Τέσσερα ακόμη πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου πρόσθεσε στον στόλο της η Costamare σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους.
Ειδικότερα αγόρασε ως σύνολο (en bloc) αντί 30 εκατ. δολ τα αδελφά πλοία κατηγορίας supramax «Belstar» 58.000 dwt και έτους ναυπήγησης 2009 και «Belnor» (58.000 dwt, 2010). Επίσης αγόρασε en bloc, τα «αδελφά» πλοία «Egyptian Mike» (81.600 dwt, 2011) και «George P» (81.600 dwt, 2012) αντί 39 εκατ. δολ .
Με τις αγοράς αυτές η Costamare έφτασε τα 45 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου από τον προηγούμενο Ιούνιο, ενώ ελέγχει και 77 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Κωστής Κωνσταντακόπουλος τιμήθηκε πρόσφατα με το βραβείο της προσωπικότητας της χρονιάς στα «Lloyd’s List-Greek Shipping Awards 2021»
H Costamare στο τρίτο τρίμηνο του 2021 διπλασίασε τα έσοδά της και πενταπλασίασε τα κέρδη της, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα σαν αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης του στόλου της αλλά και της σημαντικής βελτίωσης των ναυλαγορών στα containerships και τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Η εταιρεία που πρώτη εισήγαγε ναυτιλιακό ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2021, έσοδα ύψους 216,2 εκατ. δολ. έναντι 107,9 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν και κέρδη ύψους 115,2 εκατ. δολ. έναντι κερδών 25,2 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2020. Ενδεικτικό του πως μετεξελίχθηκε ο στόλος της Costamare είναι το γεγονός ότι τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020 αντικατοπτρίζουν ένα στόλο από 59,5 πλοία (μέσος όρος) ενώ του 2021 ένα στόλο από 91,7 πλοία.
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ