Σε νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία προχωρά η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) στις 10 και 11 Δεκεμβρίου με προοπτική κλιμάκωσης, καθώς οι συνομιλίες που είχε με τους ακτοπλόους (ΣΕΕΝ) για το βασικό αίτημα την υπογραφή ΣΣΕ δεν απέδωσαν καρπούς.
Η ΠΝΟ κάνει λόγο για «αδιάλλακτη» θέση και «εμπαιγμό» των εργοδοτών, αλλά και για αρνητική στάση της κυβέρνησης στα δίκαια αιτήματά τους. Για τους λόγους αυτούς, όπως εξηγεί, αποφάσισε ομόφωνα να κλιμακώσει περαιτέρω τον αγώνα της με νέα 48ωρη πανελλαδική απεργία, για όλες τις κατηγορίες πλοίων, που αρχίζει την 00.01 ώρα της 10ης Δεκεμβρίου 2021, ημέρα Παρασκευή και λήγει την 24.00 μ. ώρα της 11ης Δεκεμβρίου 2021, ημέρα Σάββατο με προοπτική περαιτέρω κλιμάκωσης, οπότε και όλα τα πλοία θα παραμείνουν με δεμένους κάβους και δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο.
Οι προτάσεις της ΠΕΝΕΝ
Στην ίδια συνεδρίαση της ΠΝΟ, η ΠΕΝΕΝ (Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού) έθεσε τρεις όρους προκειμένου να διασφαλίζεται ο χαρακτήρας, η αγωνιστική διεκδίκηση και η εξέλιξη της απεργίας:
1. Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς 7 + 7% για διετή ΣΣΕ για το 2020 – 21.
2. Απόρριψη της εφοπλιστικής πρότασης για 3ετή ΣΣΕ.
3. Μίνιμουμ πλαίσιο για τα θεσμικά αιτήματα με κεντρικό στόχο την κατάργηση του νόμου 4150/2013.
4. Προκήρυξη απεργίας για την φορτηγό ναυτιλία μέσα στον Μάρτη για όλα τα πλοία που θα είναι στον ελλαδικό χώρο και με κεντρικό αίτημα την υπογραφή ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις για την ποντοπόρο Ναυτιλία, τα μεσογειακά Φ/Γ – Δ/Ξ και αυτά κάτω των 500 κόρων.
Latest News
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες