Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai και η θυγατρική της Kia με ανακοίνωσή τους προβλέπουν ότι οι συνδυασμένες πωλήσεις τους, σε παγκόσμια κλίμακα, θα παρουσιάσουν άλμα της τάξης του 12,1% το 2022.

Η αισιόδοξη αυτή πρόβλεψη έρχεται ενώ την χρονιά που μας πέρασε οι πωλήσεις του κορεατικού ομίλου απέτυχαν στους στόχους που είχαν τεθεί, λόγω της παγκόσμιας έλλειψης ημιαγωγών που επηρέασε την παραγωγή τους.

Οι δύο εταιρείες πούλησαν 6,67 εκατομμύρια οχήματα το 2021, δηλαδή 3,7% λιγότερα από τον ετήσιο στόχο των 6,92 εκατομμυρίων οχημάτων. Για το 2022 οι δυο βιομηχανίες θέτουν έναν στόχο παγκόσμιων πωλήσεων 7,47 εκατομμυρίων οχημάτων.

«Για το 2022, η Hyundai Motor σχεδιάζει την επέκταση των μεριδίων αγοράς και την ενδυνάμωση της κερδοφορίας μέσω προσπαθειών σταθεροποίησης της τροφοδοσίας σε ημιαγωγούς σε σχέση με τη ζήτηση, ρύθμιση του προγραμματισμού παραγωγής, ενδυνάμωση της παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων όπως επίσης και βελτιστοποίηση κερδών και απωλειών, ανά περιοχή», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον περασμένο Οκτώβριο, η Hyundai Motor προχώρησε σε περικοπή του στόχου παγκόσμιων πωλήσεων περίπου κατά 4%, στα 4 εκατομμύρια οχήματα έναντι στόχου 4,16 εκατ. οχημάτων, κυρίων λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπιζε με την τροφοδοσία σε ημιαγωγούς.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή