Με επιτυχία παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) η Capital Product Partners, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη. Πρόκειται για το LNGC «Adamastos» μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάσθηκε το 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Διαθέτει τις πιο σύγχρονες κύριες μηχανές διπλού καυσίμου Hyundai WinGD 5X72DF, με δυνατότητα να αναπτύσσουν ταχύτητα 19,5 κόμβων. Συγκριτικό πλεονέκτημα των μηχανών αποτελούν οι μειωμένες εκπομπές καυσαερίων, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου (NOx) και του θείου (SΟx). Επιπλέον, το σύστημα διοχέτευσης αέρα στη γάστρα (air lubrication) μειώνει την τριβή με το νερό και επιτυγχάνει σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και καυσίμων, ενώ η δυνατότητα επανυγροποίησης του φυσικού αερίου επιτρέπει τη μεγιστοποίηση του μεταφερόμενου φορτίου με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Το ADAMASTOS είναι χρονοναυλωμένο στην Engie για περίοδο έως επτά χρόνια. Το πλοίο αποκτήθηκε έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλαίσιο της συμφωνίας άσκησης του δικαιώματος αγοράς τριών πλοίων μεταφοράς LNG που ανακοινώθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2021.
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει ένα στόλο από 21 πλοία εκ των οποίων 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 12 τύπου Neo-Panamax και 3 τύπου Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize και 5 πλοία μεταφοράς LNG ενώ έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη πλοίου LNG
Latest News
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες