Εντός 90 ημερών καλείται η Boeing να εκπονήσει σχέδιο για τη διόρθωση σοβαρών ζητημάτων ποιότητας και ασφάλειας, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA).
Προηγήθηκε, μια ημέρα νωρίτερα, συνάντηση μεταξύ του διαχειριστή της FAA, Μάικ Γουίτακερ και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, όπου ο Γουίτακερ υπέβαλε το αίτημα.
Ryanair: Απαιτεί αποζημίωση από την Boeing για τις καθυστερήσεις στην παράδοση αεροσκαφών
Σημειώνεται ότι η FAA διεξήγαγε ενδελεχή έρευνα που διήρκεσε ένα χρόνο και η οποία διαπίστωσε «αποσύνδεση» μεταξύ των στελεχών της Boeing και των υπαλλήλων για ζητήματα ασφάλειας και εκτίμησε ότι οι εργαζόμενοι φοβούνται για το μέλλον της επαγγελματικής τους καριέρας λόγω αναφοράς ζητημάτων ασφάλειας.
Η συνάντηση προηγήθηκε της αναμενόμενης έκδοσης ενός πορίσματος ελέγχου διάρκειας έξι εβδομάδων της FAA στη γραμμή παραγωγής της Boeing – ένας έλεγχος που ωθήθηκε από τη διαπίστωση των ερευνητών ότι δεν είχαν τοποθετηθεί κρίσιμα μπουλόνια σε ένα βύσμα πόρτας Boeing 737 Max 9 που άνοιξε κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Η FAA τόνισε ότι το σχέδιο της Boeing πρέπει να αντιμετωπίσει τις αδυναμίες στην εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας της εταιρείας, γνωστό ως SMS, καθώς και στην ενσωμάτωση του προγράμματος SMS με ένα άλλο ποιοτικό πρόγραμμα. Το SMS είναι ένα εγχειρίδιο που υποτίθεται ότι καθοδηγεί τους υπαλλήλους σχετικά με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν για να διασφαλίσουν ότι τα αεροπλάνα είναι ασφαλή. Ωστόσο, η επιτροπή, παρά τη λεπτομερή επανεγγραφή του εγχειριδίου τα τελευταία χρόνια, διαπίστωσε ότι «πολλοί υπάλληλοι της Boeing δεν επέδειξαν γνώση των προσπαθειών της Boeing με το εν λόγω εγχειρίδιο, ούτε του σκοπού και των διαδικασιών του».
Η επιτροπή που ανέφερε για τις ελλείψεις ασφαλείας της Boeing τη Δευτέρα συνέστησε στην εταιρεία να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα εντός έξι μηνών. Ωστόσο η νέα οδηγία της FAA θέτει ένα ταχύτερο χρονοδιάγραμμα.
Το σχέδιο της Boeing που θα προκύψει πρέπει να οδηγήσει σε μια «μετρήσιμη, συστημική αλλαγή στον ποιοτικό έλεγχο της κατασκευής», ανέφερε η FAA.
Latest News
Γιατί οι μισθοί εμποδίζουν τη μείωση των επιτοκίων από την ΕΚΤ
Τι θα αποφασίσει τον Ιούνιο η Λαγκάρντ
Ποια τράπεζα στήνει ομάδα για πολύ πλούσιους - Παίρνει στελέχη από Goldman και ΒοfA
Η τράπεζα επιδιώκει πλέον να επεκταθεί στην παροχή συμβουλών σε τομείς όπως συγχωνεύσεις και εξαγορές και αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου
Οι Ινδοί δισεκατομμυριούχοι που περνούν κάτω από το ραντάρ
Ποιοι παράγοντες συνέβαλαν στην αύξηση της περιουσίας σε τομείς τόσο διαφορετικούς όσο η άμυνα, τα ορυχεία και τα παραδοσιακά φάρμακα
Ο Πούτιν, ο νέος τεχνοκράτης υπουργός Άμυνας και η ανασυγκρότηση της ρωσικής πολεμικής μηχανής
Ο ανασχηματισμός των ανώτατων αξιωματούχων της ρωσικής άμυνας από τον Βλαντιμίρ Πούτιν στοχεύει στη διατήρηση της σύγκρουσης στην Ουκρανία
Γιατί οι ευρωπαϊκές μετοχές είναι πλέον πιο ελκυστικές από τις αμερικάνικες
Τι λέει η ελβετική τράπεζα, η οποία αξιολόγησε τα οικονομικά δεδομένα, τα επιτόκια και τα κέρδη
Στο κενό η κινητοποίηση Μακρόν για τις Ευρωεκλογές
Απογοητευτική για την κυβερνητική παράταξη της Γαλλίας είναι η ένατη δημοσκόπηση της OpinionWay-Vae Solis
Με... όπλο το κοτόπουλο ο ανταγωνισμός στα fast food σε καιρό πληθωρισμού
Οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού συνειδητοποιούν ότι το κοτόπουλο τείνει να κοστίζει λιγότερο και να προσελκύει περισσότερους πελάτες - Δεν είναι όμως μόνο αυτός ο λόγος
«Πράσινο» στοπ στα ομόλογα ορυκτών καυσίμων από την BNP Paribas
Η τράπεζα είναι ο μεγαλύτερος ανάδοχος πράσινων ομολόγων παγκοσμίως
Economist: Η φιλελεύθερη διεθνής τάξη σιγά σιγά διαλύεται – Τα σημάδια που δείχνουν κατακερματισμό
H αποσύνθεση της παλιάς τάξης πραγμάτων είναι ορατή - Αρκεί κάποιος τολμήσει να κοιτάξει πιο βαθιά και θα αντιληφθεί πως όλα κρέμονται από μια κλωστή
Πόσα χρωστούν τα αμερικανικά νοικοκυριά- Χρέη που ζαλίζουν
Οι υψηλές τιμές σε βασικά αγαθά ωθεί τα νοικοκυριά να δανείζονται από τις πιστωτικές κάρτες