Τ0 65% των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στη Νορβηγία το 2021 ήταν ηλεκτρικά, με την Tesla να αποσπά το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων, στη χώρα που έχει στόχο να γίνει η πρώτη η οποία θα τερματίσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ.
Η πετρελαιοπαραγωγός Νορβηγία έχει ενθαρρύνει τη μετάβαση σε αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών, εξαιρώντας τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) από φόρους που επιβάλλονται στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE).
Διαβάστε επίσης: Tesla – Με νέο άλμα της μετοχής της ξεκίνησε η χρονιά στον απόηχο του ρεκόρ σε παραδόσεις οχημάτων
Αυτό αναμένεται ότι θα συμβάλει στην αύξηση του ποσοστού των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι και 80% το 2022, ενόψει της προθεσμίας για τον τερματισμό των πωλήσεων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων έως το 2025.
Συνολικά, οι νέες πωλήσεις στη Νορβηγία αυξήθηκαν κατά 25% το 2021 σε ρεκόρ 176.276 αυτοκινήτων, εκ των οποίων το 65% ήταν πλήρως ηλεκτρικά, έναντι 54% το 2020.
Αν και μικρή χώρα, με πληθυσμό μόλις 5,4 εκατομμυρίων κατοίκων, η εύπορη Νορβηγία θεωρείται μια σημαντική αγορά στην οποία θεωρούν ότι μπορούν να διεισδύσουν νέοι παίκτες, όπως η κινεζική Nio και η σουηδική Volvo Cars.
Η Tesla είχε μερίδιο 11,6% στη συνολική αγορά αυτοκινήτου της Νορβηγίας το 2021. Έτσι, αναδείχθηκε στη νούμερο ένα μάρκα για πρώτη φορά σε ετήσια βάση, προσπερνώντας τη γερμανική Volkswagen με 9,6%, όπως ανακοίνωσε η Νορβηγική Ομοσπονδία Δρόμων (NRF).
Το Tesla Model 3 ήταν το πιο δημοφιλές μοντέλο της χρονιάς στη Νορβηγία μπροστά από το υβριδικό RAV4 της Toyota -το μοναδικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μεταξύ των top-10- και το ηλεκτρικό ID.4 της Volkswagen στην τρίτη θέση.
Εκπρόσωποι του κλάδου δήλωσαν ότι αναμένουν πως οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξηθούν μέχρι το 80% της συνολικής αγοράς στη Νορβηγία το 2022, διατηρώντας, ωστόσο, επιφυλάξεις για την επίπτωση των προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα.
«Πιστεύουμε ότι θα ξεπεράσουμε το 80% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το επόμενο έτος», δήλωσε η Christina Bu, η οποία είναι επικεφαλής της Νορβηγικής Ένωσης EV.
Συμπλήρωσε, όμως, ότι την ίδια στιγμή υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα που συνδέεται με τις εξελίξεις στη ναυτιλία, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβλήματα στις παραδόσεις.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ
Επιδοτήσεις έως 6.000 για αντλίες θερμότητας και έως 1.020 ευρώ για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Αναλυτικά ο οδηγός για το πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα για νοικοκυριά»