Η Capital Ship Management Corp.που ίδρυσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και η Heidmar Inc ανακοίνωσαν την σύσταση μιας κοινής επιχείρησης (joint venture) που συνδυάζει τη μακροχρόνια διαχειριστική εμπειρία των δύο εταιρειών, στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων. Και τα 32 δεξαμενόπλοια που διαχειρίζεται η Capital θα ενταχθούν σε «pool» (κοινή διαχείριση) που διαχειρίζεται η Heidmar.
Μετά τη σύσταση της κοινοπραξίας, η Heidmar θα διαχειρίζεται με την συμβολή 35 στελεχών από την Αθήνα, το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη, περίπου 60 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού, προϊόντων και χημικών μεταφορικής ικανότητας από 10.000 dwt έως και VLCC.
Η Heidmar θα λειτουργεί τα ακόλουθα pool:
-Seadragon για VLCCs
-Bluefin για suezmaxes
-SeaLion για aframax/LR2
-Dorado για MR2s
-Marli για MR1s
-SeaHorse για 10-19.999 dwt.
Συνδυασμός
Ο συνδυασμός της εξαιρετικής εμπορικής και διαφανούς πλατφόρμας της Heidmar Inc. που είναι γνωστή και δοκιμασμένη στην αγορά εδώ και χρόνια με τα ποιοτικά πλοία και την εξαιρετική ομάδα εμπορικής διαχείρισης της Capital Ship Management Corp. δημιουργεί μια τρομερή δύναμη στην αγορά δεξαμενόπλοιων που μπορεί να προσφέρει ελκυστικές λύσεις σε πλοιοκτήτες σε όλο τον κόσμο σε μια συνεχώς προκλητική και πολύπλοκη αγορά δεξαμενόπλοιων, σχολίασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Capital product Partners κ. Γεράσιμος Καλογηράτος.
Από την πλευρά του, ο Pankaj Khanna, Διευθύνων Σύμβουλος της Heidmar Inc ανακοινώνοντας την πρωτοβουλία, σχολίασε «Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που ανακοινώνω την κοινοπραξία με την Capital και την επανεκκίνηση της επωνυμίας Heidmar. Η μοναδική και διαφανής πλατφόρμα συναλλαγών της Heidmar που απολαμβάνει εξαιρετική φήμη στην αγορά για δεκαετίες και η εξαιρετική απόδοση των pool ήταν βασικοί μοχλοί για την προσέλκυση ποιοτικών ιδιοκτητών δεξαμενόπλοιων όπως η Capital.
Έχουμε εργαστεί σκληρά από τον Νοέμβριο του 2020 για να ανανεώσουμε τον στόλο της Heidmar από 7 σε σχεδόν 60 δεξαμενόπλοια σήμερα. Αισθάνομαι μεγάλο σεβασμό από την εμπιστοσύνη που δείχνει η Capital στην αξιοπιστία της Heidmar. Η προσθήκη της ταλαντούχας εμπορικής ομάδας της Capital στην ομάδα της Heidmar θα δημιουργήσει έναν ισχυρό μηχανισμό για την επίτευξη της καλύτερης απόδοσης στα υπό διαχείριση στοιχεία ενεργητικού σε μια προκλητική και δυναμική αγορά δεξαμενόπλοιων.
Ο Pankaj Khanna τόνισε ακόμη ότι η Heidmar ήταν στην πρώτη γραμμή της μετάβασης προς την ψηφιοποίηση, έχοντας αναπτύξει την πρώτη εσωτερική πλατφόρμα πριν από 18 χρόνια. Το eFleetwatch κυκλοφόρησε ξανά πέρυσι με πολλές βελτιώσεις και ήδη συγκεντρώνει και δεδομένα για την παρακολούθηση των εκπομπών CO2 από τα διαχειριζόμενα πλοία μας.
Αυτή η κοινοπραξία είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τη Heidmar και ελπίζουμε ότι θα την ακολουθήσουν και άλλες κατέληξε ο Pankaj Khanna.
Latest News
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών