2,3%
Στο 3,1% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο - Νέες ανατιμήσεις στα τρόφιμα [γραφήματα]
Πώς εξελίσσονται οι τιμές στο «ράφι» των σούπερ μάρκετ - Ποια προϊόντα κατέγραψαν μείωση
Σε εξέλιξη οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες για τις παραλίες – Γιατί διαμαρτύρονται οι επιχειρηματίες
«Τσουχτερά» πρόστιμα για τους παραβάτες
Έρχεται το πρώτο επενδυτικό προϊόν του ΤΕΚΑ - Τι αποκαλύπτει στον ΟΤ ο Τσακλόγλου
Τι αποκάλυψε στο ένθετο του ΟΤ, στον One Channel, ο υφυπουργός Κοινωνικής ασφάλισης, Πάνος Τσακλόγλου
Γιατί τράπεζες και funds απορρίπτουν τις αιτήσεις για τον εξωδικαστικό [γραφήματα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τον εξωδικαστικό μηχανισμό