Μέχρι τον Ιανουάριο εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η παραλαβή του συνόλου των 18 συρμών του Μετρό Θεσσαλονίκης, που θα δρομολογηθούν στη βασική γραμμή του έργου, ενώ εντός των επόμενων μηνών θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για άλλους 15, όπως γνωστοποίησε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Νίκος Ταχιάος, με αφορμή την άφιξη -τα ξημερώματα- και του 16ου συρμού.
«Ο 16ος συρμός, που έχει τέσσερα βαγόνια, έφτασε σε δύο τμήματα από την Ηγουμενίτσα (όπου μεταφέρθηκε από τη νότια Ιταλία δια θαλάσσης). Τα βαγόνια μπήκαν στον χώρο συντήρησης (στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας), και σε περίπου τρεις ημέρες ο συρμός θα έχει «μονταριστεί», ώστε να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια.
Σταδιακά μέχρι τον Ιανουάριο θα παραληφθούν και οι άλλοι δύο συρμοί (οι οποίοι επίσης θα δρομολογηθούν στη βασική γραμμή του Μετρό) και στη συνέχεια θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για τους άλλους 15, μέσα στους επόμενους μήνες», επισήμανε ο κ. Ταχιάος (σ.σ. οι 15 επιπλέον συρμοί, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, στόχος είναι να βελτιώσουν την πυκνότητα των δρομολογίων, ώστε να καλύπτεται η λειτουργία του έργου με χρονοαπόσταση συρμών κάθε 90 δευτερόλεπτα, ενώ κάποιοι εξ αυτών αναμένεται να δρομολογηθούν στην επέκταση της Καλαμαριάς).
Ο κ. Ταχιάος επιβεβαίωσε ακόμα ότι η παράδοση του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης θα γίνει βάσει του χρονοδιαγράμματος που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός από το βήμα της 85ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε γνωστοποιήσει ότι «καλώς εχόντων των πραγμάτων στο τέλος του 2023 θα το παραδώσουμε στους πολίτες».
Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ ανέφερε ακόμα ότι στις 3 Δεκεμβρίου αναμένεται να εκδικαστεί -μαζί με παλαιότερη προσφυγή για τα αρχαία του Σταθμού Βενιζέλου του Μετρό- και μια νεότερη.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου