Με επιτυχία παρέλαβε ένα ακόμη νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) η Capital Product Partners, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη. Πρόκειται για το LNGC «Adamastos» μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων που κατασκευάσθηκε το 2021 στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries.
Διαθέτει τις πιο σύγχρονες κύριες μηχανές διπλού καυσίμου Hyundai WinGD 5X72DF, με δυνατότητα να αναπτύσσουν ταχύτητα 19,5 κόμβων. Συγκριτικό πλεονέκτημα των μηχανών αποτελούν οι μειωμένες εκπομπές καυσαερίων, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου (NOx) και του θείου (SΟx). Επιπλέον, το σύστημα διοχέτευσης αέρα στη γάστρα (air lubrication) μειώνει την τριβή με το νερό και επιτυγχάνει σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας και καυσίμων, ενώ η δυνατότητα επανυγροποίησης του φυσικού αερίου επιτρέπει τη μεγιστοποίηση του μεταφερόμενου φορτίου με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Το ADAMASTOS είναι χρονοναυλωμένο στην Engie για περίοδο έως επτά χρόνια. Το πλοίο αποκτήθηκε έναντι συνολικού τιμήματος 220 εκατομμυρίων δολαρίων στο πλαίσιο της συμφωνίας άσκησης του δικαιώματος αγοράς τριών πλοίων μεταφοράς LNG που ανακοινώθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2021.
Η Capital Product Partners L.P. ελέγχει ένα στόλο από 21 πλοία εκ των οποίων 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 12 τύπου Neo-Panamax και 3 τύπου Panamax, ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Capesize και 5 πλοία μεταφοράς LNG ενώ έχει συμφωνήσει την αγορά ενός ακόμη πλοίου LNG
Latest News
Το Ινδικό Πολεμικό Ναυτικό απελευθέρωσε πλοίο και συνέλαβε 35 πειρατές
Από τον Νοέμβριο έχουν καταγραφεί περισσότερες από 20 πειρατείες ή απόπειρες πειρατείας πλοίων στον Κόλπο του Άντεν και στη λεκάνη της Σομαλίας
Tιμολόγηση των εκπομπών άνθρακα στη ναυτιλία - Τι προτείνει η Intercargo
Η κρίσιμη συνεδρίαση του ΙΜΟ στο Λονδίνο έχει θέμα την λήψη μέτρων για την μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία
Πόσο έχουν «πληγώσει» οι Χούθι το λιμάνι του Πειραιά
Οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα διαμόρφωσαν νέα δεδομένα για τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης
Ανατροπή σκηνικού στην παγκόσμια οικονομία - Η πρόβλεψη του κολοσσού της Hapag-Lloyd
Βλέπουμε ότι τα αποθέματα εξαντλούνται σε πολλές περιπτώσεις και μέχρι στιγμής έχουμε δει μια καλή ανάκαμψη μετά την Κινεζική Πρωτοχρονιά, είπε ο CEO της Hapag-Lloyd
Νέα πτώση στη διακίνηση containers καταγράφεται στον Πειραιά
Το πρώτο δίμηνο του 2024 η διακίνηση containers στους δυο προβλήτες της ΣΕΠ στον Πειραιά μειώθηκε κατά 8,9% έναντι του 2023
Ανοδικά και τον Μάρτιο οι ναύλοι - Η ζήτηση για πλοία χύδην ξηρού φορτίου
Οι παραγγελίες σε άνθρακα και σιδηρομεταλλεύματα
Ναυτιλία: Στο προσκήνιο και οι Σομαλοί πειρατές
Σοβαρά προβλήματα ασφαλείας για τη διεθνή ναυτιλία σε δύο μέτωπα, γύρω από την Ερυθρά Θάλασσα και το Κέρας της Αφρικής
Νέα επίθεση των Χούτι σε εμπορικό πλοίο που υπέστη ζημιές
Το πλοίο «υπέστη κάποιες ζημιές» αλλά το πλήρωμά του είναι «σώο και αβλαβές»
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Προσφορά 5 ειδικών οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα
Η ελληνική ναυτιλία αρωγός στο έργο του Πυροσβεστικού Σώματος
Κρίσεις Ανωτάτων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2024
Η ανακοίνωση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας