Η Nissan Motor Co ανακοίνωσε ότι θα δαπανήσει 2 τρισ. γιεν (ήτοι περίπου 17,59 δισ. δολάρια) μέσα στην επόμενη πενταετία προκειμένου να επιταχύνει την στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση και να «προλάβει» τους ισχυρούς ανταγωνιστές της στον κλάδο, όπως η Tesla.
O ιαπωνικός κολοσσός που έγραψε ιστορία στην ηλεκτροκίνηση παρουσιάζοντας το πρώτο εμπορικό μοντέλο EV περίπου μία δεκαετία πριν, το Leaf, σκοπεύει να λανσάρει 23 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030. Από αυτά τα 15 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα θα είναι υβριδικά.
Με το σχέδιο αυτό η Nissan θα δαπανήσει ουσιαστικά διπλάσια κονδύλια για τον κλάδο, από ότι έχει ξοδέψει συνολικά την προηγούμενη δεκαετία με στόχο να βρεθεί στην πρώτη γραμμή του κλάδου και να μπορεί να ανταγωνιστεί καλύτερα έτερες εταιρείες με ισχυρή παρουσία στην ηλεκτροκίνηση. Στόχος της δε, είναι να βελτιώσει και το πράσινο αποτύπωμα της φτάνοντας σε μηδενικό ισοζύγιο ρύπων άνθρακα μέχρι το 2050.
Το σχέδιο της κάνει λόγο για αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων κατά τουλάχιστον 75% στην Ευρώπη, 55% στην Ιαπωνία και 40% στην Κίνα, έως το 2026. Για τις ΗΠΑ ο στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων EV κατά 40% μέχρι το 2030.
Για την επίτευξη των στόχων της σημείο κλειδί είναι και η δραστική μείωση του κόστους των μπαταριών λιθίου κατά 65% μέσα στα επόμενα οκτώ χρόνια. Μάλιστα σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο αυτοκινήτου αποκλειστικά με μπαταρία solid-state μέχρι το 2028.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»