
Η Netflix επιβεβαίωσε ότι θα συμπεριλάβει βιντεοπαιχνίδια σαν μέρος των συνδρομητικών της πακέτων, χωρίς έξτρα χρέωση. Η επέκταση θα γίνει σε πρώτη φάση με παιχνίδια για φορητές συσκευές.
Με δεδομένο ότι πλέον η Netflix αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις νέες πλατφόρμες streaming, όπως οι Disney+ και Amazon Prime, η ενότητα των βιντεοπαιχνιδιών θα μπορούσε να προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία στην εταιρεία για την προσέλκυση ενός εντελώς νέου κοινού.
Ο ανεξάρτητος αναλυτής του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, Paolo Pescatore, ανέφερε στο BBC ότι η προσπάθεια θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ ακριβή: «Η εταιρεία θα πρέπει να αφιερώσει σημαντικούς πόρους, συμπεριλαμβανομένου χρόνου και χρήματος, χωρίς εγγυημένη επιτυχία».
«Σίγουρα, πρόκειται για ένα παιχνίδι μακράς διάρκειας καθώς το Netflix χρειάζεται να αναλογιστεί τις έννοιες της διατήρησης και της δέσμευσης», ανέφερε ο Pescatore ενώ επισήμανε τον έντονο ανταγωνισμό και τον τομέα των video games, ίσως εντονότερο από τις πλατφόρμες streaming.
Η Netflix επιβεβαίωσε ότι τα βιντεοπαιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές χωρίς πρόσθετο κόστος, στοιχείο που θα κάνει τη νέα ενότητα περιεχομένου ιδιαίτερα ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες αντίστοιχες πλατφόρμες, όπως το Apple Arcade το οποίο κοστίζει 4,99 δολάρια ανά μήνα. Επιπλέον, τα παιχνίδια του Netflix δεν θα διαθέτουν χρεώσεις εντός της εφαρμογής ή διαφημίσεις.
Η προσέγγιση mobile-first έχει και επιχειρηματική λογική καθώς έτσι θα μπορεί να διεισδύσει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας και της υπό-σαχάριας Αφρικής με χαμηλού κόστους συνδρομές μόνο για κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, υπάρχει και μία δόση ασφάλειας από τη στιγμή που δεν μπαίνει σε μία διαδικασία άμεσου ανταγωνισμού με εταιρείες κολοσσούς όπως οι Microsoft, Google και Amazon, στον τομέα της παροχής περιεχομένου για κονσόλες.
Λιγότεροι νέοι συνδρομητές μετά την «έκρηξη» λόγω καραντίνας
Η εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια αναμένει την προσέλκυση 3,5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών κατά το τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο, σημαντικά λιγότερους από τα 5,86 εκατομμύρια νέους συνδρομητές που ανέμεναν οι αναλυτές.
«Η Covid έχει δημιουργήσει μία αδυναμία στην αύξηση των μελών μας, κάτι το οποίο εργαζόμαστε να διορθώσουμε», ανέφερε η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων. «Συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην βελτίωση των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε τα καλύτερα σενάρια, από όλο τον κόσμο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Netflix γνώρισε τεράστια αύξηση των συνδρομητών του κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του 2020 (15,8 εκατομμύρια), δηλαδή την περίοδο που εφαρμόστηκαν τα πρώτα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας. Το β’ τρίμηνο του 2020 ο αριθμός των νέων συνδρομητών ήταν 10,1 εκατομμύρια, ο αριθμός έπεσε στα μόλις 2,2 εκατομμύρια το γ’ τρίμηνο του 2020 για να επανέλθει στα 8,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές κατά το δ’ τρίμηνο του 2020. Πλέον, η εταιρεία μετρά περισσότερους από 209 ενεργούς συνδρομητές.
Πανδημία και νέες παραγωγές
Η πανδημία ήταν δίκοπο μαχαίρι για το Netflix: μπορεί από τη μία να έφερε σημαντικό αριθμό νέων συνδρομητών στην πλατφόρμα από την άλλη εμπόδισε την παραγωγή ορισμένων «μεγάλων» τίτλων.
«Η Covid και οι μετέπειτα παραλλαγές της έκαναν δύσκολη την πρόβλεψη του μέλλοντος, αλλά με τις παραγωγές σειρών σε μεγάλο βαθμό να κινούνται ικανοποιητικά προς το παρόν, είμαστε αισιόδοξοι», παραδέχθηκαν τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας ουσιαστικά ανακοινώνοντας νέους κύκλους επεισοδίων για τις δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές «Sex Education» και «Never Have I Ever».
Παρόλη την επιβράδυνση στις διάφορες παραγωγές, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν στα 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ωστόσο, τα κέρδη ανήλθαν σε 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 1,7 δισ. δολαρίων το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, κυρίως λόγω επενδύσεων που έγιναν για την βελτίωση της εφαρμογής αλλά και την προσθήκη μη-αγγλόφωνου περιεχομένου.
Ανακοινώθηκε επίσης ότι η Netflix θα συνεχίσει να επενδύει στην παραγωγή νέων σειρών και ότι «παραμένει προσηλωμένη στην αύξηση του μεριδίου τηλεθέασης τόσο στην αμερικανική αγορά όσο και στην παγκόσμια». Ενδεικτικό ότι το πρώτο μισό του 2021 το Netflix επένδυσε 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο.


Latest News

Πόσο κοστίζουν τα «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» στο ChatGPT
Ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, Σαμ Όλτμαν, εξήγησε ότι η φράση «η ευγένεια δεν κοστίζει τίποτα» δεν ισχύει ακριβώς στην περίπτωση του ChatGPT.

Πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων σε Meta και Apple από την ΕΕ
Τα πρόστιμα θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν εντάσεις με τον Τραμπ, ο οποίος έχει απειλήσει με δασμούς χώρες που τιμωρούν τις αμερικανικές εταιρείες

Οι ψηφιακοί κίνδυνοι της AI για τη δημιουργία action figures και χαρακτήρων Ghibli
Οι εικόνες αυτές μπορεί να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω εκπαίδευση των μοντέλων AI ή ακόμα και να συμπεριληφθούν σε δημόσια datasets

SAP: Άνοδος 58% στα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας
Η μετοχή του γίγαντα λογισμικού SAP σημειώνει άνοδο 9,3% μετά την αύξηση των κερδών πρώτου τριμήνου

To όραμα του Βαρδή Βαρδινογιάννη - Γιατί επενδύει στο ελληνικό eGaming
Παρά την ισχυρή οικογενειακή παράδοση, ο Βαρδής Βαρδινογιάννης ο νεότερος επενδύει σε eGaming και κυβερνοσφάλεια - Το ελληνικό όραμα και η συμμετοχή της ALTER EGO VENTURES

Γιατί η Samsung επιδιώκει τεχνολογική συμμαχία με κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ
Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη μετατόπιση του επιχειρηματικού στόχου της Samsung από ακόλουθο σε πρωτοπόρο

Η Silicon Valley θέλει να δημιουργήσει ρομποτικό στρατό για τους «καλούς τύπους» με σύμμαχο την ΑΙ
H Silicon Valley έχει κάνει σημαντική στροφή προς την άμυνα τα τελευταία χρόνια με επενδύσεις εκατοντάδων δισεκατομμυρίων

Τι περιμένουν οι επενδυτές απο τον Ιλον Μασκ ;
Απαντήσεις για την πτώση των πωλήσεων αλλά και για την παραγωγή ενός φθηνότερου μοντέλου της Tesla αναμένουν οι επενδυτές

Η Huawei έτοιμη να προωθήσει προηγμένο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης
Το νέο τσιπ τεχνητής νοημοσύνης 910C που ετοιμάζει η Huawei έρχεται τη στιγμή που η Κίνα αναζητά εναλλακτικές λύσεις στα τσιπ της Nvidia

Γιατί η Apple εγκλωβίστηκε στους δασμούς Τραμπ
Η Apple πωλεί περισσότερα από 220 εκατομμύρια iPhone ετησίως και σύμφωνα με τις περισσότερες εκτιμήσεις, εννέα στα δέκα κατασκευάζονται στην Κίνα