Αυξημένη δυναμική παρουσιάζει το τουριστικό προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας στην αγορά του Βελγίου όπως διαπιστώνεται από τη συμμετοχή της Περιφέρειας στην διεθνή έκθεση τουρισμού «Salon des Vacances» που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με την Περιφέρεια, η τάση αυτή ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια λόγω και των απευθείας πτήσεων Βρυξέλλες-Θεσσαλονίκη που ξεκίνησαν ήδη, ενώ από τις αρχές Απριλίου έως το τέλος Οκτωβρίου θα πραγματοποιούνται απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη για τις Βρυξέλλες.

Ειδικότερα, οι Βέλγοι τουρίστες φαίνεται να ενδιαφέρονται περισσότερο για τις μορφές θεματικού τουρισμού που σχετίζονται με τη φύση και τις υπαίθριες δραστηριότητες, αλλά και για τον πολιτιστικό και ιστορικό τουρισμό ενώ έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον Όλυμπο και τις υπολοιπες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας που διαθέτουν φυσικό πλούτο. Η συγκεκριμένη ομάδα τουριστών πραγματοποιεί πολυήμερες οικογενειακές ή μεμονωμένες διακοπές, στις οποίες ξοδεύει ένα μεγάλο ποσό χρημάτων και ενδιαφέρεται να βιώσει αυθεντικές εμπειρίες, όπως εκείνες μιας επίσκεψης σε οινοποιεία.

Η έκθεση

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε, άλλωστε, στην τουριστική έκθεση «IFT» στο Βελιγράδι όπου επίσης διαφάνηκε αυξημένο τουριστικό ενδιαφέρον, λόγω των απευθείας πτήσεων με Θεσσαλονίκη, αλλά και της οδικής προσέγγισης προς την Περιφέρεια. Όπως έγινε γνωστό, οι Σέρβοι τουρίστες εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για διακοπές μιας εβδομάδας είτε οδικώς είτε αεροπορικώς, ενώ, λόγω των συγκυριών, οδηγούνται και προς την επιλογή ταξιδιωτικών πακέτων και ταξιδεύουν κυρίως εποχιακά κατά τους μήνες Ιούνιο μέχρι Αύγουστο. Οι περιοχές της Θεσσαλονίκης, της Χαλκιδικής και της Πιερίας είχαν την τιμητική τους, λόγω της προτίμησης που δείχνουν οι Σέρβοι επισκέπτες στο δίπτυχο «ήλιος-θάλασσα», χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρονται και για τους υπόλοιπους προορισμούς της περιοχής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott