Για την κατά 20% πτώση αναμένεται να σημειώσουν το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις της Gucci, λόγω της μεγαλύτερης από την αναμενόμενη πτώσης στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, προειδοποίησε αναλυτές και επενδυτές η μητρική Kering.
Ενώ συνολικά, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας ειδών πολυτελείας, στην οποία ανήκουν επίσης high-end μάρκες όπως ο Balenciaga και ο Yves Saint Laurent, θα μειωθούν κατά περίπου 10% την περίοδο αυτή, σύμφωνα με το Bloomberg.
Gucci: Από τα ψηλά στα χαμηλά – O ρόλος του François-Henri Pinault
Η Kering προσπαθεί να αναζωογονήσει την Gucci, τη ναυαρχίδα της ιταλικής εταιρείας που αντιπροσωπεύει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της, εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς όμως επιτυχία. Πριν από ένα χρόνο όρισε τον Sabato De Sarno ως νέο σχεδιαστή της μάρκας.
Τον Φεβρουάριο, η Kering δήλωσε ότι οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους, καθώς η εταιρεία αγωνίστηκε να προσελκύσει πιο εύπορους αγοραστές στις ακριβές ζώνες Double G και τις παντόφλες Princetown.
Τα πρώτα προϊόντα μιας νέας συλλογής Gucci βρίσκονται στα καταστήματα από τον Φεβρουάριο και η διαθεσιμότητα θα αυξηθεί τους επόμενους μήνες, ανέφερε η Kering σε ανακοίνωσή της.
Μη αναστρέψιμη πορεία;
Και τον Φεβρουάριο τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας αποκάλυψαν μια μικρότερη πτώση της τάξης του 6%. Τα οικονομικά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 4,97 δισ. ευρώ το τρίμηνο, με τις πωλήσεις όλων των μεγάλων εμπορικών σημάτων της να μειώνονται σε μια πολύ χρονιά προκλήσεων για τον τομέα πολυτελείας που άνθισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Οι πωλήσεις στα εμπορικά σήματα Gucci, Bottega Veneta και Yves Saint Laurent μειώθηκαν κατά 8% για το καθένα σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Ενώ τον Οκτώβριο του 2023, είχε εμφανίσει συνολική μείωση κατά 13% και 9% συγκριτική υστέρηση, με μείωση στα έσοδα του ομίλου από 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Σε ένα σκηνικό όπου η αύξηση των πωλήσεων επιβραδύνεται σε ολόκληρο τον τομέα της πολυτέλειας, οι επενδυτές ανέμεναν μια διαφορετική εικόνα για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, αφού η Gucci αποτελεί την πιο δημοφιλή μάρκα πολυτελούς μόδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, με 42% δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών. Ακολουθούν η Luis Vuitton και η Burberry, ενώ οι Dior, Chanel και Versace έχουν επίσης σημαντικό μερίδιο θαυμαστών.
Η εταιρεία σχεδιάζει να ανακοινώσει τα πλήρη τριμηνιαία αποτελέσματα στις 23 Απριλίου, σύμφωνα με το Bloomberg.
Latest News
Γιατί το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία δεν συμφέρει ούτε τη Ρωσία ούτε την Κίνα
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι τόσο η Ρωσία όσο και η Κίνα έχουν λόγους -διαφορετικούς η καθεμιά- να μην τελειώσει σύντομα ο πόλεμος στην Ουκρανία
EE: Η κατάχρηση του βέτο προβληματίζει τους «27»
Όπως φαίνεται η ομοφωνία θα συνεχίζει να ταλανίζει την ΕΕ, κωλυσιεργώντας τη λήψη αποφάσεων
Κίνα: Ερευνάται από τις αρχές ο υπουργός Γεωργίας Τανγκ Ρεντζιάν
Ο Τανγκ Ρεντζιάν είναι ο τελευταίος υψηλόβαθμος κυβερνητικός αξιωματούχος που ελέγχεται για φερόμενα αδικήματα
H πτωχευμένη εταιρεία crypto Genesis θα επιστρέψει $3 δισ. στους πελάτες της
Ο Αμερικανός δικαστής Σον Λέιν ενέκρινε το πλάνο πτώχευσης της Genesis
Πόσο κοστίζει μία νύχτα στο πιο πολυτελές ξενοδοχείο του κόσμου
Κατέκτησε μια θέση στην λίστα με τα 50 καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου.
Κατάσχονται τα περιουσιακά στοιχείας της Deutsche Bank στη Ρωσία
Στο πλαίσιο αγωγής που αφορά τη γερμανική τράπεζα
Πούτιν: Πετρέλαιο μαζί με φυσικό αέριο στην Κίνα μέσω Μογγολίας
Ρωσία και Κίνα δεν έχουν ακόμη καταλήξει σε συμφωνία για τον Power of Siberia 2
Με fast-track διαδικασίες η νομική «μάχη» μεταξύ TikTok και ΗΠΑ
Μετά από αίτημα της εταιρείας αλλά και των αμερικανικών αρχών
Παραίτηση δια... αντιπροσώπου - Τι συμβαίνει στην Ιαπωνία
Ένα κύμα ακτιβισμού έρχεται από εκεί που δεν περίμεναν οι ιαπωνικές εταιρείες
Boeing: Οι μέτοχοι ψήφισαν υπέρ της παραμονής του απερχόμενου CEO στο διοικητικό συμβούλιο
Ο Ντέιβ Κάλουν δήλωσε ότι η εταιρεία θα συναντηθεί με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας