Οι προσφορές για το σιδηροδρομικό έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 72,8 εκατ. ευρώ, άνοιξαν. Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ μειοδότησε η ΑΒΑΞ, με έκπτωση 11,2%, ενώ οι δύο άλλοι διεκδικητές, οι κοινοπραξίες ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ, έμειναν πιο πίσω με προσφορές 7,5% και 8% αντίστοιχα.

Το έργο αφορά στην κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομικής γραμμή του εν λόγω τμήματος του δικτύου, καθώς και στην κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων. Η γραμμή, μήκους 81,4χλμ, περνά από την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα συνδέοντας τις δύο πόλεις με τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας.

Με την ολοκλήρωση του έργου οι ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει το τρένο θα είναι της τάξης των 160 χλμ/ώρα και το δρομολόγιο Αθήνα-Καλαμπάκα θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 50 λεπτά.

Παράλληλα, μεταξύ άλλων, θα κατασκευαστεί αποβάθρα στην περιοχή των Σοφάδων, θα εκτελεστούν εργασίες ανακαίνισης ή και επισκευής μικρής κλίμακας σε χώρους των υφισταμένων κτηρίων των Σ.Σ. Σοφάδων, Καρδίτσας, Τρικάλων και Καλαμπάκας, ενώ θα γίνει και αντικατάσταση 38 υφιστάμενων Ανισόπεδων Σιδηροδρομικών Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) με την προσθήκη και μίας επιπλέον.

Η διάρκεια των έργων έχει καθοριστεί σε 30 μήνες και εφόσον τα έργα ξεκινήσουν εντός του 2022, η ολοκλήρωση του είναι δυνατή το 2025. Συνολικά μαζί με την περίοδο συντήρησης το έργο έχει διάρκεια 66 μήνες. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές