
Οι προσφορές για το σιδηροδρομικό έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 72,8 εκατ. ευρώ, άνοιξαν. Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ μειοδότησε η ΑΒΑΞ, με έκπτωση 11,2%, ενώ οι δύο άλλοι διεκδικητές, οι κοινοπραξίες ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ, έμειναν πιο πίσω με προσφορές 7,5% και 8% αντίστοιχα.
Το έργο αφορά στην κατασκευή ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και ETCS στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομικής γραμμή του εν λόγω τμήματος του δικτύου, καθώς και στην κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου γραμμής στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σοφάδων. Η γραμμή, μήκους 81,4χλμ, περνά από την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα συνδέοντας τις δύο πόλεις με τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας.
Με την ολοκλήρωση του έργου οι ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει το τρένο θα είναι της τάξης των 160 χλμ/ώρα και το δρομολόγιο Αθήνα-Καλαμπάκα θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 50 λεπτά.
Παράλληλα, μεταξύ άλλων, θα κατασκευαστεί αποβάθρα στην περιοχή των Σοφάδων, θα εκτελεστούν εργασίες ανακαίνισης ή και επισκευής μικρής κλίμακας σε χώρους των υφισταμένων κτηρίων των Σ.Σ. Σοφάδων, Καρδίτσας, Τρικάλων και Καλαμπάκας, ενώ θα γίνει και αντικατάσταση 38 υφιστάμενων Ανισόπεδων Σιδηροδρομικών Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) με την προσθήκη και μίας επιπλέον.
Η διάρκεια των έργων έχει καθοριστεί σε 30 μήνες και εφόσον τα έργα ξεκινήσουν εντός του 2022, η ολοκλήρωση του είναι δυνατή το 2025. Συνολικά μαζί με την περίοδο συντήρησης το έργο έχει διάρκεια 66 μήνες. Το έργο συγχρηματοδοτείται από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.


Latest News

Τι λένε Intrakat - Ελλάκτωρ για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ
Τι αναφέρουν στις ανακοινώσεις τους οι δύο εταιρείες για τις διαπραγματεύσεις και την προοπτική μιας συμφωνίας συνεργασίας

Καμπανάκι για προσεισμικούς ελέγχους διά… τηλεφώνου
«Αυτή τη φορά, να γίνουν σωστά, όχι μόνο… εξ αποστάσεως, και, το κυριότερο, να ολοκληρωθούν» τονίζει στα «ΝΕΑ» ο καθηγητής Π. Καρύδης

Μετρό Θεσσαλονίκης: Επιστρέφουν οι αρχαιότητες στον σταθμό Βενιζέλου
Φορτηγά μεταφέρουν τα αρχαιολογικά ευρήματα που θα επανατοποθετηθούν στον σταθμό Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης

Πώς προχωρούν τα έργα αποκατάστασης της γέφυρας Σερβίων
Ολοκληρώθηκε η Α' φάση των κρίσιμων παρεμβάσεων για την ασφάλεια της γέφυρας

Fast track διαπραγματεύσεις Intrakat με «Ελλάκτωρ» για «Άκτωρ»
Σε πρώιμο στάδιο οι συζητήσεις μεταξύ των κατασκευαστικών ομίλων - Τι ρόλο παίζει ο διαγωνισμός της Αττικής Οδού

Ολοκληρώθηκε το Τουριστικό Καταφύγιο Ανάφης
«Πρόκειται ίσως για το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο που έχει γίνει στο νησί μας», δήλωσε ο δήμαρχος Ανάφης

Άμεση λύση στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων επιθυμεί το υπ. Μεταφορών
Βούληση να εξαντληθεί κάθε μέσο προκειμένου να ενισχυθεί η προσπάθεια

Έπιασαν ταβάνι οι πληρωμές για τα ΣΔΙΤ – Πως θα ξεκλειδώσουν τα νέα έργα
Ποιοι δρόμοι και ποιες υποδομές βρίσκονται σε φάση κατασκευής

Μνημόνιο συνεργασίας ΘΕΚ - 5G Ventures για το D(igital) Thriasio
Joint Venture για ανάπτυξη και λειτουργία ιδιωτικού δικτύου 5G και την παροχή υπηρεσιών ICT στον τομέα των Logistics

Με ποια έργα «κτίζει» βάσεις στις κατασκευές η Intrakat
Συμμετοχή σε μεγάλα έργα, επέκταση σε τουρισμό και real estate