Στην τελική ευθεία για να βγουν στον αέρα βρίσκονται τέσσερα οδικά έργα από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Οι διαδικασίες για την ωρίμανση των έργων προχωρούν ώστε να έχουμε προκηρύξεις ως το τέλος του 2021 για το τμήμα «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος» του ΒΟΑΚ, την επέκταση της Αττικής Οδού στη λεωφόρο Κύμης, την παράκαμψη Χαλκίδας και το τμήμα Μπράλος – Άμφισσα.

Ειδικά για τον ΒΟΑΚ η κλεψύδρα μετρά αντίστροφα βάσει των ιδιαίτερα σφιχτών χρονοδιαγραμμάτων που επιβάλλει η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, το οποίο και θα εισφέρει 427 εκατ. ευρώ. Όπως προβλέπεται, ως το τέλος του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί όλο το ανατολικό τμήμα του έργου. Αυτό σημαίνει ότι οι κατασκευαστικές εργασίες θα πρέπει να ξεκινήσουν εντός του 2022.

Έτσι, ως το τέλος του έτους, αναμένεται η δημοπράτηση ως δημόσιο έργο του άξονα «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος», μήκους 15 χλμ. και προϋπολογισμού περί τα 140 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, στο κομμάτι του οδικού ΣΔΙΤ που συμπληρώνει το παζλ του αυτοκινητόδρομου από τη Χερσόνησο ως τη Νεάπολη, μήκους 22,5 χλμ., για το οποίο έχουν εκφράσει ενδιαφέρον μεγάλοι εγχώριοι, αλλά και διεθνείς παίκτες, γίνεται αγώνας δρόμου ώστε να αναδειχθεί ο ανάδοχος ως το τέλος του 2021. Ο προϋπολογισμός φτάνει στα 360 εκατ. ευρώ. Στη Β’ φάση του διαγωνισμού έχουν περάσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η ΑΒΑΞ με το γνωστό fund MARGUERITE και η κοινοπραξία Μυτιληναίος-INTERTOLL.

Οι διαδικασίες ωρίμανσης τρέχουν επίσης για τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με τον ΠΑΘΕ, που εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί μία μέση ημερήσια κυκλοφορία 30.000 οχημάτων. Πρόκειται για την πρώτη επέκταση της Αττικής οδού, με τα έργα να υπολογίζεται ότι μπορούν να ξεκινήσουν το 2023.

Το έργο έχει προϋπολογισμό περί τα 430 εκατ. ευρώ και δεν θα έχει διόδια, παρά τη σύνδεσή του με τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού. Αναμένεται δε να αποσυμφορήσει πολλές περιοχές της πόλης από το Γαλάτσι και τη Νέα Ιωνία έως το Ηράκλειο, την Πεύκη, τη Λυκόβρυση και το Μαρούσι, ενώ θα διευκολύνει σημαντικά και την έξοδο της Αττικής Οδού προς Λαμία.

Επίσης, προχωρά η ωρίμανση της Παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, ένα έργο που ζητά εδώ και πολλά χρόνια η Εύβοια. Έρχεται μάλιστα σε μια περίοδο που το νησί έχει υποστεί μια από τις μεγαλύτερες καταστροφές μετά τις πυρκαγιές του φετινού καλοκαιριού.

Το έργο είναι ύψους 150 εκατ. ευρώ και θα βελτιώσει τη σύνδεση της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια, αλλά και την κυκλοφορία εντός του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών.

Αντίστοιχα, αναμένεται ως το τέλος του έτους η δημοπράτηση και του έργου «Μπράλος – Άμφισσα» του διαγώνιου άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο, με τη μέθοδο της μελέτης-κατασκευής.

Στο μεταξύ, μετρούν αντίστροφα ως το τέλος του 2021 για την ανάδειξη αναδόχου τα ΣΔΙΤ του FlyOverτης Θεσσαλονίκης, του ΒΟΑΚ, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αλλά και του τμήματος «Καλαμάτα – Ριζόμυλος».

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
ΑΚΤΩΡ – Η αρχιτεκτονική του Κέντρου Καινοτομίας της Pfizer στη Θεσσαλονίκη
Επιχειρήσεις |

Με την «υπογραφή» της ΑΚΤΩΡ το Κέντρου Καινοτομίας της Pfizer

Το νέο Thessaloniki Pfizer Digital & Global Hub βρίσκεται στο πρώην εμπορικό κέντρο “East Plaza” της Θεσσαλονίκης, και αποτελείται από ένα σύμπλεγμα τεσσάρων κτιρίων που έχουν ως στόχο να δώσουν νέα οπτική στο εργασιακό περιβάλλον, απαντώντας στις ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας.

Στο τέλος του 2023 «σφυρίζει» η λήξη για το Μετρό Θεσσαλονίκης
Κατασκευές |

Στο τέλος του 2023 «σφυρίζει» η λήξη για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Με τις εργασίες για την απόσπαση των αρχαιοτήτων από τον σταθμό της Βενιζέλου να έχουν ξεκινήσει από τις αρχές Αυγούστου, το χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του πλέον πολυσυζητημένου έργου της τελευταίας δεκαετίας φτάνει ως τις 31.12.2023

Πανεπιστημίου – Ξεκινούν νέα έργα έως το τέλος του 2021 – Πώς θα είναι μετά την ανάπλαση
Επικαιρότητα |

Έτσι θα είναι η Πανεπιστημίου μετά την ανάπλαση

Με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου των προσωρινών παρεμβάσεων και μετά την πρόσφατη έναρξη των έργων ανάπλασης της κάτω Πλατείας Συντάγματος, ο Δήμος Αθηναίων θα προχωρήσει στο τέλος του χρόνου στις αντίστοιχες εργασίες στην οδό Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο των έργων του Μεγάλου Περίπατου, όπως αναφέρει σε σχετικό δελτίο τύπου

Στασινός (ΤΕΕ) – Αδύνατο να υλοποιηθούν αντιπλημμυρικά σε λιγότερο από ένα χρόνο
Επικαιρότητα |

Στασινός (ΤΕΕ): Αδύνατο να υλοποιηθούν αντιπλημμυρικά σε λιγότερο από ένα χρόνο

Ο πρόεδρος του ΤΕΕ ανέφερε ότι «η εκπόνηση και ολοκλήρωση μελετών αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών έργων σε λιγότερο από 1,5 μήνα από τις αρμόδιες δασικές υπηρεσίες του ΥΠΕΝ είναι πραγματικά πολύ γρήγορες για τα δεδομένα της δημόσιας διοίκησης και συμβάλλουν ουσιαστικά στην κατά το δυνατόν συντομότερη υλοποίηση των αναγκαίων έργων»

Καραγιάννης – Στον Πειραιά σε ένα μήνα το τραμ
Κατασκευές |

Στον Πειραιά σε ένα μήνα το τραμ - Σε λειτουργία τρεις σταθμοί του Μετρό το 2022

Ανακοίνωσε επίσης ότι τον Ιούλιο του 2022 θα τεθούν σε λειτουργία και οι τρεις σταθμοί του Μετρό στον Πειραιά, προσθέτοντας ότι το λιμάνι θα συνδέεται με το αεροδρόμιο σε 50 λεπτά.