Την εκποίηση παλαιού και άχρηστου σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού (scrap) στις περιοχές της Θεσσαλίας και σημειακά της Θεσσαλονίκης αποφάσισε η ΓΑΙΟΣΕ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, η απόφαση αυτή είναι η πρώτη πιλοτική εφαρμογή από τη ΓΑΙΑΟΣΕ για ένα μέρος του χαρακτηρισμένου ως άχρηστου τροχαίου υλικού που έχει ενταχθεί στην απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για το Πρόγραμμα Διαχείρισης Στόλου. Παράλληλα συνάδει με τη στρατηγική του Υπερταμείου για τη βέλτιστη διαχείριση της δημόσιας περιουσίας και την εξοικονόμηση πόρων.
Αποτελεί επίσης μέρος της στρατηγικής βιωσιμότητας της ΓΑΙΑΟΣΕ, καθώς το παλαιό και άχρηστο υλικό, αντί να αποτελεί εστία ρύπανσης, θα μπορεί να αξιοποιηθεί σε νέες χρήσεις, στο πλαίσιο μιας αντίληψης κυκλικής οικονομίας, ενώ ταυτόχρονα θα αποφέρει οικονομικό όφελος στο Δημόσιο. «Ξεκινάει έτσι η επίλυση ενός χρόνιου ζητήματος, με πολλαπλά οφέλη, περιβαλλοντικά, οικονομικά και λειτουργικά», όπως επεσήμανε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ κ. Ιωάννα Δούνια.
Η εκποίηση θα γίνει με όρους διαφάνειας και θωράκισης του δημοσίου συμφέροντος, μέσω πλειοδοτικού ηλεκτρονικού διαγωνισμού. Κριτήριο κατακύρωσης θα είναι η πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά. Η εκποίηση αφορά σε 123 οχήματα. Τα έγγραφα της προκήρυξης είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα www.gaiaose.gr.
Latest News
Πυρ ομαδόν κατά της κυβέρνησης για ακρίβεια και αισχροκέρδεια
Δευτεραθλήτρια στον πληθωρισμό τροφίμων η Ελλάδα για έξι μήνες - Στις 24 Μαΐου η συζήτηση για την ακρίβεια στη Βουλή
Ο «χάρτης» των πληρωμών – Ποιοι πάνε ταμείο από Δευτέρα
Θα καταβληθούν 72.577.679 ευρώ σε 67.269 δικαιούχους
Τσακλόγλου: Πάνω από 82.000 οι συνταξιούχοι που απασχολούνται
Αμετάβλητα τα όρια συνταξιοδότησης μέχρι το 2027
Οι 12 δήμοι που διεκδικούν μείωση στις αντικειμενικές αξίες
Οι αντικειμενικές τιμές των ακινήτων στις περιοχές τους είναι υψηλότερες από τις εμπορικές τιμές
Πώς χάνουμε τέσσερις ΕΝΦΙΑ τον χρόνο
Αποκαλυπτικά στοιχεία από τις φορολογικές δηλώσεις: 6 στους 10 επαγγελματίες και 9 στους 10 αγρότες δηλώνουν εισοδήματα κάτω των 10.000 ευρώ
Αλλάζει ή όχι το παραγωγικό μοντέλο της Ελλάδας - Τι απαντούν 2 οικονομολόγοι στον ΟΤ
Η πορεία των επενδύσεων, το «πισωγύρισμα» των εξαγωγών και οι δυσκολίες
Στεγαστική κρίση: Πάνω από 40% του διαθέσιμου εισοδήματος των Ελλήνων στο κόστος στέγασης
Πανάκριβα ακίνητα και ενοίκια σε Ελλάδα και ΕΕ – Πώς η στεγαστική κρίση στην Ευρώπη συνδέεται με την άνοδο της ακροδεξιάς;
Σκρέκας: «Η επαναβιομηχάνιση της Ελλάδας εθνικός στόχος για την κυβέρνηση»
«Η βασική και κύρια κατεύθυνση της κυβέρνησής μας είναι η στήριξη και προώθηση της υγιούς επιχειρηματικότητας», σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης
Βαρόμετρο για τις ευρωκάλπες το «τέρας της ακρίβειας» – Ο γρίφος των αναποφάσιστων
Το εύρημα που προκαλεί πονοκέφαλο σε Πειραιώς και Μαξίμου
Ακρίβεια: Περιορίζεται η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων – Η πραγματική εικόνα της κατανάλωσης
Αμφισβητείται ανοιχτά το success story της κυβέρνησης περί υψηλών πραγματικών μισθών και χαμηλής ανεργίας