Eξακολουθεί να ταλαιπωρεί την εφοδιαστική αλυσίδα η συμφόρηση στα λιμάνια, με τον αριθμό των πλοίων που βρίσκονται σε αναμονή μέσα και έξω από τις λιμενικές υποδομές να είναι φέτος αισθητά μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι. Αν και η περσινή χρονιά φαινόταν πως θα ήταν η χρονιά των ρεκόρ, η εκτίμηση διαψεύστηκε καθώς το πρώτο τρίμηνο του 2022 ο αριθμός των πλοίων σε συμφόρηση αυξήθηκε περαιτέρω, σημειώνει η πλατφόρμα Signal Ocean.

Ειδικότερα, για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, ο αριθμός πλοίων σε κατάσταση αναμονής και λειτουργίας σε λιμάνια παγκοσμίως έφτασε σε σχεδόν 4.700 πλοία κατά μέσο όρο, 150 πλοία περισσότερα από τον μέσο όρο για τους πρώτους τρεις μήνες του περασμένου έτους. Το υψηλότερο επίπεδο φέτος ήταν στις 23 Μαρτίου με 4.867 πλοία, ενώ πέρυσι είδαμε αριθμούς που πλησιάζουν τα 5.000 πλοία τον Οκτώβριο.

Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τα μικρότερου μεγέθους πλοία, όπως είναι τα Panamax, Supramax και Handysize εμφανίζονται να έχουν τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις σε σύγκριση με τα Capesize. Τα κινεζικά λιμάνια εμφανίζουν τον μεγαλύτερο βαθμό συμφόρησης, μια εικόνα που φαίνεται να χειροτερεύει λόγω της αυστηρής πολιτικής που ακολουθείται στη χώρα περί μηδενικής ανοχής στην πανδημία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Λιμάνια
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα