Την παραγωγή αεροπορικού καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας άνθρακα σε μεγάλη κλίμακα μέχρι το 2025, προγραμματίζει να ξεκινήσει μέχρι το 2025 η Royal Dutch Shell σε μία προσπάθεια να ενθαρρύνει τις αεροπορικές εταιρίες να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

Η πολιτική αεροπορία ευθύνεται για το 3% της παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα, ενώ θεωρείται ένας από τους τομείς στους οποίους είναι περισσότερο δύσκολο να αντιμετωπιστεί το ζήτημα των εκπομπών ρύπων καθώς δεν υπάρχουν τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν του κινητήρες οι οποίοι χρησιμοποιούν καύσιμα αεριωθουμένων.

Η Shell, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες εμπορίας πετρελαίου σε παγκόσμιο επίπεδο, ανακοίνωσε ότι έχει στόχο να παραγάγει μέχρι το 2025 δύο εκατομμύρια τόνους φιλικού προς το περιβάλλον αεροπορικού καυσίμου (SAF), δεκαπλασιάζοντας τη σημερινή συνολική παραγωγή του καυσίμου αυτού.

Το εναλλακτικό αεροπορικό καύσιμο παράγεται από χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι, φυτικά και ζωικά λίπη, ενώ σύμφωνα με τη Shell, το SAF μπορεί να μειώσει την εκπομπή βλαβερών ρύπων της πολιτικής αεροπορίας κατά 80%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Motor Oil: Η THALIS αναβαθμίζει τον «Κύκλο του Νερού» στο δήμο Φαιστού της Κρήτης
Green |

Motor Oil: Η THALIS αναβαθμίζει τον «Κύκλο του Νερού» στο δήμο Φαιστού της Κρήτης

Στο πλαίσιο της τελετής παρουσιάστηκε το αντικείμενο του έργου και οι αναπτυξιακές επιπτώσεις του από την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) Φαιστού και την THALIS που είναι ο ανάδοχος.