Αυξήσεις σε μία σειρά τιμολογίων παροχής υπηρεσιών προς τους χρήστες του λιμανιού προχωρεί η ΣΕΠ (Cosco) με αποτέλεσμα να προκαλεί αντιδράσεις. Οι αυξήσεις αποδίδονται από τα στελέχη της Cosco στην άνοδο του ενεργειακού κόστους και του πληθωρισμού ενώ επισημαίνεται ότι δεν έχουν γίνει αυξήσεις από το 2018.
Παράγοντες πάντως ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών υποστηρίζουν ότι οι αυξήσεις λειτουργούν σε βάρος της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής παραγωγής και είναι σε ορισμένες περιπτώσεις υπερβολικές σε σχέση με τον τιμάριθμο καθώς φτάνουν και το 255%. Όπως τονίζουν οι ίδιοι παράγοντες για τις αυξήσεις που αιτιολογούνται από την μεγάλη αύξησης του κόστους της ενέργειας παγκοσμίως, θα μπορούσαν να αυξομειώνονται ανάλογα με την διακύμανση των τιμών ενέργειας.
Latest News
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου