Για την Γραμμή 4 του Μετρό το οποίο χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που εκτελείται, μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Ο ίδιος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, τόνισε πως η σύμβαση για τη Γραμμή 4 υπεγράφη τη Δευτέρα και σήμερα υπογράφεται και η σύμβαση για τον Ε65. Το γεγονός ότι υπογράφεται μία σύμβαση σημαίνει ότι ξεκινάει ένα έργο, επισήμανε ο κ. Καραμανλής.
Ανέφερε ότι το χρονοδιάγραμμα για τη Γραμμή 4 του Μετρό είναι εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες μέσα στο καλοκαίρι και ολοκλήρωση του έργου μέσα σε οκτώ χρόνια. Αλλά και ο Ε65 ξεκινάει μέσα στο 2021 και ο χρόνος υλοποίησής του είναι τρία χρόνια.
Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ο Ε65 χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης. Σημείωσε επίσης ότι η Γραμμή 4 του Μετρό, η οποία σχεδιάστηκε το 2005 και δημοπρατήθηκε το 2017, αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο των τελευταίων ετών, το οποίο θα δώσει λύσεις στην καθημερινότητα των πολιτών.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Με αφορμή την κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς χώρους από σήμερα το πρωί, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι: «Στους κλειστούς χώρους και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πρέπει να φοράμε όλοι μάσκα» και τόνισε ότι χρειάζεται προσοχή αυτή τη μεταβατική περίοδο. Σημείωσε ότι η αστυνομία συνεχίζει τους ελέγχους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εκτιμώντας ότι η χρήση της μάσκας από τους επιβάτες είναι σχεδόν καθολική».
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια αναβάθμισης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Καταρχήν για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια γίνονται προσλήψεις περίπου 600 ατόμων προσωπικού πεδίου (οδηγοί στα λεωφορεία και τεχνίτες στο Μετρό, ειδικότητες δηλαδή όπου υπήρχαν ελλείψεις).
Και δεύτερον, έχει αυξηθεί ο στόλος των λεωφορείων και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη έχει διπλασιαστεί (από 230 λεωφορεία που παρέλαβε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σήμερα κυκλοφορούν πάνω από 400) και στην Αθήνα έχει αυξηθεί κατά 50% (από λιγότερα από 900 λεωφορεία, σήμερα κυκλοφορούν περίπου 1.300).
«Δεν λέω ότι η κατάσταση δεν μπορεί να γίνει καλύτερη και για αυτό προχωράμε», τόνισε.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου