Για 12.500 Teu η Maersk διατήρησε την πρωτιά το 2021 ως η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία τον κόσμο από την MSC που παραμένει δεύτερη, όχι όμως για πολύ σύμφωνα με την Alphaliner.
Όπως αναφέρει η εταιρεία αναλύσεων, το 2021 ήταν ένα έτος που ο δείκτης της αγοράς των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έσπασε για πρώτη φορά στην ιστορία του το φράγμα των 5.000 μονάδων κλείνοντας τις 31 Δεκεμβρίου 2021 στις 5.047 μονάδες όταν την 21 Δεκεμβρίου 2020 ήταν στο 2.783 μονάδες, αποτυπώνοντας την έντονη ανοδική κίνηση του κλάδου των containerships και των υψηλών ναύλων. Οι ναύλοι αυτοί είναι ο κύριος λόγος που οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) αποκόμισαν το 2021 υψηλά περιθώρια κέρδους ξεπερνώντας κάθε ρεκόρ του παρελθόντος.
Συγκρίνοντας την εικόνα του στόλου των 12 μεγαλύτερων εταιρειών σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον έτος, η Alphaliner επισημαίνει ότι η MSC περιλαμβάνεται τις εταιρείες που ξεχώρισαν το 2021 καθώς υλοποίησε ένα μαραθώνιο εξαγορών πλοίων από «δεύτερο χέρι» σε περισσότερες από 100 συμφωνίες αγοράς αυξάνοντας τον στόλο της σε Teu κατά 10,7%. Αποτέλεσμα αυτής της επέκτασης είναι να υπολείπεται μόλις 2.500 Teu από την πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία την Maersk.
Η Maersk ο δανέζικος ναυτιλιακός γίγαντας πρόκειται να χάσει την πρώτη θέση από την MSC εντός του πρώτου τριμήνου του 2022 μόλις ολοκληρωθούν και τυπικά, όλες οι επεκτατικές κινήσεις της Ιταλοελβετικής εταιρείας της Οικογένειας Απόντε.
Πάντως υπήρξαν και άλλες ναυτιλιακές εταιρείες μεταξύ των 12 μεγαλύτερων που αύξησαν τον στόλο τους όπως προκύπτει από τον παρακάτω πίνακα της Alphaliner, ενώ τρεις έχασαν μεταφορική ικανότητα και συγκεκριμένα οι Cosco, ONE και PIL.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών