Ήταν μια πρεμιέρα που οι φαν των σούπερ ηρώων της Marvel περίμεναν εδώ και πολύ καιρό και μαζί τους η βιομηχανία του θεάματος συνολικά, η οποία αναζητά ακόμη τα… πατήματα της μετά την πανδημία. Άλλωστε, η πρεμιέρα της «Μαύρης Χήρας» της Disney και των Marvel Studios αποτέλεσε ορόσημο και για έναν ακόμη λόγο, καθώς είναι η πρώτη φορά που μία από τις κορυφαίες χολυγουντιανές εταιρείες τολμά να «ανοίξει» μια ταινία blockbuster ταυτόχρονα στις κινηματογραφικές αίθουσες και σε online streaming προκειμένου να δώσει επιπλέον ώθηση στην ιντερνετική πλατφόρμα της.

Αν και ο απολογισμός από την πρεμιέρα της νέας ταινίας, με πρωταγωνίστρια την Σκάρλετ Γιόχανσον στο ρόλο της… περιβόητης Μαύρης Χήρας θα φανεί και από τα εισιτήρια που θα «κόψει» μέσα στο Σαββατοκύριακο, τα μηνύματα ήδη είναι λίαν ενθαρρυντικά. Η… υπερκατάσκοπος Σκάρλετ εκτιμάται ότι θα αποφέρει περίπου 80 εκατ. δολάρια μόνο στο αμερικανικό box office και βέβαια έπεται και συνέχεια από το διεθνές κοινό παραπέμποντας στις παλιές… καλές ημέρες προ της πανδημίας.

Μόνο κατά την πρεμιέρα της Πέμπτης, σε πάνω από 4.000 αμερικανικές αίθουσες, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 13,2 εκατ. δολάρια, δείχνοντας πως οι φαν του υπερκόσμου της Marvel αδημονούσαν για την ταινία, η πρεμιέρα της οποίας είχε ήδη αναβληθεί όχι μία, όχι δύο, αλλά τρεις φορές λόγω της πανδημίας.

Σε οικονομικούς αλλά και τεχνολογικούς όρους, η ταινία αποτελεί ορόσημο και για την τολμηρή απόφαση της Disney+ να διαθέσει ταυτόχρονα τη «Μαύρη Χήρα» και μέσα από την πλατφόρμα της, αν και φυσικά από το λίγο πιο ακριβό τμήμα της Premier Access, που είναι διαθέσιμη με μια επιπλέον συνδρομή στα 29,99 δολάρια.

Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που η Disney+ αποφασίζει να προσφέρει προνομιακή πρόσβαση νέων ταινιών της μέσα από το Premier Access, καθώς το έχει ήδη δοκιμάσει με την «Mulan» και πιο πρόσφατα με την “Cruella”, είναι η πρώτη φορά που το επιχειρεί ταυτόχρονα με την πρεμιέρα στις αίθουσες για ένα blockbuster εγγυημένης επιτυχίας. Διότι όλες οι ταινίες της Marvel είναι συνώνυμες με τεράστια εισπρακτική επιτυχία.

Αρκεί να αναφέρουμε πως τα φιλμ των σούπερ ηρώων της φίρμας έχουν αποφέρει πάνω από 22 δισ. δολάρια παγκοσμίως από το 2008, αποτελώντας ένα από τα πιο επιτυχημένα brand names για τη βιομηχανία του θεάματος.

Και βέβαια για τον κλάδο συνολικά δείχνει πως, καλώς ή κακώς, το streaming αποτελεί μια υπηρεσία με όλο και μεγαλύτερο κοινό, την οποία όλες οι εταιρείες του κλάδου θέλουν να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν ενισχύοντας τη δική τους θέση στην αγορά.

Δεν είναι τυχαίο πως και άλλες εταιρείες επιλέγουν όλο και πιο συχνά να προχωρούν σε ταυτόχρονες πρεμιέρες των νέων ταινιών τους σε αίθουσες και ιντερνετικές πλατφόρμες. Η Warner Bros. έχει επίσης ανακοινώσει πως όλες οι πρεμιέρες της για τη φετινή χρονιά θα γίνουν και μέσω streaming.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus