
Το πρώτο αγωνιστικό φορτηγό που χρησιμοποιεί υδρογόνο για καύσιμο συμμετείχε στο Ράλι Ντακάρ με χορηγό τη σαουδαραβική εταιρεία πετρελαίου Aramco.
Το φορτηγό αναπτύχθηκε από την Gaussin, έναν Γάλλο κατασκευαστή οχημάτων μηδενικών εκπομπών, και είναι εξοπλισμένο με δεξαμενές που μεταφέρουν έως και 80 κιλά υδρογόνου για να τροφοδοτούν τον κινητήρα, ο οποίος χρησιμοποιεί αποκλειστικά υδρογόνο για καύσιμο.
«Αυτό είναι ένα ορόσημο στην ανάπτυξη του υδρογόνου ως καυσίμου με χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα και η πρώτη φορά που ένα φορτηγό υδρογόνου μπαίνει στο Ράλι Ντακάρ», δήλωσε ο Αχμάντ Αλ Σααντί, αντιπρόεδρος τεχνικών υπηρεσιών, στην Aramco. «Μέσω της αποκλειστικής μας χορηγίας του Gaussin H2 Truck, στοχεύουμε να αναδείξουμε τις δυνατότητές του στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Το υδρογόνο έχει τη δυνατότητα να επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών στον τομέα των μεταφορών, ιδιαίτερα σε τομείς που είναι δύσκολο να απανθρακοποιηθούν — όπως τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα».
We’re excited to sponsor the first #H2RacingTruck to compete at #Dakar2022#Aramco pic.twitter.com/dhhAc99IlB
— aramco (@aramco) January 1, 2022
«Κοιτάζοντας το μέλλον, η Aramco εργάζεται για τον εντοπισμό της κατασκευής οχημάτων υδρογόνου στη Σαουδική Αραβία καθώς και για την ανάπτυξη τεχνολογιών οχημάτων υδρογόνου μέσω του Κέντρου Προηγμένης Καινοτομίας της (LAB7).»
Ο διευθύνων σύμβουλος του Gaussin, Christophe Gaussin, δήλωσε ότι η εταιρεία του συμμερίζεται την επιθυμία της Σαουδικής Αραβίας να καταπολεμήσει την κλιματική αλλαγή.
«Μοιραζόμαστε με τους διοργανωτές του διαγωνισμού – και με τις αρχές της Σαουδικής Αραβίας – τον στόχο της απελευθέρωσης του άνθρακα κινητικότητας και την επιθυμία να αγωνιστούμε με αποφασιστικότητα κατά της κλιματικής αλλαγής».
Το Ράλι Ντακάρ ξεκίνησε το Σάββατο από την πόλη Χαΐλ και θα τερματίσει στις 14 Ιανουαρίου στην Τζέντα.
Ready. Set. Go! 🚚
Taking the start of the hardest rally in the world is something special.
Taking the start of @Dakar Rally with a 100% hydrogen-powered engine is something powerful for the future.#DakarFuture #H2RacingTruck #Dakar2022 pic.twitter.com/2gih4UE8jD— Gaussin Group (@GaussinGroup) January 2, 2022


Latest News

Πότε θα μάθουμε τις πόλεις που θα φιλοξενήσουν το Παγκόσμιο Κύπελλο 2026
Τα στάδια αποτελούν ουσιαστικό μέρος στη διαδικασία επιλογής για τη FIFA, αλλά δεν είναι το μόνο κριτήριο

Γουίμπλεντον: «Τιμωρία» λόγω αποκλεισμού των Ρώσων τενιστών
Χωρίς να μετρά στη βαθμολογία, το Γουίμπλετον θα καταστεί ουσιαστικά ένα εκθεσιακό γεγονός για τους άνδρες

Επίσημο: Ο Ολυμπιακός στην COSMOTE TV για 3 χρόνια
Ο Ολυμπιακός υπέγραψε τη συμφωνία-μαμούθ για τα τηλεοπτικά δικαιώματά του και η COSMOTE TV ανακοίνωσε επίσημα το 3ετές συμβόλαιο

Γιατί δεν προχωρούν τα σχέδια της UEFA για το ταμείο 6 δισ. ευρώ
Η UEFA ανέστειλε τα σχέδια για δημιουργία ταμείου 6 δισ. ευρώ, το οποίο είχε ως στόχο να βοηθήσει το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο να ανακάμψει

Στη Βουλή η τροπολογία παραχώρησης του κλειστού ΟΑΚΑ στον Παναθηναϊκό
Προβλέπεται το σύνολο των χώρων και του εξοπλισμού να παραχωρηθεί για 49 χρόνια

Προχωρά κανονικά η πώληση της Τσέλσι
Η Τσέλσι βρήκε λύση στο τελευταίο πρόβλημα και έτσι η πώληση αναμένεται να ολοκληρωθεί κανονικά

«Ζαλίζει» ο μισθός που θα εισπράτει ο Χάαλαντ
Η Μάντσεστερ Σίτι ολοκλήρωσε τη μεταγραφή του Έρλινγκ Χάαλαντ από τη Ντόρτμουντ

«Σεισμός» στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο: «Ο Μέσι θα αγοράσει το 35% των μετοχών της Ίντερ Μαϊάμι»
Δημοσίευμα βόμβα στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο!

Η αβεβαιότητα επιστρέφει στην Τσέλσι - Κινδυνεύει η πώληση στην κοινοπραξία Μπόλι
Το πρόβλημα είναι η έλλειψη νομικών εγγυήσεων από τον Ρόμαν Αμπράμοβιτς, σχετικά με την παραίτηση από δάνειο ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων ευρώ

Το deal Reebok-FLO και η νέα τουρκική επέλαση στην ρωσική αγορά
Το κενό που αφήνουν πίσω τους οι δυτικές εταιρείες με την έξοδο τους από την ρωσική αγορά επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τουρκικές επιχειρήσεις