
Η Capital Ship Management Corp.που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και η Heidmar Inc ανακοίνωσαν την σύσταση μιας κοινής επιχείρησης (joint venture) που συνδυάζει τη μακροχρόνια διαχειριστική εμπειρία των δύο εταιρειών, στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων. Και τα 32 δεξαμενόπλοια που διαχειρίζεται η Capital θα ενταχθούν σε «pool» (κοινή διαχείριση) που διαχειρίζεται η Heidmar.
Μετά τη σύσταση της κοινοπραξίας, η Heidmar θα διαχειρίζεται με την συμβολή 35 στελεχών από την Αθήνα, το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη, περίπου 60 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού, προϊόντων και χημικών μεταφορικής ικανότητας από 10.000 dwt έως και VLCC.
Η Heidmar θα λειτουργεί τα ακόλουθα pool:
-Seadragon για VLCCs
-Bluefin για suezmaxes
-SeaLion για aframax/LR2
-Dorado για MR2s
-Marli για MR1s
-SeaHorse για 10-19.999 dwt.
Συνδυασμός
Ο συνδυασμός της εξαιρετικής εμπορικής και διαφανούς πλατφόρμας της Heidmar Inc. που είναι γνωστή και δοκιμασμένη στην αγορά εδώ και χρόνια με τα ποιοτικά πλοία και την εξαιρετική ομάδα εμπορικής διαχείρισης της Capital Ship Management Corp. δημιουργεί μια τρομερή δύναμη στην αγορά δεξαμενόπλοιων που μπορεί να προσφέρει ελκυστικές λύσεις σε πλοιοκτήτες σε όλο τον κόσμο σε μια συνεχώς προκλητική και πολύπλοκη αγορά δεξαμενόπλοιων, σχολίασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Capital product Partners κ. Γεράσιμος Καλογηράτος.
Από την πλευρά του, ο Pankaj Khanna, Διευθύνων Σύμβουλος της Heidmar Inc ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία, σχολίασε «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που ανακοινώνω την κοινοπραξία με την Capital και την επανεκκίνηση της επωνυμίας Heidmar. Η μοναδική και διαφανής πλατφόρμα συναλλαγών της Heidmar που απολαμβάνει εξαιρετική φήμη στην αγορά για δεκαετίες και η εξαιρετική απόδοση των pool ήταν βασικοί μοχλοί για την προσέλκυση ποιοτικών ιδιοκτητών δεξαμενόπλοιων όπως η Capital.
Έχουμε εργαστεί σκληρά από τον Νοέμβριο του 2020 για να ανανεώσουμε τον στόλο της Heidmar από 7 σε σχεδόν 60 δεξαμενόπλοια σήμερα. Αισθάνομαι μεγάλο σεβασμό από την εμπιστοσύνη που δείχνει η Capital στην αξιοπιστία της Heidmar. Η προσθήκη της ταλαντούχας εμπορικής ομάδας της Capital στην ομάδα της Heidmar θα δημιουργήσει έναν ισχυρό μηχανισμό για την επίτευξη της καλύτερης απόδοσης στα υπό διαχείριση στοιχεία ενεργητικού σε μια προκλητική και δυναμική αγορά δεξαμενόπλοιων.
Ο Pankaj Khanna τόνισε ακόμη ότι η Heidmar ήταν στην πρώτη γραμμή της μετάβασης προς την ψηφιοποίηση, έχοντας αναπτύξει την πρώτη εσωτερική πλατφόρμα πριν από 18 χρόνια. Το eFleetwatch κυκλοφόρησε ξανά πέρυσι με πολλές βελτιώσεις και ήδη συγκεντρώνει και δεδομένα για την παρακολούθηση των εκπομπών CO2 από τα διαχειριζόμενα πλοία μας.
Αυτή η κοινοπραξία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη Heidmar και ελπίζουμε ότι θα την ακολουθήσουν και άλλες κατέληξε ο Pankaj Khanna.


Latest News

«Βαριά» ονόματα μνηστήρων μπαίνουν στον διαγωνισμό για το λιμάνι Βόλου
Αφορά τουλάχιστον το 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

Ιδρύθηκε η Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Λακωνίας
Τι αναφέρει το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα

Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για την Capital Product Partners
Τα έσοδα της CPLP κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν στα 79,9 εκατ. δολάρια

«Φουρτούνες» για το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου
Δυσκολίες κατά τη δρομολόγηση του «Susio Frontier»

Οι εκπομπές ρύπων, οι πλοίαρχοι και η πλατφόρμα ZeroNorth
Το ενεργό πλάνο βελτιστοποίησης ταξιδιού με πλοίο

Πολλές παραγγελίες κερδίζουν τα ναυπηγεία της Κορέας
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering εξασφάλισε παραγγελία για την κατασκευή δώδεκα μεγάλων containerships από ευρωπαϊκών συμφερόντων εταιρεία

Δεν πάει για παλιοσίδερα το γηραιότερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο
Ήταν το πρώτο μεταπολεμικό νεότευκτο επιβατηγό πλοίο στον κόσμο

Ώθηση στις αγορές tankers δίνει το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο
Ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε βελτιωμένες συνθήκες αγοράς και προσέλκυσε νέους πλοιοκτήτες στον κλάδο

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για το ιδιωτικό ναυτικό δίκαιο
Ο ΣΥΡΙΖΑ απείχε από την ψηφοφορία